return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 216)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק חבל שהיה פי 3 בנים...
זה הזין במסיבות קורסים... אבל בקטנה היה נחמד


אז ממש היה חרא כנראה...
אוף אנשים חלקכם כבר מתקרבים לגילאי הכניסה למסיבות איכותיות
תתחילו לעשות משהו עם עצמכם ותפסיקו ללכת למסיבות שחיתות האלה

תראו את מוש
הבן אדם עוד לא חייל וכבר הוא נכנס למסיבות של נקסט[
אני מחזיק ממנו
כי הוא יודע מה הוא רצה

עזבו את זה שהוא היה בקונצרט של טיאסטו השנה שזה כבר פונקציה של כסף..
אני מדבר איתכם פה על עקשנות נטו
טיפה תחמנות
ורצון

למה אין לכם את זה?
למי אכפת מכל הלכת קשת קצץ חממה חררה חננה וכו' יאללה זה לא פורום מסיבות בשרון
זה פורום של אוהבי טראנס משהו שאם מישהו מצליח למצוא במועדון בשרון שידווח לתחנת המשטרה הקרובה... זה מאוד נדיר
(במהלך הכתיבה השתמשתי במונח "טראנס" הכוונה היתה לטראנס במובן האירופאי ולא באופן שימושו הישראלי ברברי)
DjChook
אוי אילן שתוק... ומוש התגייס ד"א חחח

חוץ מזה, המסיבות האלה לא מענינות אותי

אני עדין בקטע של להשתכר ולהתחיל עם בחורות, וזה הרבה יותר נוח במסיבות בשרון :)

קיצר, אז שמישהו יפרט על הקסם
ואם הוא יכול לסדר לי כניסה בהנחה או משהו לשם :)
princess cc
מישהו בא היום לזנגלביץ'?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אז ממש היה חרא כנראה...
אוף אנשים חלקכם כבר מתקרבים לגילאי הכניסה למסיבות איכותיות
תתחילו לעשות משהו עם עצמכם ותפסיקו ללכת למסיבות שחיתות האלה

תראו את מוש
הבן אדם עוד לא חייל וכבר הוא נכנס למסיבות של נקסט[
אני מחזיק ממנו
כי הוא יודע מה הוא רצה


לא היה ממש חרא...
באמת שהיה נחמד...
ומה לעשות... כשאתה שותה הרבה אז בסוף אתה נהנה
פעם אחת השתכרתי בבית של חבר שלי... בא אליי חבר ואמר לי יום אחרי... גם אם הייתי שם אותך במגרש חניה היית נהנה...

וזה לא קשור למסיבות של נקסט וכל זה...
אני יכול להכנס לנקסט עם חבר שלי הרי... אבל אלא אם כן יש שם די ג'יי שאני רוצה לשמוע סט שלו אין לי טעם ללכת...
ואני יסביר לך בדיוק למה... בתור חייל שגם ככה לא מרוויח יותר מדי כסף להוציא כל שבוע שאני בבית 100 שקל או יותר על מסיבה של נקסט זה לא ריאלי
וגם לפעמים יותר נחמד להיות עם חבר'ה בגיל שלך שגם בצבא ואוכלים את אותו חרא שאתה אוכל וכל זה...
וגם הקטע של השתיה אם יש חינם... זה גם פונקציה
תסכים איתי שאם אני משלם ללכת 40 שקל וגם שותה חינם יש סבירות לא קטנה שאני יהנה יחסית למסיבה שאני ישלם בה 140 שקל ולא בטוח יאהב את כל המוזיקה שם
אני אוהב יותר אפליפטינג טראנס עם נגיעות של פרוג בדיוק כמו שארמין עושה... אני לא שפוט של פרוגרסיב ולא אסיד ג'אנקי... וכן מדי פעם נחמד לבוא למסיבות כאלה... אבל לא בדרך קבע
מקווה שהבהרתי את הנקודה שלי טוב
להערות, תגובות, מענות, שאלות ושאר ירקות אתם מוזמנים לפנות אליי
:crazy:
Shahar
רועי היו מספיק מסיבות של נקסט עם אפליפטינג עם נגיעות של פרוג
פרי ארמין פול(אמנם לא נקסט אבל עדיין זה המסיבות שתאוהב) והיו עוד תותחים שהם הביאו
הם באמת מביאים תהכי טובים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
רועי היו מספיק מסיבות של נקסט עם אפליפטינג עם נגיעות של פרוג
פרי ארמין פול(אמנם לא נקסט אבל עדיין זה המסיבות שתאוהב) והיו עוד תותחים שהם הביאו
הם באמת מביאים תהכי טובים


נו מה אתה בא לשגע אותי על הבוקר!? :mad: :whip:
ארמין היה פה 3 פעמים מטעם נקסט וכל ה-3 פעמים האלה סגרתי שבת!!!
שחילן היה סגרתי שבת
שפרי היה בפעם הראשונה סגרתי שבת
שמרקו וי היה פעם ראשונה סגרתי שבת ופעם שניה נרדמתי
שאני ימשיך?!
אה כן... אבוב אנד ביונד סגרתי שבת!! :whip:

מה שאני אומר זה שסבבה ללכת למסיבות האלה... אבל לא אם יש שם איזה סהר זנגלביץ' או לא יודע מי שלא כזה מרגש אותי... חבל לי על הכסף בת'כלס... עדיף לשמור אותו למסיבה יותר איכותית מבחינתי
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נו מה אתה בא לשגע אותי על הבוקר!? :mad: :whip:
ארמין היה פה 3 פעמים מטעם נקסט וכל ה-3 פעמים האלה סגרתי שבת!!!
שחילן היה סגרתי שבת
שפרי היה בפעם הראשונה סגרתי שבת
שמרקו וי היה פעם ראשונה סגרתי שבת ופעם שניה נרדמתי
שאני ימשיך?!
אה כן... אבוב אנד ביונד סגרתי שבת!! :whip:

מה שאני אומר זה שסבבה ללכת למסיבות האלה... אבל לא אם יש שם איזה סהר זנגלביץ' או לא יודע מי שלא כזה מרגש אותי... חבל לי על הכסף בת'כלס... עדיף לשמור אותו למסיבה יותר איכותית מבחינתי


סעמק מה אני המפקד שך מה תבא אלי בטענות על השבתות שך?

וכן צודק
במקרה שלנו בישראל אם לא הולכים לנקסט עדיף לא ללכת למסיבה:)
Shahar
(הייתי היום באינטרפול (סנוקר
לא פעם ראשונה שם
מקום בנזונה אבל למי שאוהב סנוקר
ויש שם דיג'יי קבוע
ולפעמים הדיג'יים שם מפציצים!
פעם הייתי והוא ניגן פסיי
היום שבאתי היה ניו יורק
עופר ניסים, הנרי, ויק
אחר כך
tiesto - just be (Antilass mix)
ואז עבר למוזיקה שחורה ושיצאתי משם שמעתי
love comes again (mark norman mix)

קיצור מוזיקה איכותית, מיקסוס חרא
אבל מי שאוהב סנוקר ומוזיקה טובה יהנה
הבר שלהם עם מחירים סבבה
המטבח חרא מחירים
Sniper
הייתי בחשק
האמת היא שממש לא נהנתי...
כל הח'ברה שלי נהנו משום מה

יש מצב שבגלל שהלכתי בלי חשק למסיבה..
חתכתי ב3 הביתה

וככה נגמר היום, חייב לציין ששם גם היו המון! בנות
DjChook
אמרו לי שבנות נכנסות שם חינם.. בגלל זה יש הרבה
אבל שהמסיבה עצמה חרא. :(

רציתי ללכת אתמול לקסאם... אבל החברים יצאו מעפנים וישבנו בפאב בת"א

eXeTik
quote:
Originally posted by Sniper
הייתי בחשק
האמת היא שממש לא נהנתי...
כל הח'ברה שלי נהנו משום מה

יש מצב שבגלל שהלכתי בלי חשק למסיבה..
חתכתי ב3 הביתה

וככה נגמר היום, חייב לציין ששם גם היו המון! בנות


ידידה טובה שלי ברמנית שם, שחומה כוסית כזאת עם שיער שחור ארוך

בכל מקרה, הייתי בחממה והיה די טוב
חוץ מזה שהם ה-ו-ר-י-ד-ו את הסלקציה!!
יענו לגמרי... בלי סלקציה של מכוניות ובלי סלקציה בכלל
יענו אתה בא, יש תור... וכל אחד לפי התור נכנס
בדוק שזה בגלל שנכנסו בהם שבוע שעבר עם הכתבה בעיתון עוד פעם
אההה... ועוד צחוקים
כשאתה נכנס הלסקטור אומר לך (אחרי שבדק ת.ז.\רשיון\חוגר)
"בבקשה גבר, תהנה במסיבה"
לאל אחד יענו...

ראו שהם פתאום הפכו מנאצים לנחמדים, בנות קיבלו
VIP
עד 12
כללללללללללללללללללללללל השתיה 1+1
ממתקים, שרשראות פרחים וכו'...

בקיצור- היה נחמד ונחמד שהיה
Flotser
היינו אתמול ב
Cosmic Charlie
במסיבת
ה
Funktion
עם
Drum&Bass

זה מסיבה שפירסמו אותה כמעט חודש,
ככה שהיה שמה פשוט מפוצץ באנשים
נראה לי זה המסיבה הכי מוצלחת שהייתה שמה

המוזיקה הייתה אדירה
ושני חברים שלי שהם בדרך כלל נגד אלקטורני וטראנס
ממש נהנו מהמוזיקה,
....
זה יקח עוד כמה שנים,
אבל יש איזה סיכוי קטן שזה באמת יתפשט למועדונים יותר גדולים
נראה...

...היה קצת בנות
:nervous:
(אבל אלה שהיו היו איכותיות :p... בערך )

גם צילמו אותנו ללילה:


(אני השובב בחולצה הכחולה)

:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement