return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 113)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מלון שרתון מישהו הולך??? פול פרטי... שלומי ואסף בלאגןןן!!!!


אני חושב ללכת
אבל לא מצאתי קומבינות ואין לי זין לתור שיהיה שם
ובטח שלא לשלם כסף..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אני חושב ללכת
אבל לא מצאתי קומבינות ואין לי זין לתור שיהיה שם
ובטח שלא לשלם כסף..


חחחחח בדיוק כמוני
אם אני צריך לשלם למסיבה אז אני פשוט לא שם :D
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח בדיוק כמוני
אם אני צריך לשלם למסיבה אז אני פשוט לא שם :D


זה לא בדיוק ככה
זה שאם זה לא שווה את הכסף שאני צריך לשלם אני לא שם
יש דברים שאני אשלם עליהם כמו גדול..

בחווה למשל עוד אין לי קומבינות
בעזרת השם יהיו.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
זה לא בדיוק ככה
זה שאם זה לא שווה את הכסף שאני צריך לשלם אני לא שם
יש דברים שאני אשלם עליהם כמו גדול..

בחווה למשל עוד אין לי קומבינות
בעזרת השם יהיו.


ברור
אבל מסיבת חג לילדים קטנים?
יש לי כל כך הרבה חינמים בכל כך הרבה מקומות שחבל ללכת למקום שצריך לשלם בו
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברור
אבל מסיבת חג לילדים קטנים?
יש לי כל כך הרבה חינמים בכל כך הרבה מקומות שחבל ללכת למקום שצריך לשלם בו


גם נכון..
בכל אופן מה עם הכניסה לגעש?
luckystrike
דון דיאבלו היום בטיאלוי ...

יש לי כניסה חינם אבל לא נראה לי נגיע לשם בסוף .

מישהוא מתכוון ללכת ?
Sniper
אני בעוגן היום:]
יש מצב לראות שם מישהו
?
luckystrike
אפרופו עוגן חבר'ה השבוע יום שישי מסיבה אחרונה
בחממה לפני הסגירה !!!

יא חארות אולי מישהוא יבוא כבר ?
לא היה שבוע ב 3 וחצי חודש האחרונים שלא הייתי .... אשכרה
התמכרנו למקום ...


אח"כ הם עוברים לעוגן - איפה שהיה האננס והמלון רק תחת השם
"הצוף"
זה יענו יהיה השם הבא של החממה ...
אמור להיות סלקציה לפחות כמו בחממה .
Sniper
אין כמו החממה!!!!!!:]
מקום ליגההה חבל על הזמן
Sniper
אז ככה הלילה שלי התחיל ברגל שמאל
נתקענו בלי אוטו ובלאגן קיצר איכשהוא היסתדרנו וסבבה
הגענו לעוגן ב 12 וחצי ככה
המקום היה פשוט מפוצץ!!!! לא בפנים, אלה בחוץ לא יאומן מה הלך שם וגם מלאאאא ח'ברה מהביצפר אז אמרתי ואללה אחלה מסיבה וזה מקום ע-נ-ק ואחד היפים שראיתי קיצר מחכים בכניסה ליראות מישהו שאני מכיר שיכניס אותנו מחכים מחכים מחכים ואללה אף אחד שהכרנו לא היה שם טוב חיכנו איזה חצי שעה ככה וזה ואז כמה ח'ברה שלי ניכנסו וכמו מפגרים לא אמרו שאני ועוד כמה חברים איתם, הם חשבו שאנחנו מאחוריהם קיצר מפה לשם חיכנו עוד איזה חצי שעה והתחילו לידחוף וזה ואללה הרגשתי כמו סרדין היתבאסתי חבל על הזמן טוב יצאנו מהתור וחשבנו מה לעשות... ישבנו קצת וזה והחלטנו לחותך הביתה, ארגנו שתי מכוניות וחזרנו לנתניה אז אני ידידה שלי ועוד חבר החלטנו ללכת לבורגוס שהגענו היה כבר סגור ישבנו קצת בחוץ ופגשנו עוד 3 חברים החלטנו שנוסעים לאיזה פאב לשתות משהו הגענו לפאב והיה ככ מלאאא אנשים וזה החלטנו לא להיכנס ישבנו עוד כמה דקות בחוץ ואז חבר שלי הקפיץ אותי לחבר ישבתי אצלו קצת על נרגילה ואז התחלנו להרגיש רעב חבל עלהזמן נסענו לאכול ואז פגשנו עוד 2 חברים שהיו במסיבה וניכנסו הם אמרו שהיה אחלה בפנים עד שלב מסוים שאי אפשר היה פשוט לזוז מטר.. רק לדחוף ואז חברה של אחד מהם השתכרה רצח והם חזרו הביתה ובאו לאכול גם ישבנו אכלנו ופתאום בא חצי עולם לשם אחרי שסיימנו לאכול ישבנו קצת איזה 10 דקות וחזרנו הביתה קיצר בזמן האחרון לא הולך לי ככ במסיבות סעממק

חפיף חסכתי כסף. למה לשם לכל יחצן היתה כניסה 1 וזהו ואין שם קומבינות אין כלום אז חסכתי לעצמי קצת כסף

זהו אני הולך לישון עכשיו לקום ב 10
11
ככה לאכול על האש עם המישפוחה לנוח קצת וב4 ללכת לעבודה עד 12
וזהו:P

לילה טוב.
אחד הלילות היותר מיותרים שהיו לי בחיים
2/10

oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
אני בעוגן היום:]
יש מצב לראות שם מישהו
?

שיט לא נכנסתי היום לפורום... הייתי שם אחי :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
שיט לא נכנסתי היום לפורום... הייתי שם אחי :)


הקטע שאמרת לי שהתקשרת אליי?
זיון שכל...

חברים שלי היו בדום ולא היה שם כלום!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement