| Sniper |
אז ככה הלילה שלי התחיל ברגל שמאל
נתקענו בלי אוטו ובלאגן קיצר איכשהוא היסתדרנו וסבבה
הגענו לעוגן ב 12 וחצי ככה
המקום היה פשוט מפוצץ!!!! לא בפנים, אלה בחוץ לא יאומן מה הלך שם וגם מלאאאא ח'ברה מהביצפר אז אמרתי ואללה אחלה מסיבה וזה מקום ע-נ-ק ואחד היפים שראיתי קיצר מחכים בכניסה ליראות מישהו שאני מכיר שיכניס אותנו מחכים מחכים מחכים ואללה אף אחד שהכרנו לא היה שם טוב חיכנו איזה חצי שעה ככה וזה ואז כמה ח'ברה שלי ניכנסו וכמו מפגרים לא אמרו שאני ועוד כמה חברים איתם, הם חשבו שאנחנו מאחוריהם קיצר מפה לשם חיכנו עוד איזה חצי שעה והתחילו לידחוף וזה ואללה הרגשתי כמו סרדין היתבאסתי חבל על הזמן טוב יצאנו מהתור וחשבנו מה לעשות... ישבנו קצת וזה והחלטנו לחותך הביתה, ארגנו שתי מכוניות וחזרנו לנתניה אז אני ידידה שלי ועוד חבר החלטנו ללכת לבורגוס שהגענו היה כבר סגור ישבנו קצת בחוץ ופגשנו עוד 3 חברים החלטנו שנוסעים לאיזה פאב לשתות משהו הגענו לפאב והיה ככ מלאאא אנשים וזה החלטנו לא להיכנס ישבנו עוד כמה דקות בחוץ ואז חבר שלי הקפיץ אותי לחבר ישבתי אצלו קצת על נרגילה ואז התחלנו להרגיש רעב חבל עלהזמן נסענו לאכול ואז פגשנו עוד 2 חברים שהיו במסיבה וניכנסו הם אמרו שהיה אחלה בפנים עד שלב מסוים שאי אפשר היה פשוט לזוז מטר.. רק לדחוף ואז חברה של אחד מהם השתכרה רצח והם חזרו הביתה ובאו לאכול גם ישבנו אכלנו ופתאום בא חצי עולם לשם אחרי שסיימנו לאכול ישבנו קצת איזה 10 דקות וחזרנו הביתה קיצר בזמן האחרון לא הולך לי ככ במסיבות סעממק
חפיף חסכתי כסף. למה לשם לכל יחצן היתה כניסה 1 וזהו ואין שם קומבינות אין כלום אז חסכתי לעצמי קצת כסף
זהו אני הולך לישון עכשיו לקום ב 10
11
ככה לאכול על האש עם המישפוחה לנוח קצת וב4 ללכת לעבודה עד 12
וזהו:P
לילה טוב.
אחד הלילות היותר מיותרים שהיו לי בחיים
2/10 |
|
|