|
מסיבות ..... כנסו (pg. 159)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
מה אתם מדברים
הייתי גם בחממה אתמול
היה פשוט גועל נפש
כמה מגעילות אלוהים זה פשוט דוחה
עד שאתה מוצא איזה כוסית גם היא עם חבר
כלכך הרב מגעילות אני בחיים לא ראיתי במסיבה אחת! |
|
|
| §chop¥ |
שמעו אני צריך עזרררה.
אני וחברים שלי די מהדרום ואנחנו לא נוסעים הרבה למועדונים כי זה רחוק ומרגיז לנסוע בשש בבוקר שעה.
אבל השבוע חבר שלי אמר שאנחנו חייבים ללכת
ואני שואל אותכם לאן כדי ללכת כי שמעתי הרבה על הקטע החממה תל יצחק שפעיים והקרנף...
ולי לא אכפת אלכוהול כוסיות או איך נראה המקום אני רוצה מקום עם מוזיקה נורמלית, לא לחכות כל הערב בשביל לשמוע
ATRC
או לשמוע רימקסים מפגרים של תותים ורכבת לילה לקהיר
יש מקום ששם טראקים נורמלים ככה סגנון
rank1,johan gielen,ferry
וכד'
והדום זה לא תשובה טובה:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by §chop¥
שמעו אני צריך עזרררה.
אני וחברים שלי די מהדרום ואנחנו לא נוסעים הרבה למועדונים כי זה רחוק ומרגיז לנסוע בשש בבוקר שעה.
אבל השבוע חבר שלי אמר שאנחנו חייבים ללכת
ואני שואל אותכם לאן כדי ללכת כי שמעתי הרבה על הקטע החממה תל יצחק שפעיים והקרנף...
ולי לא אכפת אלכוהול כוסיות או איך נראה המקום אני רוצה מקום עם מוזיקה נורמלית, לא לחכות כל הערב בשביל לשמוע
ATRC
או לשמוע רימקסים מפגרים של תותים ורכבת לילה לקהיר
יש מקום ששם טראקים נורמלים ככה סגנון
rank1,johan gielen,ferry
וכד'
והדום זה לא תשובה טובה:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
חחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
ferry בתל יצחק
אשכרה חזון אחרית הימים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
ferry בתל יצחק
אשכרה חזון אחרית הימים |
לא רק בתל יצחק
כמעט בכל מסיבות באיזור השרון |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by §chop¥
שמעו אני צריך עזרררה.
אני וחברים שלי די מהדרום ואנחנו לא נוסעים הרבה למועדונים כי זה רחוק ומרגיז לנסוע בשש בבוקר שעה.
אבל השבוע חבר שלי אמר שאנחנו חייבים ללכת
ואני שואל אותכם לאן כדי ללכת כי שמעתי הרבה על הקטע החממה תל יצחק שפעיים והקרנף...
ולי לא אכפת אלכוהול כוסיות או איך נראה המקום אני רוצה מקום עם מוזיקה נורמלית, לא לחכות כל הערב בשביל לשמוע
ATRC
או לשמוע רימקסים מפגרים של תותים ורכבת לילה לקהיר
יש מקום ששם טראקים נורמלים ככה סגנון
rank1,johan gielen,ferry
וכד'
והדום זה לא תשובה טובה:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
יש את אזור השרון- קרנף, לכת, קטע וכל אלה
אם אתה מתכנן על איזור השרון לך לחממה
למרות שחבל שתבואו ולא יכניסו אותכם
תהיו מוכנים לסלקציה עצבנית
למרות שהלכת והקטע צמודים לחממה, אז מקסימום לא נכנסתם לחממה תמיד יש אותם- וגם את הקרנף קרוב
אבל הם לא משהו- אני לא כ"כ בטוח ששווה לך לנסוע כ"כ הרבה כדי להגיע למקום כמו הקרנף...
ימי חמישי יש ליין נחמד של מסיבות בקו מילניום (ת"א)
ימי שישי בת"א יש לך את הדום
האמת... אם אתה רוצה מסיבה באמת איכותית, גם כוסיות וגם מוזיקה
הייתי אומר לך לנסות את קילומבו
זה הליין של הטיאלווי ביום שבת
אני מבטיח לך שתהנה... וגם לא יהיה לך יותר מדי בעיות להכנס
נכון- זה יום שבת
אבל הייתי מציע לך לנסות לפחות פעם אחת כדי שתראה מסיבה באמת איכותית |
|
|
| warpedd_ |
מה זה הקילומובו הזה
חוגרים?
פעם היו גם מסיבות לחיילים בדום יום שבת
אחלה מסיבות אבל אין עם מי ללכת חחח
כולם בצבא |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה זה הקילומובו הזה
חוגרים?
פעם היו גם מסיבות לחיילים בדום יום שבת
אחלה מסיבות אבל אין עם מי ללכת חחח
כולם בצבא |
קילומבו זה הליין מסיבות של הטיאלוי ביום שבת..
מסיבות סבבה..
אבל צריך לבוא לשם מוקדם לפני שמתחיל הבאלגן בכניסה ואז קשה להכנס..
בסביבות שעה 1:15 כבר לא מכניסים אף אחד..
בקשר למוזיקה במסיבות חיילים..
אין מצב שתשמע קלאב טראנס..
אולי המועדון היחיד שאני מכיר שפעם במלאאא זמן מביא דיג'יי שמנגן קלאבטראנס זה מטרוק.. |
|
|
| §chop¥ |
העניין של הסלקציה הוא לא בעיה כי יש לי חבר באזור שיכול להכניס אותי אבל.....
אני מת למסיבה עם מוזיקה טובה !!!!
בלי להעליב פה אף אחד, טרייבאל ופרוגרסיב וכל ההאוסים והדיפים מרדימים במסיבות. אני לא מצפה שמישהו ישים לאדי דנה או קאי טראסיד
אפילו לא דומנוד או טומרוו של קוסמיק גייט
אלא טראנס אירופאי כמו שצריך.....
אם יש כזה מקום פה בארץ.....:nervous: :nervous: :nervous:
דבר היחיד שמשמח אותי זה שחבר שלי מארגן כנראה מקום להופיע בו ושם אני מקווה אוכל להפציץ קצת פלוטליכט ונו נרג וכולמיני כאלה תותחים |
|
|
| warpedd_ |
בוקר טוב אחי :)
כר הגעתי מזמן למסקנה
שמוזיקה טובה שומעים רק בדרך למסיבה
:p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בוקר טוב אחי :)
כר הגעתי מזמן למסקנה
שמוזיקה טובה שומעים רק בדרך למסיבה
:p |
חחח ת'אחלס אחי
זה הכי נכון בארץ!!! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בוקר טוב אחי :)
כר הגעתי מזמן למסקנה
שמוזיקה טובה שומעים רק בדרך למסיבה
:p |
דוגרי... אין על ערן סופר/ אבי ביטר בדרך ככה בפול ווליום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| taltul |
| quote: | כר הגעתי מזמן למסקנה
שמוזיקה טובה שומעים רק בדרך למסיבה |
וגם אחרי כמובן:) |
|
|
|
|