|
מסיבות ..... כנסו (pg. 117)
|
View this Thread in Original format
| SOLO-D1 |
I NEED HELP!!
HI CAN ANYONE TELL ME WHAT THE NAME PAUL IS IN HEBREW?? THANKS |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SOLO-D1
I NEED HELP!!
HI CAN ANYONE TELL ME WHAT THE NAME PAUL IS IN HEBREW?? THANKS |
פול
אלעד... יכול להיות שאני יהיה בפיתוח או משהו... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פול
אלעד... יכול להיות שאני יהיה בפיתוח או משהו... |
אבל לא תיהיה בבלקוני
? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
-חברה לכל המעוניינים מסיבת פתיחה ב
mUff
באיזור התעשיה של עמק חפר, בדרך לחדרה
50 שקל
שתייה חינם כל הערב, נרגילות ומה לא
זה מתחיל ב-23:30 |
|
|
| SOLO-D1 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פול
אלעד... יכול להיות שאני יהיה בפיתוח או משהו... |
Hey I can't read what it says I guess i dont have the fonts. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אבל לא תיהיה בבלקוני
? |
מה לי ולחרא הזה?
למרות שיש לי חינם שם :) |
|
|
| Sniper |
כל הח'ברה שלי היו במוף אחלה מקום אמרו לי
והכניסה עלתה 30
מוזר..:]
שבוע הבא אני ילך לשם |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי אתמול בפראנויה...
ת'אמת מזה לא רציתי לחזור לשם אחרי הפעם הקודמת שהייתי שם...
פעם קודמת השתכרתי שם כל כך חזק שהלכתי מכות עם שומרים שם והעיפו אותי החוצה והיה בלאגנים והכל
וגם עשיתי ים שטויות...
וגם לא אוהב את המקום...
קיצר בסוף חברים שלי החליטו ללכת לשם ואני איתם...
שוב לא היה יותר מדי מהנה...
אבל אפשר לחיות...
היה שם שייק פירות... משהו בסט!!
קיצר הפעם לא השתכרתי יותר מדי
רק הייתי מסובב אחושילינג אבל בשליטה
אבל אני עדיין לא אוהב את המקום הזה :D |
|
|
| Sniper |
אז ככה אני הייתי צריך לצלם בבלקוני ובתל יצחק
אבל חבר שלי לא רוצה ליסוע איתי לבלקוני אז אמרנו יאללה רק תל יצחק
הלכתי לשם הגעתי בערך ב 1 ורק אז אנשים התחילו להיכנס ניכנסתי ב2 ככה
ומה אני יגיד לכם מסיבת חיילים זה פשוט ליגה!!!כמה כוסיות!!!!!!!!!
אני בשוקקק הייתי ממש בגנבה חח ישר הלכתי לבר שתתי קצת וודקה תפוזים מה שכן היא היתה ממש איכותית ולא גועל נפש כמו בכל המסיבות שהייתי בזמן האחרון קיצר ואז זזתי לצלם קצת והיה קטע שבאתי לצלם מישהי שניראת דווקא פצצה מהלכת ובדיוק ניגמרה לי הסוללה למצלמה וכמו דפוק נזכרתי שלא הטענתי אותה.. אז כבר יצאתי משם אני וחבר שלי ונסענו למוף כי הוא רצה ללכת לשם אני לא ניכנסתי כי הייתי הרוג מעיפות אז הוא ניכנס ואני נסעתי הביתה ופתאום קלטתי את ידידה שלי אז היא ביקשה שאני יקח אותה אז לקחתי ואז חזרתי הביתה הגעתי בערך ברבע לחמש ככה..:]
וזהו
מה שכן ראיתי בתל יצחק את הילדה\נערה איך שיקראו לזה הכי יפה שראיתי עד כה, הינה תמונה שהצטלמתי איתה
   

וכמו מפגר לא לקחתי מספר טלפון כלום לא ביררתי
ביקשתי שבוע הבא לצלם במוף אבל עוד שבועיים אני יחזור לתל יצחק ואם היא תיהיה שם אני ללא ספק יעשה משהו בנידון |
|
|
| Hell_Copter |
מה זה?!?!
היא קופי של בריטני ספירס!!!!!!!!!
והוודקה תפוזים בתל יצחק ג'יפה...
אבל בפראנויה הרבה יותר :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה זה?!?!
היא קופי של בריטני ספירס!!!!!!!!!
|
הגירסא המזרחית
אבל היא לא ממש קופי....
ואלעד אתה מגזים....! |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מה שכן ראיתי בתל יצחק את הילדה\נערה איך שיקראו לזה הכי יפה שראיתי עד כה, הינה תמונה שהצטלמתי איתה
   

וכמו מפגר לא לקחתי מספר טלפון כלום לא ביררתי
ביקשתי שבוע הבא לצלם במוף אבל עוד שבועיים אני יחזור לתל יצחק ואם היא תיהיה שם אני ללא ספק יעשה משהו בנידון |
אני היחיד שחושב שהיא לא משהו בכלל? |
|
|
|
|