|
מסיבות ..... כנסו (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
צח אחי אני יום רביעי ניפגש עם המפיק
ניראה מה אפשר לסדר
אבל אל תיבנה על זה.. |
|
|
| Narcotic Mind |
צח אין לך מושג
תסדר אותי :p |
|
|
| djGoosh |
אני הייתי ב
E
והיה על הפנים לדעתי
דיג'יי איתי שלייר אפס... גילה את הסירנות ואת האפקטים במיקסר של פיוניר
לא יודע למקסס בגרוש.. מעבירים כל שנייה שירים
מנגן את השירים הכי ישנים ומעפנים כאילו נגמרו כל השירים בעולם
רבאק
Viagra and operation Blade
צא מזה...
את השירים המסריחים משאיר שעה ואת הטובים ממקסס באמצע בלי לתת להם לנגן..
וטוב שהוא לא מתלהב מכל מיני קטעים ווקאלים שהוא השיג כמו סרטי בורקס למיניהם...
אפס.. וגם מקום מלא אנשים.. נעשה בלאי.. הפרנויה היה טוב יחסית...
60 שקל כניסה.. והעלו את המחיר של השתייה הנורמלית.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by djGoosh
אפס.. וגם מקום מלא אנשים.. נעשה בלאי.. הפרנויה היה טוב יחסית...
60 שקל כניסה.. והעלו את המחיר של השתייה הנורמלית.. |
דווקא אני חושב שהפראנויה היה נפילה של מקום ומסיבות...
ושם השתייה הייתה חינם ועלה 50 שקל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני הייתי בחוות רונית בסוף
היה נחמד לאללה
היה פוללל אנשים לא חשבתי שיהיו כלכך הרבה
הדיגיי היה על הפנים וכמובן שהצליח יפה להרוס תמסיבה עם המוסיקה המסריחה שהוא שם
אבל הייתי הפוך לגמריי
הןצאתי 150 שקל על שתיה למרות שהיה שתיה חינם
התחשק להתשכר ברמה :D
בגדול היה סבבה |
אלק היית בחוות רונית !
גם אני הייתי שם !
היית אומר לי הייתי רושם אותך ...
היה חמוד לאללה מקום עם פוטנציאל ....
ובקשר לקורס יסמין ששאלת - היא ידידה טובה שלי רוצה אני ידבר
איתה עליו ?
למדתי איתה מכיתה א' באותה כיתה - איזה קטע שהיא מפקדת שם
עכשיו המעפנה הזאת ...
ורועי - אלוהים יודע איך אתה אוהב את התל יצחק המקום המגעיל
הזה - ילדים בני 3 ומלא שמנות תפוחי אדמה מגעילות
כאלה ... הממממ ... הממממ ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ורועי - אלוהים יודע איך אתה אוהב את התל יצחק המקום המגעיל
הזה - ילדים בני 3 ומלא שמנות תפוחי אדמה מגעילות
כאלה ... הממממ ... הממממ ? |
אני לא אוהב את תל יצחק...כאילו זה חמוד אבל לא משהו...
אבל אני חייב להיות שם...
אני יענו עובד על המסיבות האלה...
והשבוע יש גם מסיבה בחוות רונית
של ה
RNA |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן ירון יש שתיה חינם
שמעת פעם על מסיבה בתל יצחק בלי שתיה חינם!?
|
לא יודע..
כעקרון אסור לתת לבני 17+ לשתות אלכוהול!
מה, צריך להראות ת"ז כל פעם שמבקשים שתיה?
ודיג'י גוש - כל הדיג'יים המסחריים משמיעים את אופריישן בלייד..צא מהסרט שתשמע מוזיקה איכותית במסיבת חיילים אחי!!! :D
הסוד בשביל להנות מהמוזיקה הזאת הוא פשוט לשתות, והרבה!:D |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ובקשר לקורס יסמין ששאלת - היא ידידה טובה שלי רוצה אני ידבר
איתה עליו ?
למדתי איתה מכיתה א' באותה כיתה - איזה כיתה שהיא מפקדת שם
עכשיו המעפנה הזאת ...
? |
אחי אם אתה יכול לקמבן אותו קצת שם זה יהיה בסט
קוראים לו אלמוג בובה
מגבעתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא יודע..
כעקרון אסור לתת לבני 17+ לשתות אלכוהול!
מה, צריך להראות ת"ז כל פעם שמבקשים שתיה?
|
כן צריך להראות תעודה
אבל בקטנות
מי שרוצה שם לשתות ישתה... |
|
|
| KrazyDJs |
פייייי בא לי לרצוח את אביב גפן...
חזרתי לפני חצי שעה מ
orange play & music
בחוף דדו...
יאללה איזה עצבים...
אני וחבר שלי הגענו לשם כבר ב 5:30 ככה..
היינו מתים מרעב, דפקנו שם איזה צלחת חומוס משו טוב...
קיצר על ההתחלה היה עוד די נחמד עם רוברט גיטלמן אפילו שלא רקדנו כי בקושי היו אנשים..
אבל אני קיבלתי חום ששמעתי אותו שם
motorcycle - as the rush comes
אני כזה נכנס לטראנס אומר לחבר שלי "ואי אחי הוא שם אס דה ראש קומס"
וכמעט מתחיל להתפרע במקום..וחבר שלי לא מבין מה אני רוצה ממנו..
זה היה קטע מצחיק..
קיצר אח"כ שמו קצת היפ הופ והתחיל להתמלאות..
חיכינו לידידות שלנו שיגיעו,הם היגעו...
בסביבות 8:30 ככה עלה אביב גפן לבמה...
פאקקקקקקק כל האנשים שם מתחילים לצרוח..."אה אהה אביב אהה"
מזה עצבים
ויש לו גם חרא של שירים :\
קיצר אח"כ סאבלימינל היו אמורים לעלות אבל עד שאירגנו..בעע..סרטים...
אז שמו מוזיקה שחורה..
היה חנוק מוות...
נדחסנו כמו לא יודע מה
אז אני וחבר שלי כבר וויתרנו...
הלכנו לקניון חיפה פתאום מחוץ לחוף, ממש מחוץ אנחנו שומעים "והנה עולים סאבלימינל והצל"
וכל החוף משתגע צורח בלאגנים...
קיצר המשכנו לקניון...שתינו איזה כוס ענקית של קולה :)
וחזרנו הביתה..בעע
מונית ספיישל 80 שקל..
איזה זין...
היה יום משעמםם...קיצר...
חרם על הכסף של הנסיעות...
:rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
כן אה ככה זה כשאתה צעיר ואין רישיון
בעסה
:) |
|
|
|
|