return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 132)
View this Thread in Original format
Sniper
צח אחי אני יום רביעי ניפגש עם המפיק
ניראה מה אפשר לסדר
אבל אל תיבנה על זה..
Scorchio
אוקיי אחי תודה
Narcotic Mind
צח אין לך מושג
תסדר אותי :p
djGoosh
אני הייתי ב
E
והיה על הפנים לדעתי
דיג'יי איתי שלייר אפס... גילה את הסירנות ואת האפקטים במיקסר של פיוניר
לא יודע למקסס בגרוש.. מעבירים כל שנייה שירים
מנגן את השירים הכי ישנים ומעפנים כאילו נגמרו כל השירים בעולם
רבאק
Viagra and operation Blade
צא מזה...
את השירים המסריחים משאיר שעה ואת הטובים ממקסס באמצע בלי לתת להם לנגן..
וטוב שהוא לא מתלהב מכל מיני קטעים ווקאלים שהוא השיג כמו סרטי בורקס למיניהם...
אפס.. וגם מקום מלא אנשים.. נעשה בלאי.. הפרנויה היה טוב יחסית...
60 שקל כניסה.. והעלו את המחיר של השתייה הנורמלית..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by djGoosh
אפס.. וגם מקום מלא אנשים.. נעשה בלאי.. הפרנויה היה טוב יחסית...
60 שקל כניסה.. והעלו את המחיר של השתייה הנורמלית..


דווקא אני חושב שהפראנויה היה נפילה של מקום ומסיבות...
ושם השתייה הייתה חינם ועלה 50 שקל
luckystrike
quote:
Originally posted by DjNumShum
אני הייתי בחוות רונית בסוף
היה נחמד לאללה
היה פוללל אנשים לא חשבתי שיהיו כלכך הרבה

הדיגיי היה על הפנים וכמובן שהצליח יפה להרוס תמסיבה עם המוסיקה המסריחה שהוא שם
אבל הייתי הפוך לגמריי
הןצאתי 150 שקל על שתיה למרות שהיה שתיה חינם
התחשק להתשכר ברמה :D

בגדול היה סבבה


אלק היית בחוות רונית !
גם אני הייתי שם !
היית אומר לי הייתי רושם אותך ...

היה חמוד לאללה מקום עם פוטנציאל ....

ובקשר לקורס יסמין ששאלת - היא ידידה טובה שלי רוצה אני ידבר
איתה עליו ?
למדתי איתה מכיתה א' באותה כיתה - איזה קטע שהיא מפקדת שם
עכשיו המעפנה הזאת ...


ורועי - אלוהים יודע איך אתה אוהב את התל יצחק המקום המגעיל
הזה - ילדים בני 3 ומלא שמנות תפוחי אדמה מגעילות
כאלה ... הממממ ... הממממ ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ורועי - אלוהים יודע איך אתה אוהב את התל יצחק המקום המגעיל
הזה - ילדים בני 3 ומלא שמנות תפוחי אדמה מגעילות
כאלה ... הממממ ... הממממ ?


אני לא אוהב את תל יצחק...כאילו זה חמוד אבל לא משהו...
אבל אני חייב להיות שם...
אני יענו עובד על המסיבות האלה...

והשבוע יש גם מסיבה בחוות רונית
של ה
RNA
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן ירון יש שתיה חינם
שמעת פעם על מסיבה בתל יצחק בלי שתיה חינם!?


לא יודע..
כעקרון אסור לתת לבני 17+ לשתות אלכוהול!
מה, צריך להראות ת"ז כל פעם שמבקשים שתיה?


ודיג'י גוש - כל הדיג'יים המסחריים משמיעים את אופריישן בלייד..צא מהסרט שתשמע מוזיקה איכותית במסיבת חיילים אחי!!! :D
הסוד בשביל להנות מהמוזיקה הזאת הוא פשוט לשתות, והרבה!:D
DjNumShum
quote:
Originally posted by luckystrike


ובקשר לקורס יסמין ששאלת - היא ידידה טובה שלי רוצה אני ידבר
איתה עליו ?
למדתי איתה מכיתה א' באותה כיתה - איזה כיתה שהיא מפקדת שם
עכשיו המעפנה הזאת ...
?

אחי אם אתה יכול לקמבן אותו קצת שם זה יהיה בסט
קוראים לו אלמוג בובה
מגבעתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
לא יודע..
כעקרון אסור לתת לבני 17+ לשתות אלכוהול!
מה, צריך להראות ת"ז כל פעם שמבקשים שתיה?


כן צריך להראות תעודה
אבל בקטנות
מי שרוצה שם לשתות ישתה...

KrazyDJs
פייייי בא לי לרצוח את אביב גפן...
חזרתי לפני חצי שעה מ
orange play & music
בחוף דדו...

יאללה איזה עצבים...


אני וחבר שלי הגענו לשם כבר ב 5:30 ככה..
היינו מתים מרעב, דפקנו שם איזה צלחת חומוס משו טוב...

קיצר על ההתחלה היה עוד די נחמד עם רוברט גיטלמן אפילו שלא רקדנו כי בקושי היו אנשים..

אבל אני קיבלתי חום ששמעתי אותו שם
motorcycle - as the rush comes

אני כזה נכנס לטראנס אומר לחבר שלי "ואי אחי הוא שם אס דה ראש קומס"
וכמעט מתחיל להתפרע במקום..וחבר שלי לא מבין מה אני רוצה ממנו..

זה היה קטע מצחיק..

קיצר אח"כ שמו קצת היפ הופ והתחיל להתמלאות..
חיכינו לידידות שלנו שיגיעו,הם היגעו...

בסביבות 8:30 ככה עלה אביב גפן לבמה...
פאקקקקקקק כל האנשים שם מתחילים לצרוח..."אה אהה אביב אהה"
מזה עצבים
ויש לו גם חרא של שירים :\

קיצר אח"כ סאבלימינל היו אמורים לעלות אבל עד שאירגנו..בעע..סרטים...
אז שמו מוזיקה שחורה..
היה חנוק מוות...
נדחסנו כמו לא יודע מה
אז אני וחבר שלי כבר וויתרנו...
הלכנו לקניון חיפה פתאום מחוץ לחוף, ממש מחוץ אנחנו שומעים "והנה עולים סאבלימינל והצל"
וכל החוף משתגע צורח בלאגנים...

קיצר המשכנו לקניון...שתינו איזה כוס ענקית של קולה :)
וחזרנו הביתה..בעע
מונית ספיישל 80 שקל..
איזה זין...

היה יום משעמםם...קיצר...
חרם על הכסף של הנסיעות...

:rolleyes:
Scorchio
כן אה ככה זה כשאתה צעיר ואין רישיון

בעסה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement