|
מסיבות ..... כנסו (pg. 163)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
לא יודע מה יהיה הסוף עם חיפה
היה ליין בן זונה בחורבה...
אבל עכשיו נפתחו מתחרים רצינים לחוגרים - מועדון הלונה
רוב האנשים עברו ללונה ויש שם קהל סבבה...
אבל קצת מבאס לנסות לרקוד
Lasgo - Something
Dee Dee - Forever
ועוד רבים ודומים
לפחות בחורבה היה רמה גבוהה של מוזיקה
עכשיו הכל הפך לשכונה
ועל האומן 17 אין בכלל על מה לדבר
אין לי 20 ואין לי איך להכנס לשם |
|
|
| DjChook |
עוד ערב איכות בפרנויה עם תומר ורועי :)
והפעם אפילו היה איכותי עם בחורה... :) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא בן 15 ? מה אתה עושה בחממה ? |
לא הבנתי מה השאלה?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא בן 15 ? מה אתה עושה בחממה ? |
יש מסיבות גם לגיל הרך אתה יודע
פשוט לא בימי שישי
קח לדוגמה מחר שיש שם מסיבה לבני 12-13 :) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מסיבות גם לגיל הרך אתה יודע
פשוט לא בימי שישי
קח לדוגמה מחר שיש שם מסיבה לבני 12-13 :) |
איפה יש מסיבה לגילאי 12-13??? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממ
מישהו בא היום לטי אל וי.?
יש היום תליין של ימי חמישי 24+
אני כנראה יכנס למרות גילי הקט-21
קיצר אם מישהו בא שירשום פה... |
אני הייתי שם אתמול, בטיאלוי..
פעם ראשונה שאני בליין הדגל..
סוף סוף מסיבה אמיתית..!!
הבאסה היחידה היא שבגלל שזה פורים אז המקום היה מפוצץ וכן, נכנסו מלאאא ערסים ופרחות..
אבל איזה מוזיקה איכותית הייתה שם..
דני תובל, שלומי זידן..
והגדול מכולם - סקאזייייייייי!
איזה תותח!!!
אני הייתי רב הזמן בחדר של הטראנס..
וגיליתי שיש באמת הרבה בנות כוסיות שאוהבות טראנס..
ולא רק בגלל הג'וינטים הענקיים שהסתובבו שם :D |
|
|
| -CosmicFire- |
הייתי אתמול בחממה הייתה מסיבה בת זונה!! (יחסית שאני מכיר אין הרבה מסיבות שנהנתי בהם)
הליין לא היה משהו היו כולה שני דיג'יים ששמו טראנסים (למורת ה2אולמות)
היה את עידן גוטמן ואחד
DJ WOOFA
לא יודע מיזה אבל הוא ניגן פסייטראנס עצבני...
וזהו לא יודע מה להגיד לכם זה שידידה שלי הפילה לי את הסיגריה על האצבע ונשרפה לי האצבע אבל לא נורא :} |
|
|
| orian_l2003 |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממ
מישהו בא היום לטי אל וי.?
יש היום תליין של ימי חמישי 24+
אני כנראה יכנס למרות גילי הקט-21
קיצר אם מישהו בא שירשום פה... |
אני בא היום לטי אל וי
רוברט ודיג'י אסטרידד
טירוףףף!! |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by orian_l2003
אני בא היום לטי אל וי
רוברט ודיג'י אסטרידד
טירוףףף!! |
וילדים בני 14... |
|
|
| orian_l2003 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
וילדים בני 14... |
מה אכפת לי אני לא בא בשבילהם
אני בא בשביל המוזיקה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by orian_l2003
מה אכפת לי אני לא בא בשבילהם
אני בא בשביל המוזיקה |
כבוד אחי...
גם אני רוצה ללכת אבל אין לי כסף ואני עייף מת מאתמול
חבל חבל.. |
|
|
| orian_l2003 |
טוב אחים השעה 6 בבוקר עכשיו חזרתי מהטיאלוי והיה בנ בנ זונהההה
אסטריד וגיטלמן הפציצו את הרחבה !!
לא ידעתי שאסטריד היא כזאת טובה!!,וכמובן הטראק הראשון שהיא שמה היה
As the rush comes
היו עוד כמה יפים אני פשוט לא זוכר את השמות שלהם,
ולא היה שום ילדים בני 14,
המסיבה הייתה טובה חוץ מהבנות המכוערות שהיו, ודווקא לא היה ערסים
רק לקראת הסוף הם באו..
זהו זה הסיכום שלי למסיבה בטי אל וי,
אני זז לישון לילה |
|
|
|
|