| t0xIc |
| quote: | Originally posted by yahel222
איזה מסיבה באננס
חוץ מהשתיה חינם
ים כוסיות בכלל היה מלא אנשים
וכל הטירונות !!
באלהים נפגשנו שם איזה 10 ילדים שבטירונות היינו הכי קרובים
אין זה היה הכי כיף !!!!!!! |
מלא חברה שלי (מהגדולים יותר) היו אתמול באננס אמרו לי הם נהנו חבל על הזמן!!!
אני הייתי במועדון שקוראים לו קיוג'ה משו כזה
מקום נחמד מאוד ככל הניראה אני עוד שבועיים עושה שם מסיבה ליום הולדת שלי
או שאני יחגוג שם עדיין לא יודע צריך לשבת ולדבר עם המנהל
ממממממ אני מקווה ליראות אותכם שם!!!! חסר לכם שלא |
|
|