return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 109)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
קיצררר בזמן האחרון יש לי כזה נאחס!!! פאקינג שיט!!! סיימתי עבודה ב 12 ועשרה ככה ואז הלכתי לחבר שלי שגר מהקניון 2 דקותצר מפה לשם וזה עוד 2 חברה מהעבודה גם באו עם אוטו ברבע לאחד ככה הגענו ולא נתנו לנו להיכנס עם האוטו אפילו יענתו המקום היה מפותץ עד 0 מקום!! אין חניות אין שום דבר קיצר היתקשרנו לאחד המארגנים של המסיבה וזה.. הוא אמר לנו שאין מצב המקום ממש ממש ממש מפוצץ וזה.. וגם הוא לא מוציא שום חינמים וזה.. התבאסנו רצח ורועי למה לא עניתה להודעה שלי????? שאלתי אותך איך שם ולא ענית בקיצר התקשרתי לידידה שלי והיא אמרה לי שלקחו לה 120 שקל כניסה אני הייתי בשוק!!! כאילו מה 120 שקל כניסה!?@# קיצר זה מהעבודה שלי יש לו סיווג ביטחוני אחושילנג ניסה להישתמש בו וזה לא הלך כלום... פשוט שום כלום

התבאסתי רצח אז חזרנו הביתה ואז חבר אחבי ואת חבר ישבנו אצלו בחצר והעברנו תזמן עד לפני כמה דקות וזהו אנעל העולםםםם בעעעעע


אחי לא קיבלתי ממך שום הודעה!!!!!
וכן המקום היה שיא המפוצץ!!! לא היה מקום לזוז... והפסיקו להכניס אנשים...
פול חברים שלי מצאו את עצמם בחוץ
אבל תאמין לי שגם בפנים לא היה כל כך משהו
יענו סאבלימינל והצל נתנו הופעה נחמדה והכל אבל הייתי בזה לפני 6 ימים אז חפיף...
וכל הבנות שם או היו קטנות או סתם מגעילות
לא נעים בכלל!!!!!
גם תומר נראה לי לא נכנס כי סגרו את הכניסות...
כל הזין!!!
לפחות גילי היה איתי בפנים.. :)
yahel222
ואלה יום רביעי קולנוע זמיר
אתמול התלבטתי קו כי היה עופר ניסים או תכלת כי היה יהל ועוד אחד שמנגנים ניו יורק טק האוס וכאלה יעני מוזיקה סבבה לא להיטים מסריחים
בסוף החלטנו על הקו כי בכל זאת עופררררררררררררררררר נסיםםםםםם !!!!!!!!!!
היה ענק
והיום לדעתי.....פלז'ר דום...בדום !
TTman
quote:
Originally posted by Sniper
עזובתך יודים אחי..:]
היו שם לדעתי ילדים יותר קטנים


ותגיד מורן תמכיר מישו בשם
עמית ביתן
?


אני מכיר את עמית ביתן
מה הבעיה איתו
TTman
אתמול הייתי בקו
היה סוף הדרך
עופר היה לא משהו, אבל חפיף
אבל אין מה להגיד על הרזידנט שלהם ג'סי
הוא פשוט תותח

???? וכבר אמרתי שהיה שם סוףףףףףףףףףףף

:happy2: :tongue2
clubber@work
quote:
Originally posted by TTman
אני מכיר את עמית ביתן
מה הבעיה איתו


גם אני מכיר
ואין לו בעיה איתו פשוט הוא חבר שלו - או קרוב שלו לא?
DjNumShum
quote:
Originally posted by TTman
אתמול הייתי בקו
היה סוף הדרך
עופר היה לא משהו, אבל חפיף
אבל אין מה להגיד על הרזידנט שלהם ג'סי
הוא פשוט תותח

???? וכבר אמרתי שהיה שם סוףףףףףףףףףףף

:happy2: :tongue2


גם אני הייתי
דווקא לא היה משהו
פיצצו הרבה יותר מידי תמקום
ועופר דווקא היה בן זונה
כמה כוסיות אבלללל
וואי
TTman
אחי, בשביל הכוסיות צריך לפתוח ט'רד חדש

היה פולללללללללללל
דוגמניות אחי
זה לא יאומן
TTman
quote:
Originally posted by clubber@work
גם אני מכיר
ואין לו בעיה איתו פשוט הוא חבר שלו - או קרוב שלו לא?


עשיתי עם עמית טירונות
כמה צחוקים, איזה לקקן הוא
אבל שום מילה
:D :haha: :gsmile: :stongue: :happy2:
clubber@work
quote:
Originally posted by TTman
עשיתי עם עמית טירונות
כמה צחוקים, איזה לקקן הוא
אבל שום מילה
:D :haha: :gsmile: :stongue: :happy2:


אתה בנחל אחי?
או שעשית איתו את ה02?
TTman
quote:
Originally posted by clubber@work
אתה בנחל אחי?
או שעשית איתו את ה02?



02

DjNumShum
quote:
Originally posted by TTman
אחי, בשביל הכוסיות צריך לפתוח ט'רד חדש

היה פולללללללללללל
דוגמניות אחי
זה לא יאומן


ראסמי אחי אני בחיים לא ראיתי כלכך הרבה במסיבה
ראיתי אתמול תבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי
בלי צחוק
Sniper
איזה עולם קטן חחחחחח
סתם אחי אין לי שום בעיה איתו אני פשוט מת על הבן אדם הזה
חבר טוב שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement