|
מסיבות ..... כנסו (pg. 109)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
קיצררר בזמן האחרון יש לי כזה נאחס!!! פאקינג שיט!!! סיימתי עבודה ב 12 ועשרה ככה ואז הלכתי לחבר שלי שגר מהקניון 2 דקותצר מפה לשם וזה עוד 2 חברה מהעבודה גם באו עם אוטו ברבע לאחד ככה הגענו ולא נתנו לנו להיכנס עם האוטו אפילו יענתו המקום היה מפותץ עד 0 מקום!! אין חניות אין שום דבר קיצר היתקשרנו לאחד המארגנים של המסיבה וזה.. הוא אמר לנו שאין מצב המקום ממש ממש ממש מפוצץ וזה.. וגם הוא לא מוציא שום חינמים וזה.. התבאסנו רצח ורועי למה לא עניתה להודעה שלי????? שאלתי אותך איך שם ולא ענית בקיצר התקשרתי לידידה שלי והיא אמרה לי שלקחו לה 120 שקל כניסה אני הייתי בשוק!!! כאילו מה 120 שקל כניסה!?@# קיצר זה מהעבודה שלי יש לו סיווג ביטחוני אחושילנג ניסה להישתמש בו וזה לא הלך כלום... פשוט שום כלום
התבאסתי רצח אז חזרנו הביתה ואז חבר אחבי ואת חבר ישבנו אצלו בחצר והעברנו תזמן עד לפני כמה דקות וזהו אנעל העולםםםם בעעעעע |
אחי לא קיבלתי ממך שום הודעה!!!!!
וכן המקום היה שיא המפוצץ!!! לא היה מקום לזוז... והפסיקו להכניס אנשים...
פול חברים שלי מצאו את עצמם בחוץ
אבל תאמין לי שגם בפנים לא היה כל כך משהו
יענו סאבלימינל והצל נתנו הופעה נחמדה והכל אבל הייתי בזה לפני 6 ימים אז חפיף...
וכל הבנות שם או היו קטנות או סתם מגעילות
לא נעים בכלל!!!!!
גם תומר נראה לי לא נכנס כי סגרו את הכניסות...
כל הזין!!!
לפחות גילי היה איתי בפנים.. :) |
|
|
| yahel222 |
ואלה יום רביעי קולנוע זמיר
אתמול התלבטתי קו כי היה עופר ניסים או תכלת כי היה יהל ועוד אחד שמנגנים ניו יורק טק האוס וכאלה יעני מוזיקה סבבה לא להיטים מסריחים
בסוף החלטנו על הקו כי בכל זאת עופררררררררררררררררר נסיםםםםםם !!!!!!!!!!
היה ענק
והיום לדעתי.....פלז'ר דום...בדום ! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sniper
עזובתך יודים אחי..:]
היו שם לדעתי ילדים יותר קטנים
ותגיד מורן תמכיר מישו בשם
עמית ביתן
? |
אני מכיר את עמית ביתן
מה הבעיה איתו |
|
|
| TTman |
אתמול הייתי בקו
היה סוף הדרך
עופר היה לא משהו, אבל חפיף
אבל אין מה להגיד על הרזידנט שלהם ג'סי
הוא פשוט תותח
???? וכבר אמרתי שהיה שם סוףףףףףףףףףףף
:happy2: :tongue2 |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by TTman
אני מכיר את עמית ביתן
מה הבעיה איתו |
גם אני מכיר
ואין לו בעיה איתו פשוט הוא חבר שלו - או קרוב שלו לא? |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by TTman
אתמול הייתי בקו
היה סוף הדרך
עופר היה לא משהו, אבל חפיף
אבל אין מה להגיד על הרזידנט שלהם ג'סי
הוא פשוט תותח
???? וכבר אמרתי שהיה שם סוףףףףףףףףףףף
:happy2: :tongue2 |
גם אני הייתי
דווקא לא היה משהו
פיצצו הרבה יותר מידי תמקום
ועופר דווקא היה בן זונה
כמה כוסיות אבלללל
וואי |
|
|
| TTman |
אחי, בשביל הכוסיות צריך לפתוח ט'רד חדש
היה פולללללללללללל
דוגמניות אחי
זה לא יאומן |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by clubber@work
גם אני מכיר
ואין לו בעיה איתו פשוט הוא חבר שלו - או קרוב שלו לא? |
עשיתי עם עמית טירונות
כמה צחוקים, איזה לקקן הוא
אבל שום מילה
:D :haha: :gsmile: :stongue: :happy2: |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by TTman
עשיתי עם עמית טירונות
כמה צחוקים, איזה לקקן הוא
אבל שום מילה
:D :haha: :gsmile: :stongue: :happy2: |
אתה בנחל אחי?
או שעשית איתו את ה02? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אתה בנחל אחי?
או שעשית איתו את ה02? |
02 |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by TTman
אחי, בשביל הכוסיות צריך לפתוח ט'רד חדש
היה פולללללללללללל
דוגמניות אחי
זה לא יאומן |
ראסמי אחי אני בחיים לא ראיתי כלכך הרבה במסיבה
ראיתי אתמול תבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי
בלי צחוק |
|
|
| Sniper |
איזה עולם קטן חחחחחח
סתם אחי אין לי שום בעיה איתו אני פשוט מת על הבן אדם הזה
חבר טוב שלי |
|
|
|
|