|
מסיבות ..... כנסו (pg. 189)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
משהו שאני המלצתי? איבדתי אותך
ואני תמיד פה אין לך מה לדאוג :) |
שמע אם משעמם לך בלילה אתה מוזמן לבוא לפה לשבת על נרגילה או משהו
רק שידידה שלי לא תיקח אותה מפה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע אם משעמם לך בלילה אתה מוזמן לבוא לפה לשבת על נרגילה או משהו
רק שידידה שלי לא תיקח אותה מפה |
עדיין רלוונטי ב-4 בבוקר? :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
עדיין רלוונטי ב-4 בבוקר? :) |
ת'כלס זה לא היה כזה רלוונטי... למה היא בסוף נשארה פה עד 6
אבל לא נורא... בשנה הבאה בירושלים הבנויה |
|
|
| FederalBI |
תאמינו לי יש את הקהל הכי יפה במסיבות בשרון
:eyespop:
כל פעם שאני הולך אני חוזר יותר ויותר מרוצה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by FederalBI
תאמינו לי יש את הקהל הכי יפה במסיבות בשרון
:eyespop:
כל פעם שאני הולך אני חוזר יותר ויותר מרוצה |
על טעם וריח...
הקהל של ת"א עם כל הכוסיות הקטנות והצפונבוניות האלה שלובשות וורוד ונעלי שפיץ
גרררררררררררררררררררררררררררררררררר |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by eXeTik

|
אני חושב שהיא בבסיס שלי (קרייה), לא? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אני חושב שהיא בבסיס שלי (קרייה), לא? |
על מי אתה מדבר? |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by eXeTik
על מי אתה מדבר? |
טעות בתמונה, תיקנתי |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
על טעם וריח...
הקהל של ת"א עם כל הכוסיות הקטנות והצפונבוניות האלה שלובשות וורוד ונעלי שפיץ
גרררררררררררררררררררררררררררררררררר |
מה לא טוב בכוסיות כאלה? הכי קלות להשגה...זה מה שחשוב בפרט כשאתה יוצא למועדון... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
טעות בתמונה, תיקנתי |
כן, היא בקיריה
| quote: | Originally posted by taltul
מה לא טוב בכוסיות כאלה? הכי קלות להשגה...זה מה שחשוב בפרט כשאתה יוצא למועדון... |
אמרתי לא טוב?
"גררררררררררררר" = כוסיות |
|
|
| FederalBI |
התשמע מה שנכון נכון הצפוניות התל אביביות הם גם סוף. אין פשוט על המסיבות שיש בהם שנקיניות קטנות כאלה שיודעות להתלבש
אבל בשרון יש קהל איכות כמעט בכל מסיבה זה מה שמפליא אותי. |
|
|
| -CosmicFire- |
טוב הרגע 7:30 בבוקר
חזרתי מהמסיבה בדום
היה פשוט בן זונההההההההההה
מסיבה חושרמוטה מוזיקה כוסיות ומקום
פתח גם את הווקס בסביבות 5
היה לי וויאייפי אז בכלל סבבה
הסיבה שהכי נהנתי עד היום
צילמו אותנו לאיזה 3אתרים אז אם מישהו מכיר אתרים של תמונות בבקשה.. :} |
|
|
|
|