|
מסיבות ..... כנסו (pg. 201)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אני בדרך כלל לא שותה במועדונים... אלא לפני
אבל חברים שלי הדליקו אותי על האבסנט הזה...
נראה לי אני ילך ויקנה לי איזה בקבוק וכל פעם ישתה בבית טיפה ייגר שיש לי ואיזה 2 שוטים של אבסנט ונסגור עניין לכל הערב :) |
אם מדברים על האבסנט אז בכל מועדון פה [או לפחות באלה שהיינו] מוהלים אותו, זה למה הצבע שלו לבן!
אנחנו קנינו בקבוק ב-200 ש"ח [אפשר למצוא בפחות, לדעתי אפילו ב-150] אורגינל בצבע ירוק, משו בסט!
אז אתה לוקח אותו באוטו, מרביץ 2-3 שוטים בכניסה...
יותר זול והרבה יותר טוף...
:) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by princess cc
אם מדברים על האבסנט אז בכל מועדון פה [או לפחות באלה שהיינו] מוהלים אותו, זה למה הצבע שלו לבן!
אנחנו קנינו בקבוק ב-200 ש"ח [אפשר למצוא בפחות, לדעתי אפילו ב-150] אורגינל בצבע ירוק, משו בסט!
אז אתה לוקח אותו באוטו, מרביץ 2-3 שוטים בכניסה...
יותר זול והרבה יותר טוף...
:) |
עזבו אתכם..הכי טוב לתפוס מישהו שטס לחו"ל ואז לעשות קניה רצינית של אלכוהול..ככה יוצא הכי רווחי והכי זול!
עכשיו אחותי טסה לחו"ל והיא תקנה לי בדיוטיפרי שני בקבוקי סאוטרן קומפורט ב180 ש"ח בלבד..
I CAN'T WAIT :D :D :D |
|
|
| Flotser |
אולי זה יעניין מישהו...
היום ב
AYSBOX
יהיה את
Shmuel Flash |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
אויש טוב שנזכרת...
אבסנט זה מדהים...פשוט מדהים
ה
AS THE RUSH COMES
של האלכוהול לדעתי :eyes: |
חחחחחחחחחחח
תביא היום עוד פעם את ידידות שלך שיפניקו בוודקה רד בול!!!
זה היה במקום!!! |
|
|
| DjChook |
| וואי היה פשוט בסט בצוף היום ! נהנתי בטירוף |
|
|
| yonih |
הייתי ביום חמישי בדום שהיה שם מסיבה עם יהל.
היו פול ערסים וקטינות בהמונים....באתי עם הרבה חברה אז לא הכי התבאסתי מהקהל ויותר ניסיתי להשקיעה במישהי שניסו לסדר לי ואני שתיתי איזה
בקבוקי היינקן מסריחים שלא השפיעו עליי בשיט 4
וכל אחד עלה 18 שקל אז זה רוקן את אמא של הכסף שלי.
היה שם 7 פעמיים מכות עם כל הערסים האלה.
יהל היה סבבה כי הוא שם את רוב הטראקים שלו מהדיסק האחרון וכולם דיי חפרו בסט והוא כמובן סגר עם אינטלג'נט לייף!
קיצר אחרי זה רונן לביא חזר עם החרא שלו וציון שנתתי:
6.5 רק בגלל שהייתי עם חברים שלי! |
|
|
| FederalBI |
*כלל*
לא קונים שתייה במסיבות
*כלל*
ואם כבר קונים אר לא בירות אבל מומלץ לקנוץ בקיוסק הקרוב למועדון.
לפי מה שזכור לי ליד הדום יש כזה קיוסק בירידה למטה בפנייה. |
|
|
| yonih |
אני לא יודע למה וכנראה שזה רק אני אבל אני
אוהב לתפוס ראש לאט לאט במסיבה ולא לפני שאני נכנס למועדון
כי אם אנחנו קונים שתייה אז אנחנו קונים איזה
וודקה מגעילה עם משהו סתמי לערבב איתו והתוצאה
הוא תחושת הקאה לפני הכניסה למועדון. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by yonih
אני לא יודע למה וכנראה שזה רק אני אבל אני
אוהב לתפוס ראש לאט לאט במסיבה ולא לפני שאני נכנס למועדון
כי אם אנחנו קונים שתייה אז אנחנו קונים איזה
וודקה מגעילה עם משהו סתמי לערבב איתו והתוצאה
הוא תחושת הקאה לפני הכניסה למועדון. |
אחי אני רואה שאתה חדש בעסקי האלכוהול..
אז כמה עצות..
קודם כל לקנות בירה במועדון זה - רק - אחרי שאתה כבר בראש טוב..בירה זה חיזוק לאלכוהול! אלא אם כן יש במועדון בירה חופשית ואז אפשר לפרק כמה בירה שרוצים ;)
כמו שאני רואה אתה שתית שם 4 בקבוקים..זה קצת יותר מליטר בירה..שזה כלום..!
מה שאתה צריך לעשות זה לקנות וודקה איכותית..ולא סתם זבל..ורדבולים..וככה אתה גם תהנה מהשתיה וגם לא תרגיש כל הזמן "שפוך" בגלל השתיה..
תקנה בקיוסק שלייד המועדון איזה אבסולוט או פינלנדיה ב60 שקל עם עוד 2 חברים..ורדבולים תביאו מהבית או שתקנו שם..וזהו סגרתם לכם שתיה ללילה..ואולי ישאר לכם עוד קצת לפעם הבאה :D |
|
|
| Hell_Copter |
כהרגלי הורדתי אתמול בבית 5 ייגר...
ואז נסעתי למסיבה ושם ירדתי עם עוד שני חברים שלי על באקט
ומשום מה אחד מהם כל הזמן התעקש ללכת לקנות וודקה מלון רד בול
אז הוא קנה... ושתיתי עוד... ועוד... ועוד
כולי הייתי בראש הכי סבבה שיש :D
הייתה מסיבה נחמדה בצוף... וראיתי את חן ההומו הזה אחרי איזה שנתיים וחצי |
|
|
| princess cc |
טוף אז אנחנו היינו אתמול בטיאלוי היה משו בנזונה!
איזה מוסיקה לפירצי הפנים!
היה :זידן, בריזמן, גורדון, טוכנר ובסוף הלפרין שלא יצא לנו לשמוע כי כבר היינו קרועים מעייפות אז חתכנו!
קיצר פגשנו את צח ואלי, שלאחרונה רואים אותם כל הזמן... איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
קיצר היייתה מסיבה סופנית!
ואלי כהרגלו חייב לתת איזה משפט מפיל [משהו על הרקדן/ית לא חשוב כרגע מה]הרס אותי!
היה טוף לאללה שינוי מרענן אחרי המסיבה של פלאש משבוע שעבר שהייתה זוועתית!
זהו עכשיו אין יציאות עד קורסטן! יש מבחנים אח"כ נחגוג סוף סימסטר!
:)
אגב... צח אני רוצה התנצלות על מה שאמרת על בעלי... הכי יבש בעולם עלק!
מעניין מי ישב חצי ערב כי כאב לו הגב |
|
|
| Scorchio |
קודם כל הייתה מסיבה בת זונה
הרבה זמן לא נהניתי ככה
את זידן פיספסתי אבל בריזמן חיייייייייייההההההההההההה
איזה טראקים
אני חייב להשיג
הוא שם את
Carte Blanche!!!!!!
שלזה לא הייתי מצפה בחיים אבל זה היה רק לסיום סט טרייבאל משובח וקצבי
אחריו עלה גורדון בהפתעה שפיצץ לנו את האימא ואחרי זה טוכנר המלך שעשה לי ואלי את הערב עם
Children Of The Sun
אייייי שווה את ההשקעה
אבישג תתביישי לך!!!
חצי ערב?!
חמש דקות הלכשתי לשבת בצד לשחרר קצת את הגב
נסלח לך כי בכל זאת קנית לנו שתייה
:D
ואני מתנצל
בעלה של אבישג הוא כריש חיית מסיבות עצבנית!!! |
|
|
|
|