return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 201)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם אני בדרך כלל לא שותה במועדונים... אלא לפני
אבל חברים שלי הדליקו אותי על האבסנט הזה...
נראה לי אני ילך ויקנה לי איזה בקבוק וכל פעם ישתה בבית טיפה ייגר שיש לי ואיזה 2 שוטים של אבסנט ונסגור עניין לכל הערב :)


אם מדברים על האבסנט אז בכל מועדון פה [או לפחות באלה שהיינו] מוהלים אותו, זה למה הצבע שלו לבן!
אנחנו קנינו בקבוק ב-200 ש"ח [אפשר למצוא בפחות, לדעתי אפילו ב-150] אורגינל בצבע ירוק, משו בסט!
אז אתה לוקח אותו באוטו, מרביץ 2-3 שוטים בכניסה...
יותר זול והרבה יותר טוף...
:)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by princess cc
אם מדברים על האבסנט אז בכל מועדון פה [או לפחות באלה שהיינו] מוהלים אותו, זה למה הצבע שלו לבן!
אנחנו קנינו בקבוק ב-200 ש"ח [אפשר למצוא בפחות, לדעתי אפילו ב-150] אורגינל בצבע ירוק, משו בסט!
אז אתה לוקח אותו באוטו, מרביץ 2-3 שוטים בכניסה...
יותר זול והרבה יותר טוף...
:)


עזבו אתכם..הכי טוב לתפוס מישהו שטס לחו"ל ואז לעשות קניה רצינית של אלכוהול..ככה יוצא הכי רווחי והכי זול!
עכשיו אחותי טסה לחו"ל והיא תקנה לי בדיוטיפרי שני בקבוקי סאוטרן קומפורט ב180 ש"ח בלבד..

I CAN'T WAIT :D :D :D
Flotser
אולי זה יעניין מישהו...

היום ב
AYSBOX
יהיה את
Shmuel Flash
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
אויש טוב שנזכרת...
אבסנט זה מדהים...פשוט מדהים
ה
AS THE RUSH COMES
של האלכוהול לדעתי :eyes:


חחחחחחחחחחח
תביא היום עוד פעם את ידידות שלך שיפניקו בוודקה רד בול!!!
זה היה במקום!!!
DjChook
וואי היה פשוט בסט בצוף היום ! נהנתי בטירוף
yonih
הייתי ביום חמישי בדום שהיה שם מסיבה עם יהל.
היו פול ערסים וקטינות בהמונים....באתי עם הרבה חברה אז לא הכי התבאסתי מהקהל ויותר ניסיתי להשקיעה במישהי שניסו לסדר לי ואני שתיתי איזה
בקבוקי היינקן מסריחים שלא השפיעו עליי בשיט 4
וכל אחד עלה 18 שקל אז זה רוקן את אמא של הכסף שלי.
היה שם 7 פעמיים מכות עם כל הערסים האלה.
יהל היה סבבה כי הוא שם את רוב הטראקים שלו מהדיסק האחרון וכולם דיי חפרו בסט והוא כמובן סגר עם אינטלג'נט לייף!
קיצר אחרי זה רונן לביא חזר עם החרא שלו וציון שנתתי:
6.5 רק בגלל שהייתי עם חברים שלי!
FederalBI
*כלל*
לא קונים שתייה במסיבות
*כלל*
ואם כבר קונים אר לא בירות אבל מומלץ לקנוץ בקיוסק הקרוב למועדון.
לפי מה שזכור לי ליד הדום יש כזה קיוסק בירידה למטה בפנייה.
yonih
אני לא יודע למה וכנראה שזה רק אני אבל אני
אוהב לתפוס ראש לאט לאט במסיבה ולא לפני שאני נכנס למועדון
כי אם אנחנו קונים שתייה אז אנחנו קונים איזה
וודקה מגעילה עם משהו סתמי לערבב איתו והתוצאה
הוא תחושת הקאה לפני הכניסה למועדון.
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yonih
אני לא יודע למה וכנראה שזה רק אני אבל אני
אוהב לתפוס ראש לאט לאט במסיבה ולא לפני שאני נכנס למועדון
כי אם אנחנו קונים שתייה אז אנחנו קונים איזה
וודקה מגעילה עם משהו סתמי לערבב איתו והתוצאה
הוא תחושת הקאה לפני הכניסה למועדון.



אחי אני רואה שאתה חדש בעסקי האלכוהול..
אז כמה עצות..
קודם כל לקנות בירה במועדון זה - רק - אחרי שאתה כבר בראש טוב..בירה זה חיזוק לאלכוהול! אלא אם כן יש במועדון בירה חופשית ואז אפשר לפרק כמה בירה שרוצים ;)
כמו שאני רואה אתה שתית שם 4 בקבוקים..זה קצת יותר מליטר בירה..שזה כלום..!

מה שאתה צריך לעשות זה לקנות וודקה איכותית..ולא סתם זבל..ורדבולים..וככה אתה גם תהנה מהשתיה וגם לא תרגיש כל הזמן "שפוך" בגלל השתיה..
תקנה בקיוסק שלייד המועדון איזה אבסולוט או פינלנדיה ב60 שקל עם עוד 2 חברים..ורדבולים תביאו מהבית או שתקנו שם..וזהו סגרתם לכם שתיה ללילה..ואולי ישאר לכם עוד קצת לפעם הבאה :D
Hell_Copter
כהרגלי הורדתי אתמול בבית 5 ייגר...
ואז נסעתי למסיבה ושם ירדתי עם עוד שני חברים שלי על באקט
ומשום מה אחד מהם כל הזמן התעקש ללכת לקנות וודקה מלון רד בול
אז הוא קנה... ושתיתי עוד... ועוד... ועוד
כולי הייתי בראש הכי סבבה שיש :D
הייתה מסיבה נחמדה בצוף... וראיתי את חן ההומו הזה אחרי איזה שנתיים וחצי

princess cc
טוף אז אנחנו היינו אתמול בטיאלוי היה משו בנזונה!
איזה מוסיקה לפירצי הפנים!
היה :זידן, בריזמן, גורדון, טוכנר ובסוף הלפרין שלא יצא לנו לשמוע כי כבר היינו קרועים מעייפות אז חתכנו!
קיצר פגשנו את צח ואלי, שלאחרונה רואים אותם כל הזמן... איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
קיצר היייתה מסיבה סופנית!
ואלי כהרגלו חייב לתת איזה משפט מפיל [משהו על הרקדן/ית לא חשוב כרגע מה]הרס אותי!
היה טוף לאללה שינוי מרענן אחרי המסיבה של פלאש משבוע שעבר שהייתה זוועתית!
זהו עכשיו אין יציאות עד קורסטן! יש מבחנים אח"כ נחגוג סוף סימסטר!
:)
אגב... צח אני רוצה התנצלות על מה שאמרת על בעלי... הכי יבש בעולם עלק!
מעניין מי ישב חצי ערב כי כאב לו הגב
Scorchio
קודם כל הייתה מסיבה בת זונה
הרבה זמן לא נהניתי ככה
את זידן פיספסתי אבל בריזמן חיייייייייייההההההההההההה
איזה טראקים
אני חייב להשיג
הוא שם את
Carte Blanche!!!!!!
שלזה לא הייתי מצפה בחיים אבל זה היה רק לסיום סט טרייבאל משובח וקצבי
אחריו עלה גורדון בהפתעה שפיצץ לנו את האימא ואחרי זה טוכנר המלך שעשה לי ואלי את הערב עם
Children Of The Sun

אייייי שווה את ההשקעה

אבישג תתביישי לך!!!
חצי ערב?!
חמש דקות הלכשתי לשבת בצד לשחרר קצת את הגב
נסלח לך כי בכל זאת קנית לנו שתייה
:D

ואני מתנצל

בעלה של אבישג הוא כריש חיית מסיבות עצבנית!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement