|
מסיבות ..... כנסו (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
קודם כל היום יש דום משהו חזק
וגם בלמון חבר שלי משתתף שם במסיבה לגיוס שלו
אבל הדום יהיה טוב !!! בדוק
אבל ככה בשבתות הדום זה המסיבות הכי חלשות שיש
מי שמשלם שם באלהים שהוא סנג'ר כי יש שם כ"כ הרבה חינמים מסתובבים
בכל אופן מעפן שם וגם השבת יהיה למרות נרקוטיק טראסט
ויום שישי כנראה שיהיה סבבה אבל זה של ההומואים ולך תיכנס לשם
למרות שהיום היתה לי שיחה עם אחד שהאיר את חיי
קיצר ימי שישי בדום...זיונים חופשי ולא הומואים
רגיל...
בדוק
מנסיון
וזה המקום הכי טוב להזדדין בו
מנסיון
שירותים טובים
תודה לכם
יום שבת טיאלוי שתיה חינם ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
יום שבת טיאלוי שתיה חינם ! |
עד 12 וחצי ...
אלא אם כן הם החליטו לשנות ... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עד 12 וחצי ...
אלא אם כן הם החליטו לשנות ... |
לא יא דפוק השבוע שתיה חינם כל הערב
שבוע שעבר היה סאבלימינל
שבוע הבא עופר ניסים
ושבוע אחרי זה יומולדת שנתיים לקילומבו |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by yahel222
קודם כל היום יש דום משהו חזק
וגם בלמון חבר שלי משתתף שם במסיבה לגיוס שלו
אבל הדום יהיה טוב !!! בדוק
אבל ככה בשבתות הדום זה המסיבות הכי חלשות שיש
מי שמשלם שם באלהים שהוא סנג'ר כי יש שם כ"כ הרבה חינמים מסתובבים
בכל אופן מעפן שם וגם השבת יהיה למרות נרקוטיק טראסט
ויום שישי כנראה שיהיה סבבה אבל זה של ההומואים ולך תיכנס לשם
למרות שהיום היתה לי שיחה עם אחד שהאיר את חיי
קיצר ימי שישי בדום...זיונים חופשי ולא הומואים
רגיל...
בדוק
מנסיון
וזה המקום הכי טוב להזדדין בו
מנסיון
שירותים טובים
תודה לכם
יום שבת טיאלוי שתיה חינם ! |
חחח נראה לי יהיה מפוצץ בטירוף היום בלמון..
גם חבר שלי עושה שם מסיבה לכבוד הגיוס שלו (רשמו את השם שלו על הפלייר)
אבל בדום תהיה היום מסיבה מעפנה כמו בימי שבת רגילים - ערן לביא ו..תומאס (#@%#$%)...
ובקשר לזיונים בדום..חבל על הזמן אתה מזה צודק..הדום זה ה-מקום לזיונים. עזוב את השירותים, יש שם למעלה קומה שלמה עם מן חדרים כאלו עם ספות ..
נראה נוח מאוד:crazy: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Trance man
חחח נראה לי יהיה מפוצץ בטירוף היום בלמון..
גם חבר שלי עושה שם מסיבה לכבוד הגיוס שלו (רשמו את השם שלו על הפלייר)
אבל בדום תהיה היום מסיבה מעפנה כמו בימי שבת רגילים - ערן לביא ו..תומאס (#@%#$%)...
ובקשר לזיונים בדום..חבל על הזמן אתה מזה צודק..הדום זה ה-מקום לזיונים. עזוב את השירותים, יש שם למעלה קומה שלמה עם מן חדרים כאלו עם ספות ..
נראה נוח מאוד:crazy: |
לא לא אחי
אולי גם הספות
אבל השירותים....בוא נגיד שבימי שישי באות בנות רק כדי להתפרק בשירותים.....חחח
והיום שמע זה כמה ילדים שאני מכיר את כולם וכמעט כולם יהיו בטח מהשכבה שלי
פגישת מחזור כזאת חחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
בכל אופן מעפן שם וגם השבת יהיה למרות נרקוטיק טראסט
ויום שישי כנראה שיהיה סבבה אבל זה של ההומואים ולך תיכנס לשם
|
גם שישי וגם שבת נרקוטיק טראסט שם...
ונגמר לפי מה שהבנתי הליין של ההומואים בדום בימי שישי
בשישי הזה יש מסיבת השקה של האתר אקזיט...
זה נראה לי לבני נוער בכלל...
יש מצב אבל שבת אני בדום...
נראה כבר
וטראנס מן... זה רונן לביא... וממה שאני שומע ממנו בדרך כלל הוא תותח |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וטראנס מן... זה רונן לביא... וממה שאני שומע ממנו בדרך כלל הוא תותח |
כן אופס התבלבלתי :D
הוא לא רע באמת..יחסית לכל הדיג'יים המסריחים של המסיבות חיילים האלו.
אבל משו מוזר הולך כאן. רשום שבלמון הוא יתקלט כל הלילה, והוא אמור גם לתקלט הערב בדום.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
כן אופס התבלבלתי :D
הוא לא רע באמת..יחסית לכל הדיג'יים המסריחים של המסיבות חיילים האלו.
אבל משו מוזר הולך כאן. רשום שבלמון הוא יתקלט כל הלילה, והוא אמור גם לתקלט הערב בדום.... |
איפה רשום?!
בלילה..?!
כי אם כן זה בדרך כלל סתם בולשיט
וכשהייתי בטי אל וי הוא הפציץ בצורה מאסיבית!!!!
איך אהבתי את זה שהוא אחד הראשונים ששם אקספנדר במסיבה (זה היה מלפני חצי שנה)1 |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איפה רשום?!
בלילה..?!
כי אם כן זה בדרך כלל סתם בולשיט
וכשהייתי בטי אל וי הוא הפציץ בצורה מאסיבית!!!!
איך אהבתי את זה שהוא אחד הראשונים ששם אקספנדר במסיבה (זה היה מלפני חצי שנה)1 |
הממ אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו אחד?
כי במסיבות שאני שמעתי אותו הוא שם מיינסטרים ומוזיקה מסחרית כעקרון..
אני בספק שהוא ישים את אקספנדר! הייתי מת לשמוע את זה במסיבה באמת!:)
ורשום לי על ההזמנה של הלמון להיום שרונן לביא מתקלט,
ובלילה רשום שרונן לביא מתקלט בדום... |
|
|
| oDrori |
| רונן לביא היה תותח שבקאנונים בטי אל וי ואני מת לראות אותו שוב! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
הממ אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו אחד?
כי במסיבות שאני שמעתי אותו הוא שם מיינסטרים ומוזיקה מסחרית כעקרון..
אני בספק שהוא ישים את אקספנדר! הייתי מת לשמוע את זה במסיבה באמת!:)
ורשום לי על ההזמנה של הלמון להיום שרונן לביא מתקלט,
ובלילה רשום שרונן לביא מתקלט בדום... |
אחי זה די ג'יי לפי קהל
יענו מבקשים ממנו לשים חרא אז הוא ישים חרא...
נותנים לו יד חופשית אז הוא יביא לך בראש!!!!
בטי אל וי הוא הביא לנו בראש...
בדום הוא יותר בקטע של המיינסטרים
אותו כנל לגבי פלינר, יובל לוים, ערן ברנע וכו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי זה די ג'יי לפי קהל
יענו מבקשים ממנו לשים חרא אז הוא ישים חרא...
נותנים לו יד חופשית אז הוא יביא לך בראש!!!!
בטי אל וי הוא הביא לנו בראש...
בדום הוא יותר בקטע של המיינסטרים
אותו כנל לגבי פלינר, יובל לוים, ערן ברנע וכו |
כאשר ערן ברנע מלך בתחום וגדול משני האחרים, אבל את הטעם האישי של יובל לוים אני יותר אוהב... אוי הימים לפני שהוא צמח... פשוט איכות |
|
|
|
|