| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה לא יודע שאין יותר לימבו
|
יש עדיין מסיבות בלימבו פשוט לא לגיל שלכם
אם אתם זוכרים את ה
"אייס"
אז הוא עבר ללימבו - ועכשיו קוראים לזה
"פאזל"
אני לא זוכר אם מחר או שבוע הבא יש את המסיבת פתיחה
אמור להיות פחות טוב מהאייס ...
גם האננס נסגר - אני מת שיעברו לליין חורף שלהם כבר
קוראים לזה ה
"בורה בורה"
אם אתם זוכרים וזה מקום פצצצצה !!!
גם הם תמיד מביאים תקליטנים תותחים ... |
|
|