| MasterP |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו אז אתה מבין מה סובב את הגלגל
:) |
דווקא הייתי בחממה יום שבת
הייתה לנו מסיבת סיום קורס (בה"ד 12)
היה פצצות אש, כניסה ב-30 למסיימים
שתייה חינם
ואפילו תלושים לוודקה רדבול + מבחנות ייגר
מוזיקה סבירה (אבל כשאתה מסובב טילים מה משנה המוזיקה)
נהניתי בטירוף |
|
|