return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 228)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מנסים?
נההה...
אבל מתחרים כן.
אחרי שתשמע את הפרטים אתה תשאל את אותה שאלה רק הפוך...:D

ויום-הולדת שלי ככה שאתה חייב לי רד-בול חחח...:crazy:






עם כל הכבוד לדיג'ייז שחתומים באילטה אייג'נסי (ויש הרבה כבוד !), יוהן גילן לא מגיע כל יום לארץ.

ובקשר לשאלת לגולאס:

20.5 - יוהן גילן
27.5 - מרקוס שולץ
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by markfeldman
עם כל הכבוד לדיג'ייז שחתומים באילטה אייג'נסי (ויש הרבה כבוד !), יוהן גילן לא מגיע כל יום לארץ.


אל תדאג בקרוב הפרטים.
:rolleyes:
Flotser
אתמול הייתי בפתיחת הליין
Infuse
(drum & bass)
בזמיר
....

והיה אדיר!!!!

נכון שלא הייתי ביותר מדי מסיבות שלהם עד היום
אבל זאתי הייתה הכי טובה,
המקום לא חשוך כמו קפה ברזילי (בכלל אני לא אוהב את המקום הזה)
זאת סך הכל המסיבה השניה שלי בזמיר ושכחתי איזה תאורה בת בת של זונה יש שמה

בקיצור,
גם אם אתם בטוחים שאתם ממש לא מתחברים לסגנון הזה וזה נשמע לכם כמו רעש
אתם עדיין חייבים לבוא יום חמישי אחד ולנסות למה זה חוויה

יש לי חבר שאוהב רק מוזיקה שחורע של מועדונים, והבאתי אותו פעם למסיבה שלהם והוא ממש נהנה. וגם אתמול חבר שלי שממש היה נגד דראם&בייס התפרע ונהנה מאוד
:crazy:

אני בטח טועה....אבל גיל (בלו דרגון) היית שמה אתמול?
(סתם איזה צלם שמה התחבר לי לתמונות ששמתם פה אבל ממש לא הייתי בטוח)

נ.ב.
מישהו זוכר את ההודעה הזאת שלי מלפני שנה וחצי חחח:
http://www.tranceaddict.com/forums/...ED+%E1%E9%E9%F1
:p
DjChook
אני אתמול הייתי ברמת הכובש
פשוט הזוי
:clown:
MASTERsplinter
אתם מכירים את זה שאתם מגלים שנגמר לכם ממשהו רק אחרי שהרבה זמן לא הייתם ופתאום חזרתם?

אז הרגע חזרתי ממסיבה של י"ב
(המון אלכוהול מוזיקה זניחה וערבובים)
ופתאום גיליתי שנגמר לי מהשטות הזאת..
לא בא לי אלקיאהול זול בחינם
לא בא לי מוזיקה גרועה
לא בא לי איזה מחסן שהפכו למסיבה
זה פשוט לא זה..
ובטח לא שווה את הסכום המופלג של 40 ש"ח
קקי..
פשוט זוועה..
לא נהגתי היום אז פירקתי בבית חצי בקבוק רד לייבל
הגעתי למסיבה כולי בראש טוב ושטויות
נכנסתי ופשוט הבנתי שזהו..
אחרי שנתיים שלא הייתי בכזאת,
אי אפשר כבר לחזור.
חרא מסיבה בקיצור.
warpedd_
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אתם מכירים את זה שאתם מגלים שנגמר לכם ממשהו רק אחרי שהרבה זמן לא הייתם ופתאום חזרתם?

אז הרגע חזרתי ממסיבה של י"ב
(המון אלכוהול מוזיקה זניחה וערבובים)
ופתאום גיליתי שנגמר לי מהשטות הזאת..
לא בא לי אלקיאהול זול בחינם
לא בא לי מוזיקה גרועה
לא בא לי איזה מחסן שהפכו למסיבה
זה פשוט לא זה..
ובטח לא שווה את הסכום המופלג של 40 ש"ח
קקי..
פשוט זוועה..
לא נהגתי היום אז פירקתי בבית חצי בקבוק רד לייבל
הגעתי למסיבה כולי בראש טוב ושטויות
נכנסתי ופשוט הבנתי שזהו..
אחרי שנתיים שלא הייתי בכזאת,
אי אפשר כבר לחזור.
חרא מסיבה בקיצור.


אל תדאג גם במסיבות חיילים המצב לא כזה מזהיר :)
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by warpedd_
אל תדאג גם במסיבות חיילים המצב לא כזה מזהיר :)


כן הא?
איזה בעסה..
גם גיליתי שמוזיקה שאין לה באס חזק או משו מעניין למוח
אני לא מסוגל לרקוד יותר..

אני עכשיו מתגבר על הטראומה בבית..
מסכנים השכנים ששומעים אותי מתקלט בשלוש בצהריים בכזה ווליום.
m0sh
מסקנה
תסעו לאיביזה ותראו מה זה מסיבות בכמה רמות מעל


והמחיר בהתאם :p
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by m0sh
מסקנה
תסעו לאיביזה ותראו מה זה מסיבות בכמה רמות מעל


והמחיר בהתאם :p


אני יכול לחיות עם זה..

למישו יש רעיון לעבודה חמישי שישי לילה?
DjChook
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אתם מכירים את זה שאתם מגלים שנגמר לכם ממשהו רק אחרי שהרבה זמן לא הייתם ופתאום חזרתם?

אז הרגע חזרתי ממסיבה של י"ב
(המון אלכוהול מוזיקה זניחה וערבובים)
ופתאום גיליתי שנגמר לי מהשטות הזאת..
לא בא לי אלקיאהול זול בחינם
לא בא לי מוזיקה גרועה
לא בא לי איזה מחסן שהפכו למסיבה
זה פשוט לא זה..
ובטח לא שווה את הסכום המופלג של 40 ש"ח
קקי..
פשוט זוועה..
לא נהגתי היום אז פירקתי בבית חצי בקבוק רד לייבל
הגעתי למסיבה כולי בראש טוב ושטויות
נכנסתי ופשוט הבנתי שזהו..
אחרי שנתיים שלא הייתי בכזאת,
אי אפשר כבר לחזור.
חרא מסיבה בקיצור.


+1 מהמנודה ;)

THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Flotser
אתמול הייתי בפתיחת הליין
Infuse
(drum & bass)
בזמיר
....

והיה אדיר!!!!


וואי היית ולא פגשתי אותך חבל!
אני הולך למסיבות של אינפיוז זה שנה חצי נראה לי כבר.
(לא תמיד אבל לרוב)

בקיצר הנה תמונות:
http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...ype=1&galArea=1

ווידאו:
http://www.ilta-agency.com/events/N...2005_INFUSE.WMV
Flotser
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וואי היית ולא פגשתי אותך חבל!
אני הולך למסיבות של אינפיוז זה שנה חצי נראה לי כבר.
(לא תמיד אבל לרוב)

בקיצר הנה תמונות:
http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...ype=1&galArea=1

ווידאו:
http://www.ilta-agency.com/events/N...2005_INFUSE.WMV


חחחחח התמונה בשורה הראשונה שמה באמצע זה שניים מהחברים שבאו איתי :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement