|
מסיבות ..... כנסו (pg. 228)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מנסים?
נההה...
אבל מתחרים כן.
אחרי שתשמע את הפרטים אתה תשאל את אותה שאלה רק הפוך...:D
ויום-הולדת שלי ככה שאתה חייב לי רד-בול חחח...:crazy:
|
עם כל הכבוד לדיג'ייז שחתומים באילטה אייג'נסי (ויש הרבה כבוד !), יוהן גילן לא מגיע כל יום לארץ.
ובקשר לשאלת לגולאס:
20.5 - יוהן גילן
27.5 - מרקוס שולץ |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עם כל הכבוד לדיג'ייז שחתומים באילטה אייג'נסי (ויש הרבה כבוד !), יוהן גילן לא מגיע כל יום לארץ. |
אל תדאג בקרוב הפרטים.
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
אתמול הייתי בפתיחת הליין
Infuse
(drum & bass)
בזמיר
....
והיה אדיר!!!!
נכון שלא הייתי ביותר מדי מסיבות שלהם עד היום
אבל זאתי הייתה הכי טובה,
המקום לא חשוך כמו קפה ברזילי (בכלל אני לא אוהב את המקום הזה)
זאת סך הכל המסיבה השניה שלי בזמיר ושכחתי איזה תאורה בת בת של זונה יש שמה
בקיצור,
גם אם אתם בטוחים שאתם ממש לא מתחברים לסגנון הזה וזה נשמע לכם כמו רעש
אתם עדיין חייבים לבוא יום חמישי אחד ולנסות למה זה חוויה
יש לי חבר שאוהב רק מוזיקה שחורע של מועדונים, והבאתי אותו פעם למסיבה שלהם והוא ממש נהנה. וגם אתמול חבר שלי שממש היה נגד דראם&בייס התפרע ונהנה מאוד
:crazy:
אני בטח טועה....אבל גיל (בלו דרגון) היית שמה אתמול?
(סתם איזה צלם שמה התחבר לי לתמונות ששמתם פה אבל ממש לא הייתי בטוח)
נ.ב.
מישהו זוכר את ההודעה הזאת שלי מלפני שנה וחצי חחח:
http://www.tranceaddict.com/forums/...ED+%E1%E9%E9%F1
:p |
|
|
| DjChook |
אני אתמול הייתי ברמת הכובש
פשוט הזוי
:clown: |
|
|
| MASTERsplinter |
אתם מכירים את זה שאתם מגלים שנגמר לכם ממשהו רק אחרי שהרבה זמן לא הייתם ופתאום חזרתם?
אז הרגע חזרתי ממסיבה של י"ב
(המון אלכוהול מוזיקה זניחה וערבובים)
ופתאום גיליתי שנגמר לי מהשטות הזאת..
לא בא לי אלקיאהול זול בחינם
לא בא לי מוזיקה גרועה
לא בא לי איזה מחסן שהפכו למסיבה
זה פשוט לא זה..
ובטח לא שווה את הסכום המופלג של 40 ש"ח
קקי..
פשוט זוועה..
לא נהגתי היום אז פירקתי בבית חצי בקבוק רד לייבל
הגעתי למסיבה כולי בראש טוב ושטויות
נכנסתי ופשוט הבנתי שזהו..
אחרי שנתיים שלא הייתי בכזאת,
אי אפשר כבר לחזור.
חרא מסיבה בקיצור. |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אתם מכירים את זה שאתם מגלים שנגמר לכם ממשהו רק אחרי שהרבה זמן לא הייתם ופתאום חזרתם?
אז הרגע חזרתי ממסיבה של י"ב
(המון אלכוהול מוזיקה זניחה וערבובים)
ופתאום גיליתי שנגמר לי מהשטות הזאת..
לא בא לי אלקיאהול זול בחינם
לא בא לי מוזיקה גרועה
לא בא לי איזה מחסן שהפכו למסיבה
זה פשוט לא זה..
ובטח לא שווה את הסכום המופלג של 40 ש"ח
קקי..
פשוט זוועה..
לא נהגתי היום אז פירקתי בבית חצי בקבוק רד לייבל
הגעתי למסיבה כולי בראש טוב ושטויות
נכנסתי ופשוט הבנתי שזהו..
אחרי שנתיים שלא הייתי בכזאת,
אי אפשר כבר לחזור.
חרא מסיבה בקיצור. |
אל תדאג גם במסיבות חיילים המצב לא כזה מזהיר :) |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אל תדאג גם במסיבות חיילים המצב לא כזה מזהיר :) |
כן הא?
איזה בעסה..
גם גיליתי שמוזיקה שאין לה באס חזק או משו מעניין למוח
אני לא מסוגל לרקוד יותר..
אני עכשיו מתגבר על הטראומה בבית..
מסכנים השכנים ששומעים אותי מתקלט בשלוש בצהריים בכזה ווליום. |
|
|
| m0sh |
מסקנה
תסעו לאיביזה ותראו מה זה מסיבות בכמה רמות מעל
והמחיר בהתאם :p |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by m0sh
מסקנה
תסעו לאיביזה ותראו מה זה מסיבות בכמה רמות מעל
והמחיר בהתאם :p |
אני יכול לחיות עם זה..
למישו יש רעיון לעבודה חמישי שישי לילה? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אתם מכירים את זה שאתם מגלים שנגמר לכם ממשהו רק אחרי שהרבה זמן לא הייתם ופתאום חזרתם?
אז הרגע חזרתי ממסיבה של י"ב
(המון אלכוהול מוזיקה זניחה וערבובים)
ופתאום גיליתי שנגמר לי מהשטות הזאת..
לא בא לי אלקיאהול זול בחינם
לא בא לי מוזיקה גרועה
לא בא לי איזה מחסן שהפכו למסיבה
זה פשוט לא זה..
ובטח לא שווה את הסכום המופלג של 40 ש"ח
קקי..
פשוט זוועה..
לא נהגתי היום אז פירקתי בבית חצי בקבוק רד לייבל
הגעתי למסיבה כולי בראש טוב ושטויות
נכנסתי ופשוט הבנתי שזהו..
אחרי שנתיים שלא הייתי בכזאת,
אי אפשר כבר לחזור.
חרא מסיבה בקיצור. |
+1 מהמנודה ;) |
|
|
| Flotser |
חחחחח התמונה בשורה הראשונה שמה באמצע זה שניים מהחברים שבאו איתי :p |
|
|
|
|