|
מסיבות ..... כנסו (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
אבל פעם שעברה שאני וחברים שלי רק עברנו לשם
היו שם אנשים בגיל 20+ |
אחי מה פתאום נו מה אני מסתלבט ?
היה לי כרטיס חבר ועכשיו קיבלתי כרטיס זהב - איזה 20 פלוס ואיזה
סנדלים ? לא תהיה לך בעיה להיכנס בדוק !!!
לא סתם אני אומר !
ופצצה שם אחי !
באמת מקום גדול פתוח מוזיקה טובה תהיה השבוע והם מביאים פול
דברים למסיבת סגירה
! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
אתה יחצן שם?
ד"א כמה תעלה כניסה? |
שמע דווקא שם זה בין המקומות היחידים פה בשרון שאין
לי יותר מדי קשרים אבל עדיין אני יכול לארגן הנחות .
לי יש כרטיס חבר כי חבר שלי אירגן לי
ועכשיו הפכו לי אותו לכרטיס זהב כי אני שם כל שבוע כבר ...
אז אני נכנס ב 50 במקום ב 75
כניסה רגילה עולה 75
עם כרטיס חבר או ויאיפי זה עולה 65 ועם זהב 50
...
אני מכיר את אחד היחצנים שם והוא מחר אמור לסדר לי כניסה בחינם ...
נראה מה יהיה בכל מקרה ב 65 אני בטוח יוכל לארגן לך
למה גם היחצן הזה שמה וגם חבר טוב של חבר שלי יחצן ראשי שם
...
אתה בא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב מחר תעשו טובה בואו לזברה !!!
אריאל - אני סומך עלייך זה בטוח !
ורועי - אל תאכזב הפעם 1!!!
|
אחי אני מחר כנראה בעמק..... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי אני מחר כנראה בעמק..... |
אחי יא אפס !
שכנע את חברים שלך !!!
וגילי - יהיה צחוקים סוף אם נהיה שם עם אריאל וכאלה ...
:)
מחר בערב אני יידע אם אנחנו מאה אחוז שם |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב מחר תעשו טובה בואו לזברה !!!
אריאל - אני סומך עלייך זה בטוח !
ורועי - אל תאכזב הפעם 1!!!
תנסו להגיע - זה מסיבת הסגירה שלהם - יש שתייה חינם
אני יסדר הנחות לכולם רק תעשו מאמץ להגיע !!!
יאללה זה לא כזה רחוק יא חארות !
הייתי כבר עם אריאל וחברים שלי שם כבר 4 פעמים רצוף נראה לי
בחודש האחרון - וכל אחת הייתה יותר טובה מהשנייה
למרות שנראה לי האחרונה הייתה השיא ! יובל לוים פוצץ בטראקים לשם שינוי
...
מישהוא יבוא אולי ? |
ראיתי הזמנה של זה בבה"ד 10 חחחחחח |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי אני מחר כנראה בעמק..... |
יהיה שם עלוב נראה לי |
|
|
| DjChook |
ד"א מישהו בא היום לסטודיאו ?
מסיבת שנה לצוות אייס, צריך להיות משהו טוב |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
ד"א מישהו בא היום לסטודיאו ?
מסיבת שנה לצוות אייס, צריך להיות משהו טוב |
נהה לא משו
כאילו שתלך איתם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
יהיה שם עלוב נראה לי |
אולי אני מקמבן את דרכי פנימה...
אבל בלי קשר... יש שם היום את רועי פלינר ומסיבה בחסות אר 3 שזה אומר שיחולקו קונדומים ועוד דברים
בקיצור נראה לי אני שם
והסטודיו שלחו לי הודעה... אולי שבוע הבא אני שם
רוצים שאני ייחצן להם אולי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי אני מקמבן את דרכי פנימה...
אבל בלי קשר... יש שם היום את רועי פלינר ומסיבה בחסות אר 3 שזה אומר שיחולקו קונדומים ועוד דברים
בקיצור נראה לי אני שם
והסטודיו שלחו לי הודעה... אולי שבוע הבא אני שם
רוצים שאני ייחצן להם אולי |
חחחח יופי
R3
נקרע
לא שווה שקל
דורקס שולט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
תשמע אח שלי אני רוצה לבוא אבל אני צריך להיות בטוח שתכניס אותנו אנחנו בערך 8-9 חבר'ה |
גילי תרים אליי טלפון אם אתה בא לעמק...
נקווה שלא יקרה מצב כמו עם האייס אז
עכשיו התקמבנתי שם עם עוד אחד שדיברתי איתו במסיבה של חבר שלי שהוא גם אחד המארגנים
קיצר אני מקווה שאני יצליח לההשיג לכם כניסה מהירה אם תבוא... ונראה כבר מה עוד
דבר איתי |
|
|
| eXeTik |
| מישהו הולך היום לאומן 17? |
|
|
|
|