|
מסיבות ..... כנסו (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
שוקקקק
כמה זמן נסיעה זה
? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתמול עשינו דאבל דייט אני וחבר שלי איתה
ועם חברה שלה
היה דיי מעפנה - דיי יבשות ...
ולא נתנו עדיין ...
בכל אופן לאחת קוראים סיוון ולשנייה שני
שני דווקא חמודה יותר נראה לי...
סיוון מתגייסת עוד 3 חודש להיות משקית ביטחון שדה
ושני התגייסה כבר והיא משקית חוויה ...
סיוון גרה ברחוב האצ"ל ברמת גן
מכיר ? |
דחוף שמות משפחה
אני נראה לי מכיר
איפה למדו
חבר הכי טוב שלי גר באצל |
|
|
| Sniper |
טוב אז אני בעמק בכל אופן:]]]
אני יהיה שם ב 12 ורבע ככה אני מקווה
מממ זה המיספר שלי אנישמה
056 88 3838
מקווה שאני ישמע תפלפאון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
עמק אח שלי
היתה בת זונה של מסיבה ששבוע שעבר אני גם בא הפעם
רק חבל שרועי ותומר לא באים שוב |
אכלתי כל כך הרבה סרטים היום שנמאס לי ואני כבר לא ילך לסטודיו
סעמק על זה!!!!
אני כנראה יהיה בסוף בעמק
אני חייב לדפוק את הראש להוציא קצת עצבים
גילי אני סומך עליך שתשכר אותי... ואלעד אתה מוזמן לעזור להביא לי אלכוהול בכמויות |
|
|
| DjChook |
רועי יא הומוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
סעמק שוב ישעמם לי בסטודיו ? |
|
|
| luckystrike |
אחים שלי אתם בטוחים בקשר לבורה בורה ???
קיבלתי הודעה מה
RNA
שהם יהיו בויתקין היום !!!
ושמה נמצא הבורה בורה ...
איך זה הגיוני ?
מי אמר פה שסגרו את זה ???
קיצר יהיה שם מסיבה ואנחנו הולכים
!
מישהוא אולי יבוא ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
דחוף שמות משפחה
אני נראה לי מכיר
איפה למדו
חבר הכי טוב שלי גר באצל |
ואללה אני לא זוכר את השם של התיכון שלהם למרות שהם אמרו לי אותו
ונראה לך באמת שבפגישה ראשונה אני יתחיל לשאול אותה שמות משפחה ...
השני הזאת לדעתי יותר חמודה - גם נראית טוב
דיי גבוהה - פנים חמודות לאללה וגוף סבבה וגם מצחיקה
בניגוד לסיוון שקצת יבשה וכבדה כזאת ונכנסה איתי לשיחות סבתא כאלה ...
למרות שגם היא ניראית בסדר .
סיוון שרה בלהקה שלכם
משהוא כמו צעירי ת"א רק של רמת גן
מכיר ? |
|
|
| DjChook |
| נמרוד, היית בסטודיו היום ? |
|
|
| Sniper |
אוקי חזרתי עכשיו מהעמק היה ממש נחמדדד
אבל קטעים מצחיקים חבל על הזמן
ומה שהיה הכי כיף שלא היה הרבה ילדים קטנים
היה קטנות אבל לא קטנים
קיבלתי כניסה וגם כיף היה שלא היו ילדים נודניקים שביקשו ממני שאני ישחרר להם שתיה חריפה
קיצר אתם קולטים איזה חבורה של 6 ערסים קופצים וזה מישתוללים כמו מפגרים
אז אני וחברים שלי מצטרפים אליהם וזה מסתלבטים עליהם חופשי
ואללה כולם צחקו
אנחנו מתחילים להישתולל וזה אני מצאתי לי מישהי שניראת ממש ממש טוב
יש מיספר יש הכול אבל אני חושב שלא יצא כלום. לצערי הרב
ממממ היה קטעים ממש ישנים כאילו בהתחלה היה היפ הופ ורגאיי אחרי זה עברו לכל העופר ניסים רובי רוירה ואז חזרו לשירים הישראליים בגירסאות של סברס
ממ אחרי זה היה קצת רוק ישראלי, לא ישראלי
כולם ישבו התקליטן שם שוב קטעים ממש נחמדים היה
incoming(b&C remix)
laava - בא בדיוק במקום
אחרי זה הוא שם
back 2 earth(Public Domain)
ואז חתכתי הביתה
דירוג המסיבה בסולם אלעד
8.5/10 |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
נמרוד, היית בסטודיו היום ? |
לא, אבל שבוע הבא אני כנראה בא
;) |
|
|
| Hell_Copter |
אני דווקא מאוד נהניתי אתמול בעמק!!!!!
הרבה יותר מ 8.5 שאלעד הביא למסיבה
באתי לשם בבאסה טוטאלית ובמטרה רק לדפוק את הראש ולהשתכר עד שאני לא יראה בעיניים
קיצר הורדתי איזה 6 או 7 וודקות תפוזים עם אקסטרה וודקה
אשכרה אנשים לא יכלו לטעום את זה מרוב שהיה בזה אלכוהול... תחשבו על שלושת רבעי כוס וודקה ועוד רבע כוס תפוזים... משהו עצבני!!
קיצר השתכרתי שם והתפרקתי והוצאתי עצבים
ואז גילי הגיע והיה צחוקים למרות שאני זוכר שהוא הביא לי איזה פצצה לאף :rolleyes:
אשכרה לא ראיתי בעיניים בזמן שזה קרה אז זה לא הטריד אותי במיוחד...
ואחר כך המשכתי עוד לשתות ולשתות עד שהגעתי לשירותים... וכל התאים היו תפוסים
אז למדתי משבוע שעבר... במקום להקיא בתוך הכיור ולקבל צעקות וכמעט למות מהשומר שם... הקאתי בפח ליד הכיור... וואי כמה הקאתי אין לכם מושג
אבל היה טוב :)
ואז היה מור אנד מור ועוד כמה דברים בסוף
ואני וגילי ועוד חבר שלו תפסנו שלוש חברות... כל אחד לקח את האחת שלו למקום אחר ורקדנו איתן בסבבה כזה...
מה שמזכיר לי... גילי יש לי את הטלפון של ההיא בשבילך שהיא הביאה לי :) |
|
|
| Sniper |
מממ תאמת שזה שמונה וחצי כי לא יכלתי לישתות הייתי עם חברים ואני נהגתי ככה שהיה אסור לי לשתות. חפיף מסיבה הבאה חבר שלי בא עם אוטו ואז אני יתפוס לי ראש פנאנינינינינייייי
ד"א יום שישי, שבת
Amber
ב
DOME@#(!@
ממ מסיבה לגייז... צח יאהב את זה!! חחח
סתם אני לא חושב שאני ילך
אבל זה צריך להיות חזק!! |
|
|
|
|