|
מסיבות ..... כנסו (pg. 145)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
הייתי בשפיים אתמול, במילה אחת:
ליגה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פול כוסיות!!! יםםםםםםםםםםםםםםם כוסיות
מוזיקה סבבית ביותר, ברנע הפגיז!!!
החיסרון היחיד שהיה: שתיה לא בחינם
ולקחו וואד מחירים |
זה היה ברור שלא יהיה שתיה וזה יהיה זין לא נורמלי :)
פאק כנראה הייתי ממש שיכור אתמול...
אפילו לא זכרתי ששמתי את הפוסט הזה על המסיבה... חחחח |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Sniper
הייתי בשפיים אתמול, במילה אחת:
ליגה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פול כוסיות!!! יםםםםםםםםםםםםםםם כוסיות
מוזיקה סבבית ביותר, ברנע הפגיז!!!
החיסרון היחיד שהיה: שתיה לא בחינם
ולקחו וואד מחירים |
מה אתה רציני?
הייתי גם ולפי דעתי היה על הפנים
היה ים ערסים יםםם
ראיתי איזה 6 פעמים אנשים הולכים מכות
היה כוסיות לא יגיד שלא
והמוזיקה היתה מעפנה בדיוק כמו בכל מסיבה אחרת
הוא שם את כל החרא
לאטינוס ותותים וכל הזבל הזה |
|
|
| eXeTik |
שפיים = קקה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
והסיבה היחידה שהיו שם כוסיות אתמול זה בגלל שזאת הייתה הפקה עם קילומב פארטיז... |
|
|
| Flotser |
:wtf:
באתר של אינפקטד רשום שכל אחד מהם ביום שישי הבא
31.10
מופיע לחוד ,
אחד בהאנגר והשני בהום קלאב...
למישו יש עוד פרטים?
:crazy: |
|
|
| hazzard |
מי שמע פה על ההום קלאב בתל אביב?
אז מידע פנימי הולכים להחליף שמות בין שני מעדונים
בין הבייס לבין ההום קלאב
ההום קלאב יקרא מעכשיו בייס במסיבה הבאה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hazzard
מי שמע פה על ההום קלאב בתל אביב?
אז מידע פנימי הולכים להחליף שמות בין שני מעדונים
בין הבייס לבין ההום קלאב
ההום קלאב יקרא מעכשיו בייס במסיבה הבאה |
זה היה התכנון כבר מלפני שנה וחצי
וראסמי זה לא משנה איך יקראו לזה
זה בדרך כלל רק מוזיקה שחורה... |
|
|
| hazzard |
מה אתה מקשקש רק שחורה??!!
יש שמה את הסגנונות של המוסיקה תלוי איזה ליין מופיע שמה
לדוגמא בסוכות הליין של ה-
REVOLUTION
הופיע שמה אלון הלפרין ועידן גוטמן וארתור גורדון
בקיצור המקום כנראה לקראת חנוכה
הולך להפציץ בהום קלאב מסיבה פצצה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hazzard
מה אתה מקשקש רק שחורה??!!
יש שמה את הסגנונות של המוסיקה תלוי איזה ליין מופיע שמה
לדוגמא בסוכות הליין של ה-
REVOLUTION
הופיע שמה אלון הלפרין ועידן גוטמן וארתור גורדון
בקיצור המקום כנראה לקראת חנוכה
הולך להפציץ בהום קלאב מסיבה פצצה |
אחי טיפ לעתיד
אם אתה לא מבין במשהו במאה אחוז אל תקפוץ ותזיין את השכל
הום קלאב מהתחלה נפתח בשביל מוזיקה שחורה...
זה מועדון שעושה כל כך ערבים של מוזיקה שחורה שאין לך מושג בכלל
מה שאתה היית בסוכות זה מסיבת חג לילדים קטנים במחיר מופקע עם ים ערסים
זה מועדון כמו הבייס של מוזיקה שחורה בעקרון |
|
|
| hazzard |
וואי אחי איך אתה משחק אותה מבין כאילו אתה הקמת את המועדון.....
תשמע גם עם משמיעים שחורה זה לא אומר שישמיעו רק שחורה שמה
והמסיבה בסוכות לא הייתי אני בכלל הייתי באילת חבר שלי הוא חלק מהצוות
של הדיג'יים של הליין שמה
בקיצור אחי בלי כל מיני קשקושים
אל תתחיל להתעצבן אם מתווכחים זה לא בסטייל
אפשר לדבר נורמלי |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by hazzard
וואי אחי איך אתה משחק אותה מבין כאילו אתה הקמת את המועדון.....
תשמע גם עם משמיעים שחורה זה לא אומר שישמיעו רק שחורה שמה
והמסיבה בסוכות לא הייתי אני בכלל הייתי באילת חבר שלי הוא חלק מהצוות
של הדיג'יים של הליין שמה
בקיצור אחי בלי כל מיני קשקושים
אל תתחיל להתעצבן אם מתווכחים זה לא בסטייל
אפשר לדבר נורמלי |
חח ראסמי אחי רועי צודק
אין לך מושג..
הום קלאב זה מועדון של מוזיקה שחורה
הדבר שראית עם כל הדי ג'יים היה מסיבת חג שזה משהו יוצא דופן..
וחוץ ממנה יש אולי ממש פה ושם מסיבות שמביאים גם די ג'יים של טראנס וכל מיני
אבל תכלס יש שם מוזיקה שחורה (גם להיטים) וזהו! |
|
|
| hazzard |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חח ראסמי אחי רועי צודק
אין לך מושג..
הום קלאב זה מועדון של מוזיקה שחורה
הדבר שראית עם כל הדי ג'יים היה מסיבת חג שזה משהו יוצא דופן..
וחוץ ממנה יש אולי ממש פה ושם מסיבות שמביאים גם די ג'יים של טראנס וכל מיני
אבל תכלס יש שם מוזיקה שחורה (גם להיטים) וזהו! |
פששששש.....
אני רואה שעוד אחד קורא על מעדונים באתר לילה תנו לו כפיים!!!!
כל הכבוד.....
חחחחחחחחח סתם אחי
אתה יודע מה אני יעשה בדיקה פעם הבאה על מה שהולך עם ההום קלאב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hazzard
פששששש.....
אני רואה שעוד אחד קורא על מעדונים באתר לילה תנו לו כפיים!!!!
כל הכבוד.....
חחחחחחחחח סתם אחי
אתה יודע מה אני יעשה בדיקה פעם הבאה על מה שהולך עם ההום קלאב |
מי קורא על מועדונים בלילה?!
אני קורא שם רק על איזה מסיבות יש בימים שבא מסיבה :)
אבל אני מכיר את האחראי על האבטחה שם
ויש לי חבר שהולך לשם קבוע בגלל שהוא חולה על מוזיקה שחורה...
ולמה דווקא לשם... כי זה מועדון של מוזיקה שחורה!!
אז יש פה ושם גם די ג'יים אחרים... אבל זה מועדונים של שחורה נקודה!!
זה כמו שהבייס היה פעם אם כבר הזכרת את הבייס
ההום קלאב נפתח בגלל שסגרו את הבייס... ועכשיו ישנו את השם לפי מה שאתה אומר... אז שיהיה לבריאות |
|
|
|
|