return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 146)
View this Thread in Original format
arik
חברס מה יש היום
24.10
????


אני רוצה שתייה חופשית
וטראנס
??




מטראנס נשכח כי כל התקליטנים הומואים
AnthemFreak
פאק!!!!!!!
יש היום מסיבה עם ג'וניור וסקאז... לכל אוהבי ההאוס.. מומלץ ביותר
זה בהאנגר
זה הדי ג'יי הכי טוב בעולם במוזיקת האוס
הייתי הולך אבל נזכרתי מאוחר מדי..


קיצור היום יש כניסה חינם לקווינס אז תוכלו למצוא אותי שם:)
ביי הומואים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
קיצור היום יש כניסה חינם לקווינס אז תוכלו למצוא אותי שם:)
ביי הומואים


קודם כל
אתה לא יכול לשלב משפט שבו אתה הולך לקווינס ולקרוא לאחרים הומואים :)

דבר שני... לא היית נכנס למסיבה של ג'וניור ואסקז...
בעצם מצד שני זה מסיבה של הומואים...
אז אולי אתה כן יכול להכנס ;)

וחבר'ה... דיגוויד לא יהיה בהאנגר...
היום זה הפעם האחרונה שיש מסיבה בהאנגר ביום שישי...
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל
אתה לא יכול לשלב משפט שבו אתה הולך לקווינס ולקרוא לאחרים הומואים :)

דבר שני... לא היית נכנס למסיבה של ג'וניור ואסקז...
בעצם מצד שני זה מסיבה של הומואים...
אז אולי אתה כן יכול להכנס ;)

וחבר'ה... דיגוויד לא יהיה בהאנגר...
היום זה הפעם האחרונה שיש מסיבה בהאנגר ביום שישי...


דבר ראשון....
שתוק!:)

ואני לא בדיוק הולך לקווינס
אני הולך לפגוש שם מישהו בסביבה
הוא הציע לי להכנס חינם אבל לא בראש שלי מסיבה
זה הסיפור
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וחבר'ה... דיגוויד לא יהיה בהאנגר...


איפה הוא יהיה אחי?
Hell_Copter
לא ברור לאן ללכת היום!!
יש פתיחה של תל יצחק...
פתיחה של הקרנף
פראנויה
איזה משהו שקוראים לו איגלו של צוות אייס או משהו כזה
חממה

מישהו פה הולך לאחד מהמקומות האלה?
Sm0keMachine
נראה לי אני הולך לאיגלו..

או לתל יצחק..!

עדיין לא סגור על זה:)



והקרנף זה בעצם סוהו 09 לא?
בעעע..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
נראה לי אני הולך לאיגלו..

או לתל יצחק..!

עדיין לא סגור על זה:)



והקרנף זה בעצם סוהו 09 לא?
בעעע..


כן... הקרנף זה סוהו 09...
והיינו בסוף באיגלו עד שגיליתי שזה האורגזמה לשעבר ושכנעתי את כולם לעוף משם
ואז הלכנו לפראנויה! :)
DjChook
רועי יא נשכן מתי אתה גורר אותי למסיבה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי יא נשכן מתי אתה גורר אותי למסיבה


לא גורר אותך יא מניאק!!
אתה רוצה אתה תגרר!!


וואי כמה נהניתי אתמול... חבל על הזמן
עוד לפני שהגענו הורדנו 4 אנשים בקבוק של וודקה מנדרינה... וודקה אבסולוט... אלכוהול ממש ממש איכותי!!!!!
כי באיגלו לא היה שתייה חינם... ואז שראיתי מה זה האיגלו שיכנעתי אותם לעוף משם כי זה המקום הכי מגעיל בעולם.... ואז נסענו לפראנויה ושם הורדתי עוד הרבה טקילות ובלאגנים
הייתי הפוך מהתחת!!!
אבל נהניתי משהו בסט!!

Sm0keMachine
אהה..
תגיד רועי הפארנויה זה מקום מעפן כמו שזה היה פעם או שזה השתנה?


אני אתמול הלכתי בהתחלה לקרנף..
היה ממש מגעיל שם בכניסה - מלא אנשים נדחפים ויחס מגעיל מהיחצנים/סלקטורים..
אז נסענו ל"ברלה" שזה איפה שהיה ה"פרדס של מולי"..
הפכו את זה למקום על הפנים - מקום קטן עם סאונד גרוע..
אבל מה, פינקו שם עם שתיה חופשית לא רעה בכלל..
אז שתיתי הרבה, ואני לא זוכר הרבה חוץמזה..:)

אבל דיי מתחיל כבר להמאס מהמסיבות חיילים האלה!
כל שבוע אותו דבר - מלאאאא אלכוהול, מוזיקה חרא, מלא "כפרות", יחצנים שעושים פוזות כאילו המועדון שלהם זה מינימום טיאלוי.. ומעצבן לקום בבוקר עם הרגשה כאילו דפקו את הראש שלך בקיר והכניסו אותו לבלנדר :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהה..
תגיד רועי הפארנויה זה מקום מעפן כמו שזה היה פעם או שזה השתנה?


אני אתמול הלכתי בהתחלה לקרנף..
היה ממש מגעיל שם בכניסה - מלא אנשים נדחפים ויחס מגעיל מהיחצנים/סלקטורים..
אז נסענו ל"ברלה" שזה איפה שהיה ה"פרדס של מולי"..
הפכו את זה למקום על הפנים - מקום קטן עם סאונד גרוע..
אבל מה, פינקו שם עם שתיה חופשית לא רעה בכלל..
אז שתיתי הרבה, ואני לא זוכר הרבה חוץמזה..:)


הפראנויה בעקרון זה אותו מקום כמו שהיה פעם...
אבל אתמול לדוגמה בסוף המסיבה הדי ג'יי הפציץ!!
שם קרטה בלאנש... שם בינארי פינארי - 1998
ושם עוד כמה דברים עצבניים ביותר!!

אמרו לי הברלה בעקרון זה לסטודנטים או לפחות 21 ומעלה וזה למוזמנים בלבד או משהו כזה.... לא יודע

אמרו לי בקרנף היה סבבה... אבל מפוצץ...
חממה לא היה משהו בכלל... חבר שלי אמר לי שבחוץ היו כוסיות אבל בפנים לא :)
בתל יצחק היו דקירות ובלאגנים לפי מה שהבנתי...
והאיגלו היה מסריח ביותר ונטול כוסיות כמו שחשבתי שיהיה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement