|
מסיבות ..... כנסו (pg. 146)
|
View this Thread in Original format
| arik |
חברס מה יש היום
24.10
????
אני רוצה שתייה חופשית
וטראנס
??
מטראנס נשכח כי כל התקליטנים הומואים |
|
|
| AnthemFreak |
פאק!!!!!!!
יש היום מסיבה עם ג'וניור וסקאז... לכל אוהבי ההאוס.. מומלץ ביותר
זה בהאנגר
זה הדי ג'יי הכי טוב בעולם במוזיקת האוס
הייתי הולך אבל נזכרתי מאוחר מדי..
קיצור היום יש כניסה חינם לקווינס אז תוכלו למצוא אותי שם:)
ביי הומואים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
קיצור היום יש כניסה חינם לקווינס אז תוכלו למצוא אותי שם:)
ביי הומואים |
קודם כל
אתה לא יכול לשלב משפט שבו אתה הולך לקווינס ולקרוא לאחרים הומואים :)
דבר שני... לא היית נכנס למסיבה של ג'וניור ואסקז...
בעצם מצד שני זה מסיבה של הומואים...
אז אולי אתה כן יכול להכנס ;)
וחבר'ה... דיגוויד לא יהיה בהאנגר...
היום זה הפעם האחרונה שיש מסיבה בהאנגר ביום שישי... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל
אתה לא יכול לשלב משפט שבו אתה הולך לקווינס ולקרוא לאחרים הומואים :)
דבר שני... לא היית נכנס למסיבה של ג'וניור ואסקז...
בעצם מצד שני זה מסיבה של הומואים...
אז אולי אתה כן יכול להכנס ;)
וחבר'ה... דיגוויד לא יהיה בהאנגר...
היום זה הפעם האחרונה שיש מסיבה בהאנגר ביום שישי... |
דבר ראשון....
שתוק!:)
ואני לא בדיוק הולך לקווינס
אני הולך לפגוש שם מישהו בסביבה
הוא הציע לי להכנס חינם אבל לא בראש שלי מסיבה
זה הסיפור |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וחבר'ה... דיגוויד לא יהיה בהאנגר...
|
איפה הוא יהיה אחי? |
|
|
| Hell_Copter |
לא ברור לאן ללכת היום!!
יש פתיחה של תל יצחק...
פתיחה של הקרנף
פראנויה
איזה משהו שקוראים לו איגלו של צוות אייס או משהו כזה
חממה
מישהו פה הולך לאחד מהמקומות האלה? |
|
|
| Sm0keMachine |
נראה לי אני הולך לאיגלו..
או לתל יצחק..!
עדיין לא סגור על זה:)
והקרנף זה בעצם סוהו 09 לא?
בעעע.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
נראה לי אני הולך לאיגלו..
או לתל יצחק..!
עדיין לא סגור על זה:)
והקרנף זה בעצם סוהו 09 לא?
בעעע.. |
כן... הקרנף זה סוהו 09...
והיינו בסוף באיגלו עד שגיליתי שזה האורגזמה לשעבר ושכנעתי את כולם לעוף משם
ואז הלכנו לפראנויה! :) |
|
|
| DjChook |
| רועי יא נשכן מתי אתה גורר אותי למסיבה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי יא נשכן מתי אתה גורר אותי למסיבה |
לא גורר אותך יא מניאק!!
אתה רוצה אתה תגרר!!
וואי כמה נהניתי אתמול... חבל על הזמן
עוד לפני שהגענו הורדנו 4 אנשים בקבוק של וודקה מנדרינה... וודקה אבסולוט... אלכוהול ממש ממש איכותי!!!!!
כי באיגלו לא היה שתייה חינם... ואז שראיתי מה זה האיגלו שיכנעתי אותם לעוף משם כי זה המקום הכי מגעיל בעולם.... ואז נסענו לפראנויה ושם הורדתי עוד הרבה טקילות ובלאגנים
הייתי הפוך מהתחת!!!
אבל נהניתי משהו בסט!! |
|
|
| Sm0keMachine |
אהה..
תגיד רועי הפארנויה זה מקום מעפן כמו שזה היה פעם או שזה השתנה?
אני אתמול הלכתי בהתחלה לקרנף..
היה ממש מגעיל שם בכניסה - מלא אנשים נדחפים ויחס מגעיל מהיחצנים/סלקטורים..
אז נסענו ל"ברלה" שזה איפה שהיה ה"פרדס של מולי"..
הפכו את זה למקום על הפנים - מקום קטן עם סאונד גרוע..
אבל מה, פינקו שם עם שתיה חופשית לא רעה בכלל..
אז שתיתי הרבה, ואני לא זוכר הרבה חוץמזה..:)
אבל דיי מתחיל כבר להמאס מהמסיבות חיילים האלה!
כל שבוע אותו דבר - מלאאאא אלכוהול, מוזיקה חרא, מלא "כפרות", יחצנים שעושים פוזות כאילו המועדון שלהם זה מינימום טיאלוי.. ומעצבן לקום בבוקר עם הרגשה כאילו דפקו את הראש שלך בקיר והכניסו אותו לבלנדר :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהה..
תגיד רועי הפארנויה זה מקום מעפן כמו שזה היה פעם או שזה השתנה?
אני אתמול הלכתי בהתחלה לקרנף..
היה ממש מגעיל שם בכניסה - מלא אנשים נדחפים ויחס מגעיל מהיחצנים/סלקטורים..
אז נסענו ל"ברלה" שזה איפה שהיה ה"פרדס של מולי"..
הפכו את זה למקום על הפנים - מקום קטן עם סאונד גרוע..
אבל מה, פינקו שם עם שתיה חופשית לא רעה בכלל..
אז שתיתי הרבה, ואני לא זוכר הרבה חוץמזה..:)
|
הפראנויה בעקרון זה אותו מקום כמו שהיה פעם...
אבל אתמול לדוגמה בסוף המסיבה הדי ג'יי הפציץ!!
שם קרטה בלאנש... שם בינארי פינארי - 1998
ושם עוד כמה דברים עצבניים ביותר!!
אמרו לי הברלה בעקרון זה לסטודנטים או לפחות 21 ומעלה וזה למוזמנים בלבד או משהו כזה.... לא יודע
אמרו לי בקרנף היה סבבה... אבל מפוצץ...
חממה לא היה משהו בכלל... חבר שלי אמר לי שבחוץ היו כוסיות אבל בפנים לא :)
בתל יצחק היו דקירות ובלאגנים לפי מה שהבנתי...
והאיגלו היה מסריח ביותר ונטול כוסיות כמו שחשבתי שיהיה... |
|
|
|
|