return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 104)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
בסוף הייתי אתמול בפראנויה...
לא אהבתי את המקום יותר מדי... הוא קטן והכל
ולא אהבתי את השתייה שם... :(
שתיתי הרבה יותר מדי וזה ריסק אותי לגמרי!!
הייתי הפוך לגמרי!!!!!!!!!
העיפו אותי החוצה ולא רצו לתת לי להכנס חזרה ואז בא בעל המועדון והכניס אותי ואמר לי דיר בלאק או שאתה לא חוזר יותר
ואז ישבתי שם על הספה כזה ונרדמתי לאיזה שעתיים...
קמתי נגוע כולי רקדתי שתי דקות ואז הלכנו...
ואז עשיתי סרטים באוטו.........
קיצר..
מוזר אה הנוער של היום
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter מוזר אה הנוער של היום
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


בכמה ימים שלא הייתי פה
הגעתי למסקנה שאני רואה את זה עכשיו

שממש אבל ממש לא התגעגתי לזה!!
Sm0keMachine
רק עכשיו גיליתי שיש אחלה מסיבות במוב בימי שלישי.
לכל הגילאים
ככה לפחות רשום.. למרות שאני בספק שיכניסו מי שמתחת לגיל 18 כי מסתובב שם אלכוהול חופשי פה ושם..ואסור ל"ילדים" שלא מלאו להם 18 לשתות!!!!
:rolleyes:

בכל אופן, אני שם היום!
Hell_Copter
עדיין לא יצא לי להיות אפילו פעם אחת ב
MOVE
איך המקום?
ואיך המוזיקה שם בדרך כלל?
ואיזה ליינים יש שם?
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עדיין לא יצא לי להיות אפילו פעם אחת ב
MOVE
איך המקום?
ואיך המוזיקה שם בדרך כלל?
ואיזה ליינים יש שם?


זהו בסוף לא הלכתי בגלל שנדדו שמועות שהליין של ימי שלישי במוב הוא ליין לגייז וזאת הסיבה שזה פתוח לכל הגילאים...לי לא היה אכפת ללכת אבל לחברים שלי לא בא מסיבת נושכים.. :p
ומי מתקלט? דני תובל (שמתקלט גם בדום בימי שישי) הוא מנגן ניו-יורק האוס וטריבל..

ובימי שישי לפי מה שהבנתי יש שם את המסיבות הטובות (אומנם לגילאי 24+...)
מתקלטים שם לפעמים דיג'יים תותחים כמו שמואל פלאש, טוכנר, וכאלה...:)

בכל מקרה, מישהו יצא אתמול?
הייתי אתמול בקו, ראיתי פוווווווול בנים בכניסה, אז עברתי לגת ושם היה ממש גועל נפש בכניסה..כמו שוק - מלא אנשים נדחפים מנסים להכנס..גם היו הרבה ערסים..
קיבלתי כזה צמיד שמכניס אותי לחדר ויאייפי עם שתיה חופשית ובכל זאת יצאתי משם כי ידעתי שהולך להיות יום חמישי מסריח שם! לא משנה כמה אני ישתה:)
מסקנה: הגת מקום מגעיל ועדיף להשאר בבית מאשר ללכת לשם!


היום אני כנראה בשפיים.....או בדום....
Sniper
ממ יש מצב קטן שאני יהיה בשפייםהיום

או שאני ילך לקיוגה
או שסתם בפיתוח
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עדיין לא יצא לי להיות אפילו פעם אחת ב
MOVE
איך המקום?
ואיך המוזיקה שם בדרך כלל?
ואיזה ליינים יש שם?


רביעי במוב זה פאנקי פיש בד"כ, טוכנר וסאם כמעט תמיד, השבוע גם עופר ניסים אם אני לא טועה... טרייבאל ופרוג
Hell_Copter
תודה לכל אלה שענו

אני נראה לי הולך עכשיו לחבר שלי למסיבה שהוא עושה ואז נראה לאן...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by oDrori
רביעי במוב זה פאנקי פיש בד"כ, טוכנר וסאם כמעט תמיד, השבוע גם עופר ניסים אם אני לא טועה... טרייבאל ופרוג

אתה מתכוון רובי ריוורה ורובי ריוורה, אם היית בהופעה של עופר תדע על מה אני מדבר :)
Sniper
אז ככה אני הייתי בקיוגגה עכשיו חזרתי
בכל אופן היה ממש ממש ממש כיףף
הגענו ב 12 ואז חבר שלי אירגן לכולנו וי אי פי
ניכנסו ישר הלכנו לשתות אני משום מה לא שתיתי הרבה אבל עדיין
היה לי ראשששש חופשי בהתחלה היה דיי מסריח היה קשה כזה לכולם להיכנס ולהתחיל לירקוד לאט לאט ניכנסו וזהה והיתה מוזיקה סבבה אלטרנטיבית פנאנית ביותר קיצררר ב4 ככה ניכנס
ספירטואל הילינג וזה ואז התחיל הבלאגן פסיכודאלים מטורפים!!!!!
פאק איזה כיף היה בסוףףף גם שהתחילו הפסיכודאלים הרבה הלכו והיה פול מקוםםם
קיצרמסיבה פנאניתת מצדיקה את ה 40 שקלים שלה:]]

cluBBer
מישהו היה בטי אל וי אתמול?
היה פצצה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בסוף הייתי אתמול בפראנויה...
לא אהבתי את המקום יותר מדי... הוא קטן והכל


פתחו את שתי הרחבות בסוף ?
אני זוכר מקום חביב לא יותר מזה ...

הייתי בשישי בחממה והיה מטורף !!!
פשוט כל כך כייך שם שזה לא ייאמן !
שוב פעם היינו 15 חבר'ה נראה לי והצפנו את הדיסקוטק ...
מליין בנות יצאתי עם איזה כמות סבבה של טלפונים והיה מטורף !
אין על החממה

כל שבוע פשוט יותר כיף מהקודם ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement