|
מסיבות ..... כנסו (pg. 104)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
בסוף הייתי אתמול בפראנויה...
לא אהבתי את המקום יותר מדי... הוא קטן והכל
ולא אהבתי את השתייה שם... :(
שתיתי הרבה יותר מדי וזה ריסק אותי לגמרי!!
הייתי הפוך לגמרי!!!!!!!!!
העיפו אותי החוצה ולא רצו לתת לי להכנס חזרה ואז בא בעל המועדון והכניס אותי ואמר לי דיר בלאק או שאתה לא חוזר יותר
ואז ישבתי שם על הספה כזה ונרדמתי לאיזה שעתיים...
קמתי נגוע כולי רקדתי שתי דקות ואז הלכנו...
ואז עשיתי סרטים באוטו.........
קיצר..
מוזר אה הנוער של היום
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter מוזר אה הנוער של היום
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
בכמה ימים שלא הייתי פה
הגעתי למסקנה שאני רואה את זה עכשיו
שממש אבל ממש לא התגעגתי לזה!! |
|
|
| Sm0keMachine |
רק עכשיו גיליתי שיש אחלה מסיבות במוב בימי שלישי.
לכל הגילאים
ככה לפחות רשום.. למרות שאני בספק שיכניסו מי שמתחת לגיל 18 כי מסתובב שם אלכוהול חופשי פה ושם..ואסור ל"ילדים" שלא מלאו להם 18 לשתות!!!!
:rolleyes:
בכל אופן, אני שם היום! |
|
|
| Hell_Copter |
עדיין לא יצא לי להיות אפילו פעם אחת ב
MOVE
איך המקום?
ואיך המוזיקה שם בדרך כלל?
ואיזה ליינים יש שם? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עדיין לא יצא לי להיות אפילו פעם אחת ב
MOVE
איך המקום?
ואיך המוזיקה שם בדרך כלל?
ואיזה ליינים יש שם? |
זהו בסוף לא הלכתי בגלל שנדדו שמועות שהליין של ימי שלישי במוב הוא ליין לגייז וזאת הסיבה שזה פתוח לכל הגילאים...לי לא היה אכפת ללכת אבל לחברים שלי לא בא מסיבת נושכים.. :p
ומי מתקלט? דני תובל (שמתקלט גם בדום בימי שישי) הוא מנגן ניו-יורק האוס וטריבל..
ובימי שישי לפי מה שהבנתי יש שם את המסיבות הטובות (אומנם לגילאי 24+...)
מתקלטים שם לפעמים דיג'יים תותחים כמו שמואל פלאש, טוכנר, וכאלה...:)
בכל מקרה, מישהו יצא אתמול?
הייתי אתמול בקו, ראיתי פוווווווול בנים בכניסה, אז עברתי לגת ושם היה ממש גועל נפש בכניסה..כמו שוק - מלא אנשים נדחפים מנסים להכנס..גם היו הרבה ערסים..
קיבלתי כזה צמיד שמכניס אותי לחדר ויאייפי עם שתיה חופשית ובכל זאת יצאתי משם כי ידעתי שהולך להיות יום חמישי מסריח שם! לא משנה כמה אני ישתה:)
מסקנה: הגת מקום מגעיל ועדיף להשאר בבית מאשר ללכת לשם!
היום אני כנראה בשפיים.....או בדום.... |
|
|
| Sniper |
ממ יש מצב קטן שאני יהיה בשפייםהיום
או שאני ילך לקיוגה
או שסתם בפיתוח |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עדיין לא יצא לי להיות אפילו פעם אחת ב
MOVE
איך המקום?
ואיך המוזיקה שם בדרך כלל?
ואיזה ליינים יש שם? |
רביעי במוב זה פאנקי פיש בד"כ, טוכנר וסאם כמעט תמיד, השבוע גם עופר ניסים אם אני לא טועה... טרייבאל ופרוג |
|
|
| Hell_Copter |
תודה לכל אלה שענו
אני נראה לי הולך עכשיו לחבר שלי למסיבה שהוא עושה ואז נראה לאן... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
רביעי במוב זה פאנקי פיש בד"כ, טוכנר וסאם כמעט תמיד, השבוע גם עופר ניסים אם אני לא טועה... טרייבאל ופרוג |
אתה מתכוון רובי ריוורה ורובי ריוורה, אם היית בהופעה של עופר תדע על מה אני מדבר :) |
|
|
| Sniper |
אז ככה אני הייתי בקיוגגה עכשיו חזרתי
בכל אופן היה ממש ממש ממש כיףף
הגענו ב 12 ואז חבר שלי אירגן לכולנו וי אי פי
ניכנסו ישר הלכנו לשתות אני משום מה לא שתיתי הרבה אבל עדיין
היה לי ראשששש חופשי בהתחלה היה דיי מסריח היה קשה כזה לכולם להיכנס ולהתחיל לירקוד לאט לאט ניכנסו וזהה והיתה מוזיקה סבבה אלטרנטיבית פנאנית ביותר קיצררר ב4 ככה ניכנס
ספירטואל הילינג וזה ואז התחיל הבלאגן פסיכודאלים מטורפים!!!!!
פאק איזה כיף היה בסוףףף גם שהתחילו הפסיכודאלים הרבה הלכו והיה פול מקוםםם
קיצרמסיבה פנאניתת מצדיקה את ה 40 שקלים שלה:]] |
|
|
| cluBBer |
מישהו היה בטי אל וי אתמול?
היה פצצה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בסוף הייתי אתמול בפראנויה...
לא אהבתי את המקום יותר מדי... הוא קטן והכל
|
פתחו את שתי הרחבות בסוף ?
אני זוכר מקום חביב לא יותר מזה ...
הייתי בשישי בחממה והיה מטורף !!!
פשוט כל כך כייך שם שזה לא ייאמן !
שוב פעם היינו 15 חבר'ה נראה לי והצפנו את הדיסקוטק ...
מליין בנות יצאתי עם איזה כמות סבבה של טלפונים והיה מטורף !
אין על החממה
כל שבוע פשוט יותר כיף מהקודם ... |
|
|
|
|