| divx-master |
הייתי אתמול בהאנגר היה סווףףףףףףףףףף הדרךך
היו דייה רבה ערסים וכמעט היה מכות אבל הייית ליד הדי גיי
"עופר ניסים" המללךך הוא דפפקק כזאתת הופעהה חבלל על הזמן !!!1
מזהה נהנתתייי
היה קצתת ראפפ והיה סווףף הדרךך
עכשיו עמרתי לידו וכל הערסים ששונאים הומואים לא היו שם אז הייתי שם עם כל הקלאברים היה שווסס
ראסמי היה שייאא הכיףף
היה גם תתכלת מולנו אמרו לי שההאנגר היה יותר טוב מבינהם
והיה ממש חם בתכלת
מישהוא היה ??1 |
|
|