Originally posted by DjChook
חחחח אני בא !
אבל לא עליך
ואם אני לא רואה אותך אני שוחט אותך :)
אני שוחט אותך אם אתה לא נכנס עליי :D
Sniper
אני מחר ככל הניראה בקיוג'ה יש לי שם 2 כניסות
ומממ וכל מי שאני רוצה ניכנס בהנחה של 10 שקלים:]
מסיבה יפנית!!! דאגתי גם שיהיו שם טראקים
מי שרוצה שיבוא וירים אלי טלפון
056 88 38 38
DjChook
רועי אולי נכנס עליך, למרות שזה לא נראה לי כזה משהו
כי אנחנו נכנסים כמעט כולנו חינם
(4 אנשים שאני הולך איתם)
ואתה לא תוכל להביא לי משקאות חינם מה שחבר שלי מביא לי אם אני מהתחלה נכנס איתו
אבל נראה כבר, מחר ממתי אתה שם ?
nimrod levi
גם אליי התקשרו אתמול מצוות אייס רוצים שאני ייחצן שם...
אמרתי שאני יחזיר להם תשובה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אבל נראה כבר, מחר ממתי אתה שם ?
תעשה מה שאתה רוצה אחי...
אני כנראה יהיה שם מאיזה 11 או משהו כזה
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
תשובה לשאלה מספר אחת :
יצאתי עם שתי מספרי טלפון
ורק צרפתית מאחת מהם
אחת מרמת-גן קטנה ממני בשנה
ואחת מחדרה גדולה ממני בשנתיים
מי זאת איך קוראים לה
עלק מרמת גן בגיל שלי ואתה לא אומר מילה?????????????
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מי זאת איך קוראים לה
עלק מרמת גן בגיל שלי ואתה לא אומר מילה?????????????
אתמול עשינו דאבל דייט אני וחבר שלי איתה
ועם חברה שלה
היה דיי מעפנה - דיי יבשות ...
ולא נתנו עדיין ...
בכל אופן לאחת קוראים סיוון ולשנייה שני
שני דווקא חמודה יותר נראה לי...
סיוון מתגייסת עוד 3 חודש להיות משקית ביטחון שדה
ושני התגייסה כבר והיא משקית חוויה ...
סיוון גרה ברחוב האצ"ל ברמת גן
מכיר ?
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike
סיוון גרה ברחוב האצ"ל ברמת גן
מכיר ?
אני מכיר
luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren
אני מכיר
אתה מכיר את סיוון או את הרחוב ?!?
Sniper
אני בדילמה לא ידוע לאן ללכת
קיוג'ה או עמק
בעיקרון לקיוג'ה יש פולל בנות מהשיכבה שלי שהולכות
אבל יש לי לשם כניסה ככה שאני לא יודע מה לעשות
בעיקרון חברים שלי לא רוצים מסיבה
אבל אני מרגיש דחף ללכת למסיבה חבל על הזמן
Sniper
טוב ככל הניראה אני בעמקק:]]]]]]]
מישו הולךךך
???
ד"א גילי תרוצה להגיד לי שאתה בא מירושליים!?@$!@#_$)_!@#