| KrazyDJs |
מישהו מאזור חיפה או הקריות הולך ל 910 ב 16.3 [ פורים ] ?
אני מייחצן שם...
וסתם רוצה לדעת אולי מישהו יבוא
כמובן זה מיני-נוער
אז הרוב כאן ערבו ממזמן א תהגיל...אבל סתם, בא לי לדעת...
ואם אני מדבר על זה...
מישהו אולי הולך ל Abaco ? [ הורג'ין לשעבר ]
אני יודע שגם שם הולכת להיות מסיבת מיני-נוער...
אבל הפכו את זה כבר לחרא של מועדון...
בכל מקרה, אם יש מצב שמישהו הולך לאחד מהם (או לרקטור, או לטרמינל [ טרמינל - מד"צים, 17.3 כל מחוז חיפה ] )
תגידו כאן...
אולי נראה אותכם או משהו...
ד"א
ב 901 הולך להיות פצצות...
כמה DJ שאני זוכר שיהיו שם...מממממ
DJ Yahel Sherman
DJ LIRON AFUTA
ועוד כמה...
:tongue3 |
|
|