return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 98)
View this Thread in Original format
Sniper
תיראה הניר אליהו ותוצרת הארץ (קיוגה) התיאחדו
לפורים וחבר שלי שותף שם

בתל יצחק חברים שלי כמו שהבנתי עושים שם מסיבה פרטית מוזמנים בלבד בחדר הקטן וזה גם של חבר של בן דוד שלי יש מצב שאני יארגן איזה משו

יש גם
MOVE
שהמקום עצמו זה של בן דוד של ידידה שלי אני צריך לדבר איתה..:]

מממ הבנתי שיש גם מסיבה של בי יו
משו מטורף
yahel222
טוב אז ככה
קו בימי חמישי נהיה על הפנים
השבוע זו הפעם האחרונה שאני הולך לליין הזה
די נמאס...חוץ משבוע שעבר שהיה עופר נסים כל שבוע אותו חרא אותם שירים אותם אנשים הכל אותו דבר
ומי שפה שנהנה שם אז סבבה לכו עוד 3-4 פעמים ותראו שיתחיל להימאס
אני הייתי במסיבות האלה כבר 20 פעם באמת משהתגייסתי אני הולך לשם בימי חמישי כמעט כל חמשוש שהיה לי (והיה לי מספיק...) ודי זה חוזר על עצמו
ימי שבת בטיאלוי אותו פואנטה מתחיל להימאס אבל עדיין כיף פלינר מחדש ושם קצת רובי ריוורה אז סובלים מה גם שהתחלתי ממש להתקמבן שם כי גילו שאני חובש בחר"פ אז זה ישר קומבינות.....:)
קיצור אני ממליץ ככה - יום שני טיאלוי MONDAY SPECIAL
יום שלישי קו מילניום - SEXY TUESDAY
יום רביעי דום - 799
יום חמישי ליין הדגל בטיאלוי
יום שישי דום - PLESURE או טיאלוי - FFF
ויום שבת......בטוח לא דום
אולי מוב נהיה שם חזק ככה שמעתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בדיוק אחי ...

רועי - למה אתה חושבים שלחממה אין חינמים כמעט ?
יש למקום שם טוב וגם ככה מפוץ למה שיחלקו חינמים ?

למרות שלימי הולדת הם דווקא בסדר בקטע הזה בדרך כלל ...


מה אכפת לי שהם לא מחלקים חינמים??
אני רק אומר שאני מייחצן לתל יצחק ואני יכול לנסות להשיג לו חינם בגלל היום הולדת...
ושם במילא השתיה חינם

ומורן... זאת לא אותה הפקה כמו המסיבות לגיל שלך... אז זה לא הכי עקרוני

תומר אני ינסה לארגן אותך
Trance man
quote:
Originally posted by yahel222
טוב אז ככה
קו בימי חמישי נהיה על הפנים
השבוע זו הפעם האחרונה שאני הולך לליין הזה
די נמאס...חוץ משבוע שעבר שהיה עופר נסים כל שבוע אותו חרא אותם שירים אותם אנשים הכל אותו דבר
ומי שפה שנהנה שם אז סבבה לכו עוד 3-4 פעמים ותראו שיתחיל להימאס
אני הייתי במסיבות האלה כבר 20 פעם באמת משהתגייסתי אני הולך לשם בימי חמישי כמעט כל חמשוש שהיה לי (והיה לי מספיק...) ודי זה חוזר על עצמו
ימי שבת בטיאלוי אותו פואנטה מתחיל להימאס אבל עדיין כיף פלינר מחדש ושם קצת רובי ריוורה אז סובלים מה גם שהתחלתי ממש להתקמבן שם כי גילו שאני חובש בחר"פ אז זה ישר קומבינות.....:)
קיצור אני ממליץ ככה - יום שני טיאלוי MONDAY SPECIAL
יום שלישי קו מילניום - SEXY TUESDAY
יום רביעי דום - 799
יום חמישי ליין הדגל בטיאלוי
יום שישי דום - PLESURE או טיאלוי - FFF
ויום שבת......בטוח לא דום
אולי מוב נהיה שם חזק ככה שמעתי


ואלה אחי הלוואי והיה לי זמן וכסף וחשק ומספיק אלכוהול בשביל ללכת לכל המסיבות האלו כל יום :)
ראסמי אני לא הולך יותר בחיים לדום בימי שבת..אחרי שהייתי ביום שישי וראיתי כמה שזה שונה (לטובה) במסיבות של הגדולים..
השבוע אני ינסה להכנס לטיאלוי למסיבה של
FFF
המסיבות של ה"אליטות", אני מקווה שלא יעשו בעיות כמו שלא עשו בפלז'ר..:D

*EDIT*

אגב נזכרתי בעוד קטע גדול שהיה בדום ביום שישי
Christina Aguilera-Beautiful(Peter Rauhofer Mix)
אחלה קטע לשמוע בסוף סט..
DjNumShum
ראסמי אני לא מבין מה הקטע של הרזינטים לשים כל שבוע בדיוק אותם שירים
איזה מסריחים יאללה שיגוונו קצת
בני זונות
שרלילות
KrazyDJs
מישהו מאזור חיפה או הקריות הולך ל 910 ב 16.3 [ פורים ] ?
אני מייחצן שם...
וסתם רוצה לדעת אולי מישהו יבוא
כמובן זה מיני-נוער
אז הרוב כאן ערבו ממזמן א תהגיל...אבל סתם, בא לי לדעת...

ואם אני מדבר על זה...
מישהו אולי הולך ל Abaco ? [ הורג'ין לשעבר ]
אני יודע שגם שם הולכת להיות מסיבת מיני-נוער...
אבל הפכו את זה כבר לחרא של מועדון...

בכל מקרה, אם יש מצב שמישהו הולך לאחד מהם (או לרקטור, או לטרמינל [ טרמינל - מד"צים, 17.3 כל מחוז חיפה ] )

תגידו כאן...
אולי נראה אותכם או משהו...

ד"א
ב 901 הולך להיות פצצות...
כמה DJ שאני זוכר שיהיו שם...מממממ
DJ Yahel Sherman
DJ LIRON AFUTA
ועוד כמה...
:tongue3
warpedd_
משהו יודע פרטים על המסיבה בדום??
יענו יש מצב לילדים בכיתה ט שמה?
YuVaL
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו יודע פרטים על המסיבה בדום??
יענו יש מצב לילדים בכיתה ט שמה?


בדוק שכן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו יודע פרטים על המסיבה בדום??
יענו יש מצב לילדים בכיתה ט שמה?


יהיו שם...
אני בדוק על זה!!
warpedd_
למה אתם כלכך בטוחים

פשוט יש מצב לסידור קצת
ויש די'גיים טובים ומקום אחלה

אני מתלבט

Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
למה אתם כלכך בטוחים


אחי סמוך עליי בזה...
מבחינת מקום זה יהיה פצצה כמו תמיד...
אבל האווירה לא ידוע מה יהיה כי ילדים קטנים שם
Sniper
פורים כניראה אני בחממה:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement