| DjChook |
באמת אלון אני לא מבין אותך
ממש אבל ממש אין ערסים בסטודיו
הלכתי לשם כבר המון פעמים ופעם אחת לא ראיתי מכות או אפילו לא התגרויות
ובפנים, הערסים לא משתוללים אם כבר יש
פעם אחת בערב אתה שומע צעקות שלהם, זה לא מפריע והם לא אלימים
עכשיו זה גם לא ממש ערסים, הערסים היחידים מנסים להכנס, בלי תז , לא מכניסים אותם, והם ממשיכים ללכת משם יעני הם לא סתם עומדים שם ועוצים צרות, מה גם שיש ניידת קבועה עכשיו מול הסטודיו ככה שאין מצב למכות ...
בקשר לסטודיו, איזה מצחיק אתה אלון אני בהלם
המסיבות באקו היו גם של צוות אייס, והרעיון של הפנויים פנויות היה שלהם חח
הם פשוט עושים את זה שוב בסטודיו !
בקשר לקומפורט אני גם שמעתי שהמקום חרא.
השאר לא ממש אומרים לי כלום כי אני גם ככה עם כבר הולך למסיבה אלך לסטודיו כי אני נכנס לשם חינם...
ולעשות מסיבה כמו שאתה אומר אלון זה דפוק מכמה סיבות
א. אתה לא יכול לסמוך על זה שלא יכנסו ערסים
ב. אתה לא יכול לעשות מסיבה לקצת קהל כי לא תרוויח כסף ולכן לא ישקיעו במסיבה הזאתי
ומה גם שאתה תכניס כל בנאדם שרק ירצה בלי לחשוב, כי ברגע ששמת כסף אתה תעשה הכל כדי לגרום לבנאדם הזה להחזיר לך את ההשקעה, |
|
|