|
מסיבות ..... כנסו (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אם ממש אבל ממש משעמם לך, יש בהעוגן במינזר מסיבה של 2 בנות מרופין, בנות 16
מסיבה שכונתית בטירוף
חחחחחח
אם ממש משעמם לך |
למה משעמם?
למרות שאני לא יכול זה דווקא מענין.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אם ממש אבל ממש משעמם לך, יש בהעוגן במינזר מסיבה של 2 בנות מרופין, בנות 16
מסיבה שכונתית בטירוף
חחחחחח
אם ממש משעמם לך |
כן אחי, שמעתי על זה
אמרו לי הם כוסיות חבל"ז
הייתי במנזר שבוע שעבר
מקום קטן שאי אפשר לזוז בו
בעיקרון אני רוצה ללכת לצלם אז אני מחפש מצד אחד מקום שקרוב לפה
אבל כולם תפוסים כבר ע"י צלמים אחרים
וזו בעיה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
כן אחי, שמעתי על זה
אמרו לי הם כוסיות חבל"ז
הייתי במנזר שבוע שעבר
מקום קטן שאי אפשר לזוז בו
בעיקרון אני רוצה ללכת לצלם אז אני מחפש מצד אחד מקום שקרוב לפה
אבל כולם תפוסים כבר ע"י צלמים אחרים
וזו בעיה |
בעיקרון מלא יבואו מרופין, כוסיות כן אבל קטנות וביישניות, שילוב גרוע ביותר, קיצר לי יש שם חינם אבל אף אחד לא הולך אז אין טעם |
|
|
| luckystrike |
מישהוא מתכנן להגיע ל"צוף" היום ?
איפה שהיה האננס ?
יש מצב לראות מישהוא ? |
|
|
| Sm0keMachine |
| אני בתל יצחק היום.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בעיקרון מלא יבואו מרופין, כוסיות כן אבל קטנות וביישניות, שילוב גרוע ביותר, קיצר לי יש שם חינם אבל אף אחד לא הולך אז אין טעם |
אני בעוגן היום:)
אני הולך לצלם
תבוא תגיד שלום
056-883838
אם תבא תקשר. |
|
|
| YuVaL |
מישהו בא היום לגן בילו?
:mad: :mad: |
|
|
| luckystrike |
הייתי בלכת בסוף ...
בצומת העוגן ב"צוף" היה מסיבת סיום שלב של קורס טייס של צעירים
וחבר שלי שבדיוק העיפו אותו מטייס 3 שבועות לפני הסוף לא
רצה ללכת לשם ...
אז היינו ב"לכת" ליד איפה שהייתה החממה לשעבר
היה סבבה - שתייה חינם וכל חינם ...
רק הגילאים שם מבוגרים מדי אשכרה סבתות ... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני בעוגן היום:)
אני הולך לצלם
תבוא תגיד שלום
056-883838
אם תבא תקשר. |
פאק אחי האינטרנט לא פעל אז לא ראיתי, חבל, איך היה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רק הגילאים שם מבוגרים מדי אשכרה סבתות ... |
אז השתלבת יפה אני מבין... ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
פאק אחי האינטרנט לא פעל אז לא ראיתי, חבל, איך היה? |
לא הלכתי אל שאל למה
כי זה מדכא אותי חבל על הזמן
סיפור ארוך שאין לי כח לספר |
|
|
| Sniper |
יש מצב ליראות מישהו היום בבלקוני או בתל יצחק?
אני מצלם בשניהם היום:P
מ12 ככה עד 2 בבלקוני
ומשתיים וחצי עד 4 ככה בתל יצחק |
|
|
|
|