|
מסיבות ..... כנסו (pg. 230)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
ILTA
AGENCY
ONE
YEAR
BIRTHDAY
EVENT
COMING
SOON
...
:gsmile: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Flotser
טוב גם אני כנראה :p
אם בא לך להגיד שלום,
אז אני אהיה אחד מוזר עם ליפה על הראש וחולצה ירוקה כנראה חחח
די דומה ל
avatar
שלי
ירון נכון?...
--------------------------
EDIT:
טוב אז זה בהחלט אחד המקומות המוזרים שהייתי בהם
:p
הכניסה שמה והשירותים מעוצבים ממש ממש ממש יפה!
ובכלל יש שמה אווירה הזויה כזאת , אהבתי את המקום.
וגם
vielet vision
היו אדירים
יש הרבה חומר חדש..
אפילו יצא לי לדבר קצת עם יונתן דגן
(j. viewz)
:p |
ואלה חבל שלא ראיתי את הפוסט שלך..
בכל מקרה - אני לא כ"כ נהניתי..
הייתה מוזיקה יותר מידי משולבת עם אלמנטים של מוזיקת רוק ...
ן..
איך להגיד את זה..
rock music is not my cup of tea ;) |
|
|
| Shahar |
| איך היה הקהל? הרבה קהל? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
TIESTO & Infected Mushroom
.בקרוב
בטח הפקה של הייניקן-מיוזיק
(סאנדאנס)
לפי באנר פרומו באתר לילה.
כלומר:
עוד מסיבת כסף שכונתית... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
TIESTO & Infected Mushroom
.בקרוב
בטח הפקה של הייניקן-מיוזיק
(סאנדאנס)
לפי באנר פרומו באתר לילה.
כלומר:
עוד מסיבת כסף שכונתית... |
תפסיקקקק כבר תפסיקקקקק
דיגוויד היה חזק אחושרמוטה!!
אם טייסטו פה בעזרת השם אני שם! |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני נראה לי יהיה שם רק לטיאסטו
איך לא מתאים לי להגיד את זה אהה?
ובכל זאת...הגיע הזמן שאני יראה אותו ואת האווירה בארץ כשהוא על הבמה
מי יודע אולי הוא אפילו יתן סט טוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני נראה לי יהיה שם רק לטיאסטו
איך לא מתאים לי להגיד את זה אהה?
ובכל זאת...הגיע הזמן שאני יראה אותו ואת האווירה בארץ כשהוא על הבמה
מי יודע אולי הוא אפילו יתן סט טוב |
|
|
| KrazyDJs |
| ואם לא אילן, אולי תיפול על לייב אקט של ארז ודובדב...ואז תצא מרווח ככה או ככה :clown: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ואם לא אילן, אולי תיפול על לייב אקט של ארז ודובדב...ואז תצא מרווח ככה או ככה :clown: |
ואווו...שניה אני לוקח רגילה בתאריך הזה שאני יהיה בטוח שאני שם |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שחר מה אשמתי שהוא הפך ליוצר ודיג'יי של מוסיקת פופ!
תאמין לי אהבתי אותו ויש לי הרבה סטים וטראקים מהתקופה שהוא לא היה קוקס וניגן טראנס ולא פופ.
נראה מקווה שתקופת הפופ הייתה סתם איזה משבר בחייו והוא חזר לטראנס.
אני מאמין שאני יהיה שם כמו שהייתי בתחילת השנה בחוות היען.
אבל אופטימי אני לא כלכך.
סורי!
:o |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
שחר מה אשמתי שהוא הפך ליוצר ודיג'יי של מוסיקת פופ!
תאמין לי אהבתי אותו ויש לי הרבה סטים וטראקים מהתקופה שהוא לא היה קוקס וניגן טראנס ולא פופ.
נראה מקווה שתקופת הפופ הייתה סתם איזה משבר בחייו והוא חזר לטראנס.
אני מאמין שאני יהיה שם כמו שהייתי בתחילת השנה בחוות היען.
אבל אופטימי אני לא כלכך.
סורי!
:o |
איך הגעת לפופ יסטלן
תכלס זה לא נכון
הוא בכלל עכשיו בקטע של פרוגרסיב וטק טראנס
אבל בלי קשר
התגובה שלי הייתה על זה שקטלת את הליין של הייניקן
נכון שהם מביאים דיג'יים מסריחים לסגור תערב
אבל תחשוב שהכוכב שהם מביאים הוא איכותי
אני תופס מדיגוויד וטייסטו
נכון שסימון פוספורד ואינפקטד זה ביאוס אבל מה שחשוב זה המופע המרכזי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון שסימון פוספורד ואינפקטד זה ביאוס אבל מה שחשוב זה המופע המרכזי |
שמע זכותך כמובן לחשוב ככה...
אבל סימון פוספורד ביאוס?
אל תכעס שחר אבל יש לך כנראה איזה חור בהשכלה לגבי טראנס
הוא אחד היוצרים אולי הכי משפיעים ויצירתיים במוזיקה האלקטרונית בכלל
ולא משנה מה אתה חושב על פסייטראנס
סקאזי אפשר להקיא, אסטריקס ואלין פרוג'ט אולי ביאוס
אבל להביא את סימון פסופורד לארץ זה בשום אופן לא פחות כבוד מארמין או טיאסטו |
|
|
|
|