|
מסיבות ..... כנסו (pg. 198)
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
| it was a hip hop party? |
|
|
| Flotser |
איזה שווה!!!
ליין ה
infuse
מהצופה ז"ל וגם מהמסיבה שהייתי בה לפני 3 שבועות בדאנ'ן
מגיע לזמיר יום שישי הזה!!
:eyespop: :wtf: :wtf: :wtf:
DRUM&BASS
לפנים!!!
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=35608
...............................................
וחוץ מזה באותו יום יש משהו שנראה מעניין,
פתיחת ליין חדש ב
"קוסמיק צ'רלי"
(נראה לי זה ליד המסגר שמה אבל אני לא בטוח)
מה שכתוב:
| quote: | ערב הפתיחה של ליין אלקטרוני אקלקטי חדש.
הרזידנטים די.ג'יי
O-ne
ודי.ג'יי
Eyon
באלקטרו ברייקס, אסיד וטראנס.
מתארחים: די.ג'יי חומוס ודי.ג'יי אריק שוורץ בסטים אלקטרוניים. ראו בחירת המערכת. |
:p
צריך לבחור משהו טוב כי יום ראשון אני הולך לטירונות
(וגם משה :p) |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by Flotser
איזה שווה!!!
ליין ה
infuse
מהצופה ז"ל וגם מהמסיבה שהייתי בה לפני 3 שבועות בדאנ'ן
מגיע לזמיר יום שישי הזה!!
:eyespop: :wtf: :wtf: :wtf:
DRUM&BASS
לפנים!!!
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=35608
...............................................
וחוץ מזה באותו יום יש משהו שנראה מעניין,
פתיחת ליין חדש ב
"קוסמיק צ'רלי"
(נראה לי זה ליד המסגר שמה אבל אני לא בטוח)
מה שכתוב:
:p
צריך לבחור משהו טוב כי יום ראשון אני הולך לטירונות
(וגם משה :p) |
מה לא מספיק לך מסיבת הפורום ? |
|
|
| §chop¥ |
| גם טל מתגייס איתנו ביום ראשון לא ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by §chop¥
גם טל מתגייס איתנו ביום ראשון לא ? |
לא...
הוא שנה מעלינו
הוא בדיוק בצבא עכשיו אגב |
|
|
| princess cc |
טוף אז אתמול היינו בסו, לא היה טוף במיוחד, לא ממש נהניתי מהמוסיקה אבל ראיתי את צח, ירון ואליקו ככה שהם הצילו לי ת'ערב...
וזהו זו הייתה המסיבה האחרונה שלי לחודש הקרוב, אני יוצאת לחופשה עד אחרי הבחינות שזה משו כמו חודש הבא!
אניווי בייייייייייייייייייה סייייייייייייייייייייייייייייייייה:) |
|
|
| warpedd_ |
הייתי אתמול בצוף
הייתה אחת המסיבות הטובות ללא ספק
באקט זה אחד הדברים היפים
חחחחח
יצאנו ממש שיכורים משמה
חבר שלי דפק להם באקט אחד
:D |
|
|
| KrazyDJs |
אחרי שנה וחצי בערך של גלות ממסיבה
אני אמור, 99% ללכת מחר למסיבה בחורבה למי שמכיר..
יש לי כבר כניסה חינם שאירגנו לי..
הקטע הוא שבאף אתר באינטרנט אין מידע על זה :whip:
כל מקרה אם מישהו מהאזור בא שיודיע :D |
|
|
| -CosmicFire- |
סמק אם לא הרגל שלי
הייתי ב3מסיבות השבוע :{{{{{ |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Elior
???? ??? ???? ???? ?? ???? ??????
??? ????, 99% ???? ??? ?????? ?????? ??? ?????..
?? ?? ??? ????? ???? ??????? ??..
???? ??? ???? ??? ???????? ??? ???? ?? ?? :whip:
?? ???? ?? ????? ?????? ?? ?????? :D |
???? ??? ??? ????? ???? :D
??? ?? ??? ???? ?????..
1. ????? ??? ?? ????? [ ???? ] ???? ???? ??????
2. ??? ?? ???? ????...????? ???? ????? ?????? ????????? ??? ???
3. ??? ???? ???? ??? ?????? ??? ?????? ?? ???? ??? ??? ???...
????? ????? ? ???
1. ?????? ?????, ??????? ?? ?? ????? ????
2. ????? ??? ????? ????? ??? ?? ?????
3. ???? ???? ?????, ??? ?????? ?? ????? ???? ????? ??? ? ??? ?????
???? ??? ????? ????? :)
set it off
finally
that's the way i like it
???? ??? ???? ?? ????..?? ??? ???? ????? ???? ?? ???? ??? ??????
?????...????? ?? 6 ????..???? ????? ?????? ???? ???? |
|
|
| Hell_Copter |
איזה מסיבות יש היום?
דברו אליי בשמות... |
|
|
|
|