|
מסיבות ..... כנסו (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחח אחי אני הולך במודע לדעת שזה מסיבת קיבוצים חברים שלי הם אלה שמארגנים את המסיבות האלה:]
חברים טובים
שי אוחיון ואדם סנדר
בכל אופן שמע אני ניכנס חינם ככל הניראה מקסימום וי אי פי
וסתם כל הח'ברה באים תיודע כזה מסיבת שכונה |
אה אז סבבה
ד"ש לשומרים!
פעם אחרונה שהייתי שם קצת הסתבכתי איתם
אבל חפיף |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אה אז סבבה
ד"ש לשומרים!
פעם אחרונה שהייתי שם קצת הסתבכתי איתם
אבל חפיף |
חחח
מה קרה?? ספר ספר |
|
|
| clubber@work |
היה מסיבת גיוס לחבר שלי
ואני וחברים שלי הגענו גם להתפרק קיצר שתיתי רקדתי וככה עד שפתאום התחילה מוזיקת ראפ בעיברית (ולא משהו מוכר)
אז הגעתי למסקנה שאני צריך לשתות הרבה מאוד כדי להתחבר למוזיקה
ולכן התיישבתי על הבר התיידדתי עם הברמנית החמודה (שנחזור אליה בהמשך..)
והתחלתי לשתות 20 ומשהו הקפצות טקילה
7 כוסות בירה
וודקה נקי
חבר שלי שחגג הביא בקבוק שמפניה - גנבתי לו אותו וסיימתי אותו לבד
שתיתי פול אפילו עם המשפך הזה...
קיצר אני פתאום מתחיל להתחבר למוזיק רוקד נופל כל שניה
חוזר לבר להמשיך לשתות - הברמנית מניחה כוס להקפצה - חבר שלי שגם הוא שיכור דוחף את הכוס והכל נשפך עליה
היא מתחילה לצעוק עליו ואני כולי צוחק - מבקש ממנה אחד חדש
ושוב אותו הדבר היא הביאה סטירה לחבר שלי ולא הסכימה יותר לתת לנו לשתות
מהקטע הזה אני כבר לא זוכר כלום
רק שהתעוררתי במיטה וכולי חתכים ומכות וכאלה..
למחרת ישבתי עם חברים שלי שהשלימו את הסיפור - המשכתי לרקוד וליפול כל הזמן עם עוד חבר שלי שהיה שיכור לגמרי
בקיצר חברים שלי רצו ללכת הביתה וחבר שלי שארגן את המסיבה ניסה להעיף אותנו החוצה (מניאק - אנחנו עוד נתחשבן איתו!)
קיצר ניסו להוציא אותי ולא הצליחו - איכשהו הצלחתי להתנגד ש3 חברים שלי מנסים להוציא אותי - הם לא הצליחו אז ביקשו מהשומרים אז התחלתי ללכת איתם מכות ובכל זאת אני לא בן-אדם גדול במיוחד
אבל אמרו לי שהייתי ליגה ורק 4 שומרים רולות הצליחו להוציא אותי אחרי איזה 20 דקות של מכות...
גם עשיתי לחבר שלי סרטים בדרך הביתה אמרתי לו עצור עצור אני חייב להקיא
רק הוא עצר ברחתי לו מהאוטו והתחלתי לרוץ בכביש (אל תשאל אותי למה אין לי מושג)
קיצר פעם ראשונה ונראה לי אחרונה שאני משתכר ככה !
אני עדיין לא זוכר כלום מהחלק של השתייה על הבר
והלאה
לפחות הפנסים כבר נעלמו :) |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by clubber@work
כל מב שהוא כתב למעלה.. |
אחי גם לי קרה סיפור מאוד דומה..ששתיתי יותר מידי וזה הסתיים במכות (היה לי פנס בעין שבועיים)
ועכשיו תראה איזה באסה זה יהיה לך..כל הזמן חברים שלך ידאגו לך שלא תשתה יותר מידי ויפחדו שתשתכר..בגלל זה עדיף להשתכר בקטנה..
20 ?! ומשהו הקפצות טקילה
ודקה מקי? מה אתה דפוק בשכל?!!? :D
כשאתה רואה שאתה מתחיל לתפוס ראש תשתה עוד קצת וודקה תפוזים וזהו..
ואני מכיר את הקטע הזה שאתה לא רוצה לחזור הביתה..
קרה לי משהו דומה שהייתי באיה נאפה..
השתכרתי שם חזק איזה יום אחד..וחברים שלי רצו להחזיר אותי למלון, שאני לא יעשה שטויות ויקרה לי שם משהו ואני התחלתי לריב איתם ובסוף ברחתי להם והם התחילו לרוץ אחרי ברחבי העיר...
בסוף תפסו אותי הגענו למלון ונרדמתי כמו תינוק..:D |
|
|
| clubber@work |
מילה זה...
אצלנו כולם שיכורים :)
הבעיה הייתה שבמשך חודש ככה לא יכולתי לשתות - הייתי שותה שוט
אחד ומקיא רק מהריח התהפכה לי הקיבה
אמרו לי שזה אופייני - וקורה אחרי ששותים פול
מזל שזה עבר ואפש לחזור לאלכוהוליזם!!!! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by clubber@work
מילה זה...
אצלנו כולם שיכורים :)
הבעיה הייתה שבמשך חודש ככה לא יכולתי לשתות - הייתי שותה שוט
אחד ומקיא רק מהריח התהפכה לי הקיבה
אמרו לי שזה אופייני - וקורה אחרי ששותים פול
מזל שזה עבר ואפש לחזור לאלכוהוליזם!!!! |
חחחח גם אני אחרי ה"מנת יתר" של אלכוהול שלי הפסקתי עם זה איזה חודש-חודש וחצי..
אבל אין מה לעשות חייבים לחזור לזה בסוף אחרת לא נהנים במסיבות המסריחות האלה :D
אבל
תפסיק עם טקילות!
עדיף בירות, וודקה..
או שוט של אבסנט, זה סטייייל :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
אבל
תפסיק עם טקילות!
עדיף בירות, וודקה..
או שוט של אבסנט, זה סטייייל :D |
אשכרה... טקילה זה מגעיל את הנשמה!!!
עדיף וודקה בהרבה!!!!
לי לא הייתה "מנת יתר" מאלכוהול...
אבל אחרי שהייתי שיכור מת כמה פעמים היה לי קשה להתקרב לרוטב פטריות... אל תשאלו אותי למה...
רק לאחרונה חזרתי לטקילה... הייתי במסיבה נפילה יותר מדי אז הקפצתי שם כמה...
אבל ת'כלס אין על וודקה ענבים
אני מת שיגישו לי את זה במסיבה עוד פעם....
בתל יצחק וכל המסיבות האלה זה וודקה תפוזים... עדיף ענבים בהרבה!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| מורן מה נסגר איתך להיום?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מורן מה נסגר איתך להיום?? |
ואללה עדיין לא סגור על זה
האמת כולם כמעט סוגרים שבת אנחנו כולה 6 חבר'ה בסוף
והייתי בטוח שלא נלך לחממה עוד פעם אבל עכשיו חבר שלי מדובדבן בא
לבקר אותי מרחוק והוא רוצה ללכת אז יש מצב ...
פעם ראשונה שלא נלך לחממה חמולה ענקית ...
נראה כבר יש עוד זמן ... |
|
|
| Hell_Copter |
בייבי!!!!!!
איזה כיף לי!!
אנחנו נוסעים לאומן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ודיברתי עם האחראי על המסיבה כבר ועל הזין שלי זה שאין לי חוגר!!!
אני נכנס!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
ולפי מה שהבנתי גילי התערב עם אלונה שאני לא יכנס והוא חייב לי מציצה או משהו כזה... מוזר :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
איזה סבבה היה באומן!!! משהו בסט!!!
רק ציפיתי למקום טיפה יותר גדול מזה...
נרחיב מחר... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ולפי מה שהבנתי גילי התערב עם אלונה שאני לא יכנס והוא חייב לי מציצה או משהו כזה... מוזר :rolleyes: |
איך זה בדיוק הגיע אלייך?!:conf:
טוב גילי אתה חייב לו מציצה, רואה מזה, אמרתי לך
חחחחחחחחח...:D :haha: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|