|
מסיבות ..... כנסו (pg. 143)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| את מי אני רואה היום בטי אל וי?? |
|
|
| orian_l2003 |
אותי אחי...
בואנה איזה מסיבה..כמה אנשים...היה ממש מחניקק...וגם עד שנכנסים לבפנים
חצי שעה...אבל חוץ מזה היה מוזיקה טובה והרבה כוסיות...! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
את מי אני רואה היום בטי אל וי?? |
את כל הילדים בני 12 והערסים שיכניסו לשם :stongue: |
|
|
| AnthemFreak |
זזתי לרדוף אחרי בחורות צעירות בלילינבלום
וגם לזיין את אמא של רועי:) .. זה על זה שעבדת עלי באיציקיו
אנ'יסקר את האירוע שאנ'יחזור
צאו' |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
זזתי לרדוף אחרי בחורות צעירות בלילינבלום
וגם לזיין את אמא של רועי:) .. זה על זה שעבדת עלי באיציקיו
אנ'יסקר את האירוע שאנ'יחזור
צאו' |
?!!? איך היה
,תגיד בהפסקות בין תנוחה לתנוחה
אתה קופץ למחשב של רועי
? לבדוק מה חדש בפורום |
|
|
| YuVaL |
טוב.....
מסיבה בדום.....
לא ציפיתי למשהו מיוחד.... כרגיל מפוצץ עד כך שאי אפשר לנשום.... פול קונפות, ילדים כיתה ג'...
אבל בסדר
קיבלתי פיצוי בזה שהלפרין שם
William Orbit - Barbers Adaigo For Strings (Tiesto Remake)
והפגיזזזזז אחושילינג, יש כבוד!!!
ואז גוטמן וארתור עלו לסט דיי חזק, היה נחמד לא יותר
זמזומים לא נורמלים באוזן..
רות סוף! |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by YuVaL
קיבלתי פיצוי בזה שהלפרין שם
William Orbit - Barbers Adaigo For Strings (Tiesto Remake)
והפגיזזזזז אחושילינג, יש כבוד!!!
|
מאיפה יש לו את זה?
זה על ויניל או שהוא ניגן ריפ מלייב סט? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
זזתי לרדוף אחרי בחורות צעירות בלילינבלום
וגם לזיין את אמא של רועי:) .. זה על זה שעבדת עלי באיציקיו
אנ'יסקר את האירוע שאנ'יחזור
צאו' |
אוי אוי אוי... איזה ילד כוס...
בשביל שתוציא כאלה מילים מהפה שלך קודם תאבד את הבתולים שלך...
הילד הציע לי לקנות אצלו מכירה מוקדמת למסיבה בטי אל וי...
אז אמרתי לו שנאי רוצה 6 כרטיסים ועכשיו
והוא לקח אותי ברצינות...
לא אשמתי שהוא כזה הומו ונאיבי :) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוי אוי אוי... איזה ילד כוס...
בשביל שתוציא כאלה מילים מהפה שלך קודם תאבד את הבתולים שלך...
הילד הציע לי לקנות אצלו מכירה מוקדמת למסיבה בטי אל וי...
אז אמרתי לו שנאי רוצה 6 כרטיסים ועכשיו
והוא לקח אותי ברצינות...
לא אשמתי שהוא כזה הומו ונאיבי :) |
אוקי.. דבר ראשון.. כבר שכבתי עם מישהי.. ולא הייתי אומר את זה סתם למה בגיל שלי זה עדיין בסדר להיות בתול.. ככה שאני לא עובד עליך יהומו
עכשיו.. אם תשתף את כולם עם ההיסטורי תראה שקלטתי שעבדת עלי לפני שאמרת לי .. קפיש? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מאיפה יש לו את זה?
זה על ויניל או שהוא ניגן ריפ מלייב סט? |
חחחחחח
תגיד אתה רציני, שהוא ינגן במועדון ריפ מלייב סט?!?!
יש לו את זה על
CDR...
שהוא בטח קיבל מטייסטו שהוא היה בארץ, המניוק הזה שיהיה בריא.....
ישבתי גם בחוץ עם כמה חבר'ה שמעתי את ארתור מדבר עם הלפרין על ההופעה של טייסטו, איזה רוסי חמוד..
:) |
|
|
| DJ_Yuval |
| מישהו הולך מחר לסיגנום? |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחח
תגיד אתה רציני, שהוא ינגן במועדון ריפ מלייב סט?!?!
|
מאיפה אני יודע? :)
פשוט נראה לי מוזר שלדיג'יי ממוצע מהארץ יהיה טראק כזה נדיר... |
|
|
|
|