|
מסיבות ..... כנסו (pg. 144)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מאיפה אני יודע? :)
פשוט נראה לי מוזר שלדיג'יי ממוצע מהארץ יהיה טראק כזה נדיר... |
אולי זה מראה לך שהוא לא כזה ממוצע....
:) |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by guetag
לאן אתם יוצאים היום?
מה יש באזור השרון? |
יש בשפיים הפקה של קילומבו. נראה לי לשם אני הולך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יש בשפיים הפקה של קילומבו. נראה לי לשם אני הולך |
לא נראה לי יותר מדי מרגש
וגם לא ראיתי שיש שם שתייה חינם...
נראה לי פראנויה הכי טוב היום...
בטח ישקיעו בגלל שזה פתיחה |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא נראה לי יותר מדי מרגש
וגם לא ראיתי שיש שם שתייה חינם...
נראה לי פראנויה הכי טוב היום...
בטח ישקיעו בגלל שזה פתיחה |
איכס
לא מספיק שהפראנויה מקום מגעיל
מסיבות פציחה בדרך כלל נפילה
יםםם ערסים
מישהו היה בקטע שבוע שעבר דרך אגב? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יש בשפיים הפקה של קילומבו. נראה לי לשם אני הולך |
ואללה אח שלו אני גם יהיה שם:]
עוד מישהו יהיה שם????
בכל אופן נאמ שאם אם תיראה מישהו עם מעיל אדום כניראה או חולצה לבנה עם שעון כזה עלייה אדום עלייה של כן ולא
ועם מצלמה ביד
תדע שזה אני
חחח
תבוא תגיד שלום |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איכס
לא מספיק שהפראנויה מקום מגעיל
מסיבות פציחה בדרך כלל נפילה
יםםם ערסים
מישהו היה בקטע שבוע שעבר דרך אגב? |
חברים שלי היו, אמרו שהיה בן זונה..
אבל היום יש שם סלקציה משהו מטורף, חבר שלי בין הסלקטורים שם
מכל אחד מבקשים ת.זהות,רישיון או כל דבר מזהה אחר ובודקים מאיפה הוא..
יענתו מאיזה ערים בארץ.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איכס
לא מספיק שהפראנויה מקום מגעיל
מסיבות פציחה בדרך כלל נפילה
יםםם ערסים
מישהו היה בקטע שבוע שעבר דרך אגב? |
האנשים בפראנויה זה אותם אנשים של ה אי...
ואני אישית לא ראית שם ערסים...
וכוס עמק... שתיה חינם מסדרת כל מסיבה!!
ושמעתי הקטע היה כל כך מסריח!!!
מבפנים אני מדבר...
שלא לדבר על חברים שלי שהיו תקועים שעה וחצי בפקק במכוניות ואז חטפו חררה מהתור הענקי שם
אבל חבר שלי שהיה יחצן שם שבוע שעבר אמר לי שהוא חתך ב 3 כי היה מגעיל רצח!! |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
האנשים בפראנויה זה אותם אנשים של ה אי...
ואני אישית לא ראית שם ערסים...
וכוס עמק... שתיה חינם מסדרת כל מסיבה!!
ושמעתי הקטע היה כל כך מסריח!!!
מבפנים אני מדבר...
שלא לדבר על חברים שלי שהיו תקועים שעה וחצי בפקק במכוניות ואז חטפו חררה מהתור הענקי שם
אבל חבר שלי שהיה יחצן שם שבוע שעבר אמר לי שהוא חתך ב 3 כי היה מגעיל רצח!! |
כן הייתי שם גם שבוע שעבר לא נכנסתי איזה גועל נפש
שעה וחצי בפקק
ואז אתה חונה באיזה שדה ויש לך הליכה של 10 דקוות בגדרות תיל עד שאתה מגיע למקום המעפן הזה ואז ראיתי מה הולך בחוץ איזה גועל נפש רק בנים
ומפוצץץץץץץץץץץץץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
כן הייתי שם גם שבוע שעבר לא נכנסתי איזה גועל נפש
שעה וחצי בפקק
ואז אתה חונה באיזה שדה ויש לך הליכה של 10 דקוות בגדרות תיל עד שאתה מגיע למקום המעפן הזה ואז ראיתי מה הולך בחוץ איזה גועל נפש רק בנים
ומפוצץץץץץץץץץץץץ |
חחחחחחח ראסמי שמעתי שזה היה ככה
חבר שלי יצא מרעננה ב 23:40
מקסימום חצי שעה נסיעה עד לשם...
הוא הגיע באיזה 1 וחצי רק לתור...
וראה מה הולך שם ואמר כוס עמק על המקום המזדיין הזה והוא והאלה שאיתו הלכו
גם תומר מהפורום נסע לשם ועמד ים זמן בפקק!!
הוא התבאס :D |
|
|
| DjNumShum |
בא לי מסיבת מזמוזים היום
נמאס מדיגיי גסי |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי בפראנויה
סך הכל היה סבבה...
השתכרתי כמו מטורף שם... למעשה אני עדיין די שיכור :D
יאללה למיטה!! |
|
|
| Sniper |
הייתי בשפיים אתמול, במילה אחת:
ליגה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פול כוסיות!!! יםםםםםםםםםםםםםםם כוסיות
מוזיקה סבבית ביותר, ברנע הפגיז!!!
החיסרון היחיד שהיה: שתיה לא בחינם
ולקחו וואד מחירים |
|
|
|
|