return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 144)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מאיפה אני יודע? :)
פשוט נראה לי מוזר שלדיג'יי ממוצע מהארץ יהיה טראק כזה נדיר...


אולי זה מראה לך שהוא לא כזה ממוצע....
:)
DjNumShum
quote:
Originally posted by guetag
לאן אתם יוצאים היום?
מה יש באזור השרון?


יש בשפיים הפקה של קילומבו. נראה לי לשם אני הולך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש בשפיים הפקה של קילומבו. נראה לי לשם אני הולך


לא נראה לי יותר מדי מרגש
וגם לא ראיתי שיש שם שתייה חינם...

נראה לי פראנויה הכי טוב היום...
בטח ישקיעו בגלל שזה פתיחה
DjNumShum
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא נראה לי יותר מדי מרגש
וגם לא ראיתי שיש שם שתייה חינם...

נראה לי פראנויה הכי טוב היום...
בטח ישקיעו בגלל שזה פתיחה


איכס
לא מספיק שהפראנויה מקום מגעיל
מסיבות פציחה בדרך כלל נפילה
יםםם ערסים

מישהו היה בקטע שבוע שעבר דרך אגב?
Sniper
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש בשפיים הפקה של קילומבו. נראה לי לשם אני הולך


ואללה אח שלו אני גם יהיה שם:]

עוד מישהו יהיה שם????

בכל אופן נאמ שאם אם תיראה מישהו עם מעיל אדום כניראה או חולצה לבנה עם שעון כזה עלייה אדום עלייה של כן ולא
ועם מצלמה ביד
תדע שזה אני
חחח

תבוא תגיד שלום
Sniper
quote:
Originally posted by DjNumShum
איכס
לא מספיק שהפראנויה מקום מגעיל
מסיבות פציחה בדרך כלל נפילה
יםםם ערסים

מישהו היה בקטע שבוע שעבר דרך אגב?


חברים שלי היו, אמרו שהיה בן זונה..
אבל היום יש שם סלקציה משהו מטורף, חבר שלי בין הסלקטורים שם
מכל אחד מבקשים ת.זהות,רישיון או כל דבר מזהה אחר ובודקים מאיפה הוא..
יענתו מאיזה ערים בארץ..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
איכס
לא מספיק שהפראנויה מקום מגעיל
מסיבות פציחה בדרך כלל נפילה
יםםם ערסים

מישהו היה בקטע שבוע שעבר דרך אגב?


האנשים בפראנויה זה אותם אנשים של ה אי...
ואני אישית לא ראית שם ערסים...
וכוס עמק... שתיה חינם מסדרת כל מסיבה!!


ושמעתי הקטע היה כל כך מסריח!!!
מבפנים אני מדבר...
שלא לדבר על חברים שלי שהיו תקועים שעה וחצי בפקק במכוניות ואז חטפו חררה מהתור הענקי שם
אבל חבר שלי שהיה יחצן שם שבוע שעבר אמר לי שהוא חתך ב 3 כי היה מגעיל רצח!!
DjNumShum
quote:
Originally posted by Hell_Copter
האנשים בפראנויה זה אותם אנשים של ה אי...
ואני אישית לא ראית שם ערסים...
וכוס עמק... שתיה חינם מסדרת כל מסיבה!!


ושמעתי הקטע היה כל כך מסריח!!!
מבפנים אני מדבר...
שלא לדבר על חברים שלי שהיו תקועים שעה וחצי בפקק במכוניות ואז חטפו חררה מהתור הענקי שם
אבל חבר שלי שהיה יחצן שם שבוע שעבר אמר לי שהוא חתך ב 3 כי היה מגעיל רצח!!


כן הייתי שם גם שבוע שעבר לא נכנסתי איזה גועל נפש
שעה וחצי בפקק
ואז אתה חונה באיזה שדה ויש לך הליכה של 10 דקוות בגדרות תיל עד שאתה מגיע למקום המעפן הזה ואז ראיתי מה הולך בחוץ איזה גועל נפש רק בנים
ומפוצץץץץץץץץץץץץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
כן הייתי שם גם שבוע שעבר לא נכנסתי איזה גועל נפש
שעה וחצי בפקק
ואז אתה חונה באיזה שדה ויש לך הליכה של 10 דקוות בגדרות תיל עד שאתה מגיע למקום המעפן הזה ואז ראיתי מה הולך בחוץ איזה גועל נפש רק בנים
ומפוצץץץץץץץץץץץץ


חחחחחחח ראסמי שמעתי שזה היה ככה
חבר שלי יצא מרעננה ב 23:40
מקסימום חצי שעה נסיעה עד לשם...
הוא הגיע באיזה 1 וחצי רק לתור...
וראה מה הולך שם ואמר כוס עמק על המקום המזדיין הזה והוא והאלה שאיתו הלכו

גם תומר מהפורום נסע לשם ועמד ים זמן בפקק!!
הוא התבאס :D
DjNumShum
בא לי מסיבת מזמוזים היום
נמאס מדיגיי גסי

Hell_Copter
הייתי בפראנויה
סך הכל היה סבבה...
השתכרתי כמו מטורף שם... למעשה אני עדיין די שיכור :D

יאללה למיטה!!
Sniper
הייתי בשפיים אתמול, במילה אחת:


ליגה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פול כוסיות!!! יםםםםםםםםםםםםםםם כוסיות
מוזיקה סבבית ביותר, ברנע הפגיז!!!
החיסרון היחיד שהיה: שתיה לא בחינם
ולקחו וואד מחירים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement