|
מסיבות ..... כנסו (pg. 123)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הזברה זה ליד קיבוץ ניר אליהו, לא בתוך
והדיסקוטק בניר אליהו והזברה זה שני דברים שונים |
יכול להיות שמתי שאתה היית (לא בסברס) זה היה כמו שאתה אומר
אבל בדיסקוטק בתוך ניר אליהו יש פוסטר של הזברה וכתוב שם בענק שזה יענו הזברה...
לפחות ככה היה פעם אחרונה שהייתי שם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שמתי שאתה היית (לא בסברס) זה היה כמו שאתה אומר
אבל בדיסקוטק בתוך ניר אליהו יש פוסטר של הזברה וכתוב שם בענק שזה יענו הזברה...
לפחות ככה היה פעם אחרונה שהייתי שם |
נכון מאוד מאוד מאוד
אםילו רבתי על זה עם ידידה שלי
והיתערבנו והיא הפסידה |
|
|
| Hell_Copter |
הבנתי התחיל ליין חדש בטירה בגעש בימי שבת
לחיילים או משהו
עודד יש מצב לקמבון שם או משהו?
לפי התמונות בלילה זה סופני שם... |
|
|
| Sniper |
ממה שזכור לי שהייתי פעם בטירה מיזמן מיזמן אבל
זה מקום בןןןןןן זונה!!! חבלז על הזמנז |
|
|
| TTman |
יוווווווווווווווווווווו אני מתתתתתתתתתתת
הייתי אתמול 13.6.03 במטרוקקקקקקקק
היה ערב השקה לדיסק של טייסטו
Superstar DJ
מי שתיקלט היה גבי ביטון
יוווווווווווו אתם לא מאמינים איזה דברים הוא שםםםם
הוא פתח, איך לא, עם
The Roc Project Feat. Tina Arena - Never (DJ Tiesto Remix)
יוווווווווווווו
וזאת רשימת הטראקים שאני זוכר
Conjure One Feat. Sinead Oconnor - Tears From The Moon
Eyal Barkan And Yahel - Voyage (Tiesto Mix)
Paul Oakenfold - Southers Sun (DJ Tiesto Mix)
Delerium - Silence (DJ Tiesto Remix)
DJ Tiesto - Urban Train (Marc Otool Main Remix)
Tomcraft - Lonlinness
Rank 1 - Breathing (Vocal Mix)
Gourella - Gourella
Three Drives - Greece 2000
System F - Out Of Blue
DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (Tiesto Remix)
Tiesto vs. Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi Remix)
Jan Johnson - Flesh 2002 (DJ Tiesto Mix)
יווווו זה מה שאני זוכררררר
בטוח ששכחתי משהו, אבל בקטנות
אני כותב ואני מתרגשששששש
וואי וואי וואי איזה תותח גבי ביטון |
|
|
| Hell_Copter |
נשמע סוף הדרך אחי!!
הם אשכרה שמו שם את כל הדיסק... :)
אם שכחת משהו חפש בטראקליסט :D
גם אני וביונדו היינו במסיבת השקה של הדיסק בדום
אבל שם שמו רק סיילנס :rolleyes: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נשמע סוף הדרך אחי!!
הם אשכרה שמו שם את כל הדיסק... :)
אם שכחת משהו חפש בטראקליסט :D
גם אני וביונדו היינו במסיבת השקה של הדיסק בדום
אבל שם שמו רק סיילנס :rolleyes: |
איןןןן פה עשו ממש פצצה
עשו כזה פטיפון, עם תקליט מסתובב
וכתוב על זה
Superstar DJ
יעני הפקה הפקה
יש תמונות, אני אשים תתמונה, שתראו |
|
|
| TTman |
והנה התמונות
:D :crazy: :eyespop: |
|
|
| oDrori |
גבי ביטון אם אני לא טועה הוא מנהל התחנה
BU99FM
...
הוא בקיא ברוב המוזיקה שיש :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by oDrori
גבי ביטון אם אני לא טועה הוא מנהל התחנה
BU99FM
...
הוא בקיא ברוב המוזיקה שיש :) |
????????מנהל התחנה
לא יודע, אולי
כתוב שהוא איש הרדיו ביו 99 אפ אמ |
|
|
| MASTERsplinter |
היום בבוקר (ארבע וחצי חמש) אפטר חמודה אצלי בזולה
אני
ידידה כוסית שלי
חברות יותר כוסיות שלה
כמה חברים שלי
מוזיקה איכותית
ואולי אפילו במבה חופשי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
היום בבוקר (ארבע וחצי חמש) אפטר חמודה אצלי בזולה
אני
ידידה כוסית שלי
חברות יותר כוסיות שלה
כמה חברים שלי
מוזיקה איכותית
ואולי אפילו במבה חופשי |
פיייי איזה טירוףףףף
בואנה אתה ממש מטורף
:D :toothless :stongue: :haha: |
|
|
|
|