return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 193)
View this Thread in Original format
princess cc
טוב השעה שש וארבעים בבוקר, חזרנו מהזמיר
הייתה מסיבה בת זונה, אתם בטח מתארים לעצמכם מה אני הולכת להגיד עכשיו: אחת הטובות שהייתי בה!
היה דיג'יי ספיידר שאגב למי שלא יצא לשמוע הוא תותח על!
קיצר יה טוף... נהניתי
תודה לאלי שהכיר לי את נקסט הפקות ואת החיים הטובים באזור המרכז
לוב יו
princess cc
quote:
Originally posted by Sniper



בואו נגיד שאחרי המסיבה הזזאת לא ניראה לי שאני ממשיך לצאת למסיבות בתדירות גבוהה כמו בחצי שנה האחרונה.. אני צריך קצת שקט וזמן לפנות גם לדברים אחרים, וגם הגעתי למסקנה שכל שבוע זה אותה מסיבה, אנשים, מוזיקה רק במקומות שונים, שמעוצבים כל אחד בדרך שלו... דיי נמאס בת'אחלס


להההההההההה אתה לא באמת מתכוון לזה... גם אי כל הזמן אומרת ובסוף התדירות רק הולכת וגדלה...
אבל מה גבר? איזה יופי לכתוב כזה דבר ארוך על הבוקר ועוד אחרי מסיבה...:) :)
Flotser
בתקופה האחרונה יצא לי לצאת להרבה מסיבות מוזרות כאלה בדרום תל-אביב
ויצא שבעיקר הייתי במסיבות עם מוזיקת רגאיי,
(יש עכשיו ליין קבוע בלמון שזה ממש נחמד מי שרוצה לנסות)
אבל יום שישי הזה הייתי שמה באזור במועדון ה
ג'ה פן,
והופיעה שמה להקה ישראלית
DUB L.F.O
של איזה 5 אנשים
(שלוש גיטרות, מטופף, ואחד כזה עם מחשב סינטי קטן ואפקטים)
שפתחו בהתחלה עם רגאיי ממש ממש טוב
ואז עברו לדאב מגניב
אין מזה התלהבתי שיש להקה כזאתי מגניבה בארץ,
ומתסבר יש הרבה להקות כאלה בארץ, מאוד לא מוכרות אבל עושות דברים ממש יפים
אז תנסו פעם
...
:p

אולי אין שמה את הקהל היפה שיש במסיבות השרוניות שאני כל כך שונא,
אבל בסה"כ אחלה קהל ואווירה כייפית ואינטימית,
בקיצור אלעד לא יודע מה חברים שלך אוהבים, אבל אם נמאס לך מהצוף, הרוץ ומצוץ תנסה איזה אלטרנטיבה

בדרך כלל אני קורא על המסיבות האלה ב
www.timeout.co.il
או שומע ברדיו...

*EDIT***
לא שזה כל כך חשוב אבל שכחתי לציין שראיתי בפנים גם את
קובי עוז מנסה לרקוד ליד הדיג'יי
וגם תומר יוסף רקד שמה
:crazy:
Sniper
princess cc,
אני ממש רציני בקשר לזה.. תאמיני לי שבחצי שנה האחרונה ואפילו יותר מחצי שנה שאני חושב על זה כי לפני שהתגייסתי הייתי מצלם משהו כמו 8 חודשים
בקיצר כמעט שנתיים אני כמעט כל שישי במסיבה, ולא מגוונים, אני בעיקרון באתי בגישה של אני מעדיף לצאת למסיבה ולא להנות מאשר להישאר בבית, יש לי חברים דיי מושפעים של מסיבות, הם לא מוכנים להפסיד מסיבה או משהו. הם משחקים אותה "קלאברים" אבל הם מה זה לא.. חחחח עם הכל האהבה שלי לחברים שלי אבל בשלב מסוים זה מתחיל להציק כל עניין המסיבות הללו.

ומיכאל, תאמין לי שניסיתי... זוכר שפעם היינו רבים על אנשים שהולכים ביגלל המוזיקה שחושבים שהיא איכותית ובעצם היא הכי לא??? כל המוזיקה שחורה החרושה הזאת שאני כבר שומע את אותם שירים כמעט שנתיים בכל מסיבה ברור שיש פה ושם להיט חדש שקופץ לו מחור ובשלב מסוים הוא כבר מתחיל להציק נורא, ואתה מתחיל פשוט לשנאות אותו כמו
Amber - Yes (Hex Hector mix)
או
Darude - Feel The Beat (R.Rivera Mix)
וכל הבול שיט האחרים זה פשוט נמאס!!!

הח'ברה שלי הפכו את זה להרגל שאנחנו הולכים למסיבות איפה שיש חינמים, או הנחות שזה בד"כ ב
שקוף צוף רוץ
E
וכל המסיבות כסף האילו... זה שיא המעצבן, ועקב זה הגעתי להחלטה שאני פשוט מתחיל להוריד מהמינון של המסיבות.. כי ת'אחלס רוב המסיבות אני לא נהנה.. אני פשוט הולך אלייהן בשביל לא להישאר בבית.
princess cc
quote:
Originally posted by Sniper
princess cc,
אני ממש רציני בקשר לזה.. תאמיני לי שבחצי שנה האחרונה ואפילו יותר מחצי שנה שאני חושב על זה כי לפני שהתגייסתי הייתי מצלם משהו כמו 8 חודשים
בקיצר כמעט שנתיים אני כמעט כל שישי במסיבה, ולא מגוונים, אני בעיקרון באתי בגישה של אני מעדיף לצאת למסיבה ולא להנות מאשר להישאר בבית, יש לי חברים דיי מושפעים של מסיבות, הם לא מוכנים להפסיד מסיבה או משהו. הם משחקים אותה "קלאברים" אבל הם מה זה לא.. חחחח עם הכל האהבה שלי לחברים שלי אבל בשלב מסוים זה מתחיל להציק כל עניין המסיבות הללו.

ומיכאל, תאמין לי שניסיתי... זוכר שפעם היינו רבים על אנשים שהולכים ביגלל המוזיקה שחושבים שהיא איכותית ובעצם היא הכי לא??? כל המוזיקה שחורה החרושה הזאת שאני כבר שומע את אותם שירים כמעט שנתיים בכל מסיבה ברור שיש פה ושם להיט חדש שקופץ לו מחור ובשלב מסוים הוא כבר מתחיל להציק נורא, ואתה מתחיל פשוט לשנאות אותו כמו
Amber - Yes (Hex Hector mix)
או
Darude - Feel The Beat (R.Rivera Mix)
וכל הבול שיט האחרים זה פשוט נמאס!!!

הח'ברה שלי הפכו את זה להרגל שאנחנו הולכים למסיבות איפה שיש חינמים, או הנחות שזה בד"כ ב
שקוף צוף רוץ
E
וכל המסיבות כסף האילו... זה שיא המעצבן, ועקב זה הגעתי להחלטה שאני פשוט מתחיל להוריד מהמינון של המסיבות.. כי ת'אחלס רוב המסיבות אני לא נהנה.. אני פשוט הולך אלייהן בשביל לא להישאר בבית.


מותק לדעתי אתה פשוט לא מבלה במקומות הנכונים...
וויט אול טה ריספקט אם היית הולך למסיבות טובות לא היית חושב ככה וחבל שאתה יוצא למקומות שאתה לא נהנה בהם במקום להשאר בבית, כי אם הברירה היא בין זה לזה עדיף בית, לפחות בבית אתה יכול לשמוע מוסיקה טובה...:)
אני יוצאת למסיבות מאז מממממ גיל 17 ז"א 10 שנים וגם הייתה לי תקופה שאמרתי חלאסססס זה כבר מוגזם והכל הפך רוטינה כזו... כל הזמן אותו דבר ואז התחלתי לצאת רק להפקות הגדולות אבל לא החזקתי הרבה זמן מעמד...
היום אני באק אין ביזנס...
וואלה לא מצטערת על זה לרגע, כל מסיבה בשבילי היא כמו הראשונה ואני נהנית עד השמיים, מה שהתכוונתי להגיד בזה
ששורה תחתונה פשוט תצא למקומות טובים שאתה נהנה בהם ואם אין כזה דבר אז אל תצא אבל אל תוותר בקלות
...
אפטר אול הבילויים האלה שומרים לנו על השמחת חיים ויש יותר חשוב מזה????
Flotser
quote:
Originally posted by princess cc
מותק לדעתי אתה פשוט לא מבלה במקומות הנכונים...
וויט אול טה ריספקט אם היית הולך למסיבות טובות לא היית חושב ככה וחבל שאתה יוצא למקומות שאתה לא נהנה בהם במקום להשאר בבית, כי אם הברירה היא בין זה לזה עדיף בית, לפחות בבית אתה יכול לשמוע מוסיקה טובה...:)
אני יוצאת למסיבות מאז מממממ גיל 17 ז"א 10 שנים וגם הייתה לי תקופה שאמרתי חלאסססס זה כבר מוגזם והכל הפך רוטינה כזו... כל הזמן אותו דבר ואז התחלתי לצאת רק להפקות הגדולות אבל לא החזקתי הרבה זמן מעמד...
היום אני באק אין ביזנס...
וואלה לא מצטערת על זה לרגע, כל מסיבה בשבילי היא כמו הראשונה ואני נהנית עד השמיים, מה שהתכוונתי להגיד בזה
ששורה תחתונה פשוט תצא למקומות טובים שאתה נהנה בהם ואם אין כזה דבר אז אל תצא אבל אל תוותר בקלות
...
אפטר אול הבילויים האלה שומרים לנו על השמחת חיים ויש יותר חשוב מזה????


נכון,
100%
יש מסיבות יותר טובות

אם זה האירועים הגדולים שבא איזה ארמין או יוהן או טייסטו
או כל מיני מועדונים מחתרתיים בתל-אביב שמנגנים טכנו\ברייקביט\רגאיי
(:p או פסיי כמובן )
אם זה מסיבות טבע (שלא יצא לי עדיין
:( )

העיקר אם הדגש של המארגנים זה המוזיקה,
ולא קהל ושתייה
אז כבר גודלים הסיכויים שתהנה
KrazyDJs
לא'דע עד כמה הדעה שלי נחשבת..
כי אני לא איזה קלאבר ובקושי הייתי במסיבות בחיים הקצרים שלי..

אבל דוגרי רוב או כל ימי שישי אנחנו יושבים איפשהו...

או בבית של מישהו, או סתם בחוץ..
לפעמים הולכים לנאפיס לאכול איזה משהו..
וכל מיני שטויות בסגנון..

ואני וחברים שלי עושים כיף..תאמין לי..

ככה בסדר אומנם אני צעיר ממך באיזה 5-6 שנים..
אבל עדיין...
לא ללכת למסיבה לא הופך ת'חיים שלך למשעממים או שאם אתה לא הולך למסיבה אתה לא יכול להנות...

:wtf:
eXeTik
מסכים איתך אלעד, יותר מדי מסיבות זה כבר הופך להיות שיגרה ונמאס
כשאני מגיע למצב כזה אני בד"כ מחליף סצנה
יענו אם אתה רגיל למסיבות בשרון תתחיל ללכת ל
TLV, vox dome
וכל אלה... המוזיקה, הקהל והמקומות שונים
אז זה די שובר שיגרה

עוד פיתרון טוב זה להפסיק עם מסיבות לכמה שבועות...
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik
מסכים איתך אלעד, יותר מדי מסיבות זה כבר הופך להיות שיגרה ונמאס
כשאני מגיע למצב כזה אני בד"כ מחליף סצנה
יענו אם אתה רגיל למסיבות בשרון תתחיל ללכת ל
TLV, vox dome
וכל אלה... המוזיקה, הקהל והמקומות שונים
אז זה די שובר שיגרה

עוד פיתרון טוב זה להפסיק עם מסיבות לכמה שבועות...


ציינתי את הבעיה למה אני לא יכול לעשות אתזה..
החברים שלי אוכלי חינמים חחחח, ת'אחלס שמע זה כיף להגיע למקום וישר להיכנס בסלקציה ולהיכנס חינם או בהנחה דיי משמועתית והכל.. אבל וואלה דיי נמאס

אליאור אחי, ללא ספק זה גם דרך להעביר את הימי שישי זה ואללה כיף והכל
לפעמים גם צריך את השקט הזה ביום שישי להירגע מאיזה שבוע מעפן כזה שהיה בצבא או בחיים ביכלל..


פרינסס
תאמיני לי שאם זה היה תלוי בי הייתי בכיף זורם למסיבות שונות
אבל כמו שרשמתי למעלה הח'ברה שלי לא מבינים עניין.. אצלהם מוזיקה שחורה זה קדוש.. הם לא מבינים שקצת פרוגרסיב, טריאבל עושה טוב על הנשמה ומוזיקה הרבה יותר מקפיצה וסוחפת..

אפשר לקנות אותם בשם קלאברי השרון, חחח האנשים שאוהבים את מה שהסצינה השרונית עשתה לתרבות המועדונים
princess cc
quote:
Originally posted by Sniper
ציינתי את הבעיה למה אני לא יכול לעשות אתזה..
החברים שלי אוכלי חינמים חחחח, ת'אחלס שמע זה כיף להגיע למקום וישר להיכנס בסלקציה ולהיכנס חינם או בהנחה דיי משמועתית והכל.. אבל וואלה דיי נמאס

אליאור אחי, ללא ספק זה גם דרך להעביר את הימי שישי זה ואללה כיף והכל
לפעמים גם צריך את השקט הזה ביום שישי להירגע מאיזה שבוע מעפן כזה שהיה בצבא או בחיים ביכלל..


פרינסס
תאמיני לי שאם זה היה תלוי בי הייתי בכיף זורם למסיבות שונות
אבל כמו שרשמתי למעלה הח'ברה שלי לא מבינים עניין.. אצלהם מוזיקה שחורה זה קדוש.. הם לא מבינים שקצת פרוגרסיב, טריאבל עושה טוב על הנשמה ומוזיקה הרבה יותר מקפיצה וסוחפת..

אפשר לקנות אותם בשם קלאברי השרון, חחח האנשים שאוהבים את מה שהסצינה השרונית עשתה לתרבות המועדונים


אז תמצא לך חברים שאוהבים ת'מוסיקה הזו [כמו אנשים פה מהפורום לדוג'] ועם החברים השרוניים תמשיך לצאת לערבי מוסיקה שחורה...
רואה? אם רוצים יש פתרון להכל...
:)

Sniper
quote:
Originally posted by princess cc
אז תמצא לך חברים שאוהבים ת'מוסיקה הזו [כמו אנשים פה מהפורום לדוג'] ועם החברים השרוניים תמשיך לצאת לערבי מוסיקה שחורה...
רואה? אם רוצים יש פתרון להכל...
:)



חחחחח תודה על ההצעה
אבל חבירם לא מחליפים ת'יודעתת...:)
djGoosh
אתמול הייתי בשקוף
המקום מאוד לא מסודר מבחינה מוסיקלית

ברחבה הגדולה יש את כל המוסיקה הרגילה שדיג'יי שמיר מנגן
וברחבה האלטרנטיבית מאוד מוזר..
ברגע ששמיר מנגן היפ הופ אז ברחבה האלטרנטיבית מתרוקן
וברגע שמנגנים היפ הופ ברחבה הקטנה הרבה עוברים לשמה

בעיקרון אחלה אנשים ומקום סבבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement