| AnthemFreak |
אני הייתי אתמול בפאצ'ה!!!!!!!!!!
היה נחמד
לא יותר מזה
חוץ מזה שלא היה ערסים
כאילו היו אבל לא כאלה שמזיקים
המוסיקה לא היתה משהו מיוחד
הדי ג'יי הראשון שם מוזיקת דאנס מזה מעצבנת
ואחרי בא הדי ג'יי השני והפציץ עם
dumonde - godd music
ושם גם בדרך
hands up (scot project remix)
ועוד כל מניי
בקיצור הלכתי בסוף לפני שעמיר חממי בא
אבל לא נורא |
|
|