|
מסיבות ..... כנסו (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כוסית אני מקווה :)
נבוא לבקר אותך בהקדם |
אני מצטרף !
בתקווה לאחות הגדולה מוש !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מצטרף !
בתקווה לאחות הגדולה מוש !!! |
יום שלישי שאתה חוזר נעשה טיול קטן ברחבי כפר שמריהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
בלקוני בלקוני
אבל דבר אחד בטוח
בספארקס היו כוסיות!!!!!!!!!!!!!!!!!1
לבנות!!!!!!!!!!!!!!1
קטנות!!!!!!!!!!!!!!!!:p
וואיי אלוהים
מה יש באזור השרון?!:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
הרס אותי הזאת שעשית לה
את בת זונה נחמדה בת זונה נחמדה
וההיא עם התיק...
אתם שרוטים קצח!! |
|
|
| Vortex_SA |
| שישי הזה יש את סאבלימי, אינפקטי ועופד פייגלה בהאנגר, מי בא? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
שישי הזה יש את סאבלימי, אינפקטי ועופד פייגלה בהאנגר, מי בא? |
120 שקל
אם היה לי חינם
אני כבר מעדיף ביום ראשוןם ללכת לטי אל וי
אסטריד.......70 שקל
פעם בהרבה זמן
אינפקטד ףאולם רק את ארז ראיתי בשישי האחרון |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
120 שקל
אם היה לי חינם
אני כבר מעדיף ביום ראשוןם ללכת לטי אל וי
אסטריד.......70 שקל
פעם בהרבה זמן
אינפקטד ףאולם רק את ארז ראיתי בשישי האחרון |
אני מביא כרטיסים ב80 שקל, יכול להיות אני מסדר לכולם, אבל אני בספק... |
|
|
| Hell_Copter |
מי שאמר שהדום זה ילדים קטנים זיין בשכל...
ב 1.12 יש מסיבה לגיל שלי בערך...
חבר שלי מייחצן לשם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מי שאמר שהדום זה ילדים קטנים זיין בשכל...
ב 1.12 יש מסיבה לגיל שלי בערך...
חבר שלי מייחצן לשם |
מממ אני יודע שזה לגיל שלנו אבל הרבההה קטנים הולכים לשםם
םממשששש הרבהההה
ממ אני בעמק ככל הניראה:] |
|
|
| yahel222 |
מסיבה.....שנים שלא הייתי במסיבה
סעמק הצבא המזדיין הזה כל המ.צ שימותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ אני יודע שזה לגיל שלנו אבל הרבההה קטנים הולכים לשםם
םממשששש הרבהההה
ממ אני בעמק ככל הניראה:] |
אני לא יכול בסוף לבוא לעמק בכל מקרה כי זה יום שבת ויום ראשון יש לי מבחנים לתלפיות
אבל הדום והטי אל וי זה ביום ראשון אחי!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
מסיבה.....שנים שלא הייתי במסיבה
סעמק הצבא המזדיין הזה כל המ.צ שימותו |
חפיף
יהיה פאנן |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא יכול בסוף לבוא לעמק בכל מקרה כי זה יום שבת ויום ראשון יש לי מבחנים לתלפיות
אבל הדום והטי אל וי זה ביום ראשון אחי!! |
סבבה גבר ניראה אולי גם לשם נלךךך
אם אני מקובן ביום שבת בעמק
אז יש מצב שאני יבוא לטי אל וי או דום |
|
|
|
|