| Trance man |
אוי אני כבר לא סובל את הגת רימון..
זה מועדון בלי אווירה בשיט, כאילו לא מרגישים שאתם במסיבה זה כאילו סתם מפגש חברתי..:)
כי הסאונד במועדון כזה נמוך בטירוף, ויש יותר מידי תאורה בגלל שיש שני חדרים אז במסדרון יש מלא אור..אז בקיצור אין חושך כמו שיש במועדונים רגילים..וגם הקהל במועדון בד"כ אנשים יבשים כאלו..קבוצות של חברים כאלו שלא משתכרים ולא מתפרעים..יותר מידי אנשים אינטיליגנטיים בקיצור! :)
אבל אין מה להגיד המועדון מעוצב ממש יפה והדיג'יי של המוזיקה השחורה איכותי חבל על הזמן..
טוב בכל מקרה, אני כנראה בשפיים היום..........
כבר קניתי את הודקה..
;) |
|
|