| Sniper |
טוב ככה רועי יהיה לך קשה מאוד להוציא כניסה לעמק אלה עם כן תמכיר ממש טוב תמארגן עצמו אני יודע שיש אחד שאני מעדיף לא להגיד תשם שלו שהוא מכניס תיחצנים שלו רק בשעה 2 3 ככה בלילה
בן זונה כאילו הוא לעשות רק כסף במסיבה והוא בן אדם ממש זבל!! אבל למזלי הוא חבר הכי טוב של בן דוד שלי ככה שאני ניכנס חופשי למסיבות שלו והוא גם אמר לי שאם אני רוצה לחגוג יום הולדת בעמק השבוע וסירבתי בכל אופן ניראה לי אני יבוא לשם לכמה דקות להגיד שלום לכמה חברים וידידות ואז יזרום לידידה אחרת (זאת עם החוטיני) אין לי כ"כ מצב רוח למסיבה |
|
|