return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 153)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by AnthemFreak
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=29889
כנסו..
קבלוו איזה די ג'יים:eyes:
שמעתי השירן הזה אחד התותחים:D



מה??? מי זה שירן???
לא מכיר
:D :D :D :D :D :D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Sniper
יש מצב לראות מישהו בקטע היום???

כמה זמן לא רשמתי אחרי מסיבה חחח
בכל אופן הגעתי לקטע ב 12 ככה לא היה אנשים חשבתי נפילה קטלנית אחושלינג!!!
12 וחצי
ככה נכנסנו כל מי שקיבל חינם קיבל וכל מי שקיבל וי אי פי קיבל
קיצר היה ריק חבל"ז סתם ישבנו וזה עד אחד ופתאום בא גללללל אחושלינג!!! המקום התמלא בבום אחד. ואז היתה כבר אוירה שתיתי קצת (באקט, למי שיודע מה זה) חברים שלי הישתכרו אבל אני נהגתי אז אי היה אפשר בכל אופן היתה מסיבה חביבה, קצת היה קשה להתחבר אלייה כי שראיתי שאין אנשים קצת ביאס לי ולקח קצת זמן אבל חפיפ:]
היו בנות, לא המוןן יענתו רק בנות היה משהו כמו 65 אחוז בנים 30 אחוז בנות ועוד 4 אחוז של אנשים מוזרים ואיך לא??? אחוז אחד של ערסים חחח חייב שיהיה בכל מקום כמה ערסים, אבל לפי מה שאני ראיתי לא היה כ"כ הרבה:]
מוזיקה היתה סבבה התחיל כרגיל דאנס, אהוס שחורה מעורבב כזה, ואז עברו קצת לדברים יותר מסחריים אחושלינג, כמו בכל מסיבה
וזה המשיך עד שהלכתי בכל אופן
אם לא הייתי נורא נורא עייף אז הייתי נישאר, והינה אני פה רושם את הפוסט הזה וטס למיטה לישון ממש ממש ממש טוב עד 11
בבוקר ככה, כי לא רוצה לפספס את יום שבת בבית:] חח


הסיכום שלי לערב הוא
בנות - 7 מתוך 10
מוזיקה - 8 מתוך 10
אוירה - 6 מתוך 10
איכות של אנשים - 8 מתוך 10

ציון כולל - 7.5

לילה טוב

איזה מצחיק זה שאתה שם לב לכל הדברים האלה כשאתה לא שיכור....:p
Flotser
quote:
Originally posted by AnthemFreak
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=29889
כנסו..
קבלוו איזה די ג'יים:eyes:
שמעתי השירן הזה אחד התותחים:D


בהצלחה לך אחי
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=29889
כנסו..
קבלוו איזה די ג'יים:eyes:
שמעתי השירן הזה אחד התותחים:D


אני דווקא שמעתי שהוא סתם איזה כוס צעיר ;)

שיהיה בהצלחה אחי
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני דווקא שמעתי שהוא סתם איזה כוס צעיר ;)

שיהיה בהצלחה אחי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרבה זמן כבר שאפחד לא אמר לי את זה חח
תודה אחי

quote:
Originally posted by Flotser
בהצלחה לך אחי
:p

תודה גברר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרבה זמן כבר שאפחד לא אמר לי את זה חח
תודה אחי


הרבה זמן אף אחד לא אמר לך בהצלחה?
מסכן.... :clown:
אני הרי יודע שכל הזמן קוראים לך כוס צעיר ;)
arik
יש היום
9 1 04

מסיבת פתיחה
בבצרה 77

זה אמור להיות טוב אבל אין לי מושג


אני הולך לשם
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרבה זמן כבר שאפחד לא אמר לי את זה חח
תודה אחי


תודה גברר



אחייייייייי
שיהיה מה בהצלחה!!!!

הייתי בא אם זה לא היה לשמיניסטים תאמת...
מה אתה הולך לנגן להם שם..?
ויש לך מושג מה החברה האחרים ינגנו..??
לכמה זמן אתה עולה...?

פרטים אחי!!!
KosmiK-G8
מישהו מכיר את הצריף בפתח תקווה...?
זה דאנס בר...
נכנסתי ללילה רשום במוסיקה בין השאר קלאב-טראנס...
סקרן אותי מאוד...
יש למישהו מושג..???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מישהו מכיר את הצריף בפתח תקווה...?
זה דאנס בר...
נכנסתי ללילה רשום במוסיקה בין השאר קלאב-טראנס...
סקרן אותי מאוד...
יש למישהו מושג..???


לפי מה שהבנתי אם אתה אשכנזי אז אתה לא עובר סלקציה בצריף דאנס באר :)

Flotser
איזה ביאוס זה יאללה

נסעתי עכשיו לקנות כרטיסים למסיבה הערב של שפונגל
והם כבר נגמרו
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
איזה ביאוס זה יאללה

נסעתי עכשיו לקנות כרטיסים למסיבה הערב של שפונגל
והם כבר נגמרו
:(


חבר שלי מהצבא סיפר לי על זה בדרך הביתה ברכבת...
נראה לי הוא הולך למסיבה הזאת....

הוא מזה חזק בקטע של פסיי מיכאל... חבל לך על הזמן!!!!
אולי צריך להכיר בינכם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement