| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
יש מצב לראות מישהו בקטע היום???
כמה זמן לא רשמתי אחרי מסיבה חחח
בכל אופן הגעתי לקטע ב 12 ככה לא היה אנשים חשבתי נפילה קטלנית אחושלינג!!!
12 וחצי
ככה נכנסנו כל מי שקיבל חינם קיבל וכל מי שקיבל וי אי פי קיבל
קיצר היה ריק חבל"ז סתם ישבנו וזה עד אחד ופתאום בא גללללל אחושלינג!!! המקום התמלא בבום אחד. ואז היתה כבר אוירה שתיתי קצת (באקט, למי שיודע מה זה) חברים שלי הישתכרו אבל אני נהגתי אז אי היה אפשר בכל אופן היתה מסיבה חביבה, קצת היה קשה להתחבר אלייה כי שראיתי שאין אנשים קצת ביאס לי ולקח קצת זמן אבל חפיפ:]
היו בנות, לא המוןן יענתו רק בנות היה משהו כמו 65 אחוז בנים 30 אחוז בנות ועוד 4 אחוז של אנשים מוזרים ואיך לא??? אחוז אחד של ערסים חחח חייב שיהיה בכל מקום כמה ערסים, אבל לפי מה שאני ראיתי לא היה כ"כ הרבה:]
מוזיקה היתה סבבה התחיל כרגיל דאנס, אהוס שחורה מעורבב כזה, ואז עברו קצת לדברים יותר מסחריים אחושלינג, כמו בכל מסיבה
וזה המשיך עד שהלכתי בכל אופן
אם לא הייתי נורא נורא עייף אז הייתי נישאר, והינה אני פה רושם את הפוסט הזה וטס למיטה לישון ממש ממש ממש טוב עד 11
בבוקר ככה, כי לא רוצה לפספס את יום שבת בבית:] חח
הסיכום שלי לערב הוא
בנות - 7 מתוך 10
מוזיקה - 8 מתוך 10
אוירה - 6 מתוך 10
איכות של אנשים - 8 מתוך 10
ציון כולל - 7.5
לילה טוב |
איזה מצחיק זה שאתה שם לב לכל הדברים האלה כשאתה לא שיכור....:p |
|
|