| Trance man |
| quote: | Originally posted by yahel222
Home מקום נחמד שמעתי
ואפטרים באומן אפשר לחלום להיכנס אליהם
קיצרר ילדודס כל יום חמישי קו מילניום
חפשו אותי בבתמונות אני מופיעעעעעע
אחלה מסיבות
והיום אני אישית ממליץ בחום על המוב
אם אני יוכל לארגן כניסה אני ישמח אבל זה בעיה לעבור סלקציה
ואם לא אז נראה לי שאני יהיה בדום
כי הטיאלוי מתחיל לחזור על עצמו
אותם פרצופים כל שבוע
אותה מסיבה כל הזמן |
אחייי גם אני הייתי בקו ביום חמישי...
היה נחמד, לא משו מיוחד אבל חברים שלי בכלל לא נהנו אז לא נראה לי אני יחזור לשם בזמן הקרוב!
איפה אתה בתמונות ב"לילה"???
גם אני מופיע שם :)
ויום שבת הייתי בדום, היה על הפנים - 90 אחוז היו בנים שם! |
|
|