וד"א, לפני שאורן יתחיל להגיד דברים , לא, לא זיינתי אותה
פרייייירררר שלא זיינת אותה!!!!
:-)))
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
פרייייירררר שלא זיינת אותה!!!!
:-)))
ילדה קשה אין מה לעשות
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
ילדה קשה אין מה לעשות
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
אני כנראה הולך....
לא סגור עדיין 100%
NaOren
הייתי אתמול בלילינבלום
יוואו כמה אנשים היו שם
המסיבה עצמה הייתה שיא הטובה.....
מבחינת מוזיקה כאילו...
מישהו הולך היום לסטודיו?
Hell_Copter
טוב אני בטוח הולך לתל יצחק היום...
עוד שעה ככה נצא מהבית... נקווה שתהיה מוזיקה טובה
AnthemFreak
למשהו יש פרטים על הטי אל וי???.
(ליום חמישי)
מי מתקלט? לאיזה גילאים? כמה עולה? ומי יכול להכניס אותי??
:)
אם אתם יודעים על מסיבה אחרת לגילאי 15
דברו
בתודה מראש
NaOren
quote:
Originally posted by AnthemFreak
למשהו יש פרטים על הטי אל וי???.
(ליום חמישי)
מי מתקלט? לאיזה גילאים? כמה עולה? ומי יכול להכניס אותי??
:)
אם אתם יודעים על מסיבה אחרת לגילאי 15
דברו
בתודה מראש
אני אשאל את חבר שלי ויודיע לך....
אין לי פה את הפרטים...
luckystrike
quote:
Originally posted by AnthemFreak
למשהו יש פרטים על הטי אל וי???.
(ליום חמישי)
מי מתקלט? לאיזה גילאים? כמה עולה? ומי יכול להכניס אותי??
:)
אם אתם יודעים על מסיבה אחרת לגילאי 15
דברו
בתודה מראש
אחי אני לא בטוח שזה לגיל שלך ביום חמישי
זה אמור להיות 20 + אבל בכל אופן המסיבה בחמישי
אחד שקוראים לו דיג'יי "שונה" יארח אחד שקוראים
לו דיג'יי ג'רמי והוא מהלייבל של
TSUNAMI (ferry corsten label)
אז אמור להיות טוב ...
EDIT :
טוב כנראה שבחמישי הזה זה בכל זאת לכל הגילאים אבל
אני לא סגור על זה ...
ומי שיהיה בנוסף זה רועי פלינר (ההומו) ואחריו יעלו
צוות
FLASH
שהם ישראליים למי שלא ידע
בוגי בן גם אמור להיות שם ...
זהו בעיקרון
AnthemFreak
טוב תודה על הפרטים
אבל בסוף אני הולך לפצ'אה
כבר קניתי כרטיס והכל
אני מקווה שתהיה מסיבה טובה נטולת ערסים
משהו עוד בא לפצ'אה??????
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by AnthemFreak
טוב תודה על הפרטים
אבל בסוף אני הולך לפצ'אה
כבר קניתי כרטיס והכל
אני מקווה שתהיה מסיבה טובה נטולת ערסים
משהו עוד בא לפצ'אה??????
מאני
nimrod levi
quote:
Originally posted by AnthemFreak
טוב תודה על הפרטים
אבל בסוף אני הולך לפצ'אה
כבר קניתי כרטיס והכל
אני מקווה שתהיה מסיבה טובה נטולת ערסים
משהו עוד בא לפצ'אה??????