|
מסיבות ..... כנסו (pg. 182)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
בכיף רועי, אני היום בטח יראה אותו
ואליאור מכיר ת'הרגשה..
תיהיה חזק בסוף יהיה טוב |
|
|
| Sm0keMachine |
אני מריח שזה הולך להיות סופ"ש מטורף..
היום טיאלוי..מסיבה איכותית עם בריזמן ועוד דיג'יי מחו"ל שאני לא מכיר אבל אמור להיות משו טוב (מוזיקת פרוגרסיב/טכנו)
מחר מוסד (מסיבת אלכוהול) :D
ויום שבת...נראה...:wtf: |
|
|
| eXeTik |
שישי אני בפלג / צוף
VOX שבת
למישהו אותם תיכנונים? |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by eXeTik
שישי אני בפלג / צוף
VOX שבת
למישהו אותם תיכנונים? |
אל תלך לפלג סתם מסריח
אבל אני כמוך
שישי צוף
שבת ווקס |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אל תלך לפלג סתם מסריח
אבל אני כמוך
שישי צוף
שבת ווקס |
שישי שעבר הייתי בצוק והייתה א-ח-ל-ה מסיבה, ועכשיו הם עברו לפלג... אז נראה
בכל מקרה
תשאיר לי טלפון ב
PM
אני 1.94סמ
שיער בלונדיני, עיניים ירוקות
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
נ.ב- תזכיר לי איך קוראים לך? |
|
|
| taltul |
| אני אחרי כל התיכנונים שהיו לי לא יצא כנראה - רבתי עם חבר...אין לי חשק לכלום עכשיו... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
אני אחרי כל התיכנונים שהיו לי לא יצא כנראה - רבתי עם חבר...אין לי חשק לכלום עכשיו... |
אחי, אני מבין אותך
אבל תדע שדווקא בזמנים כאלה אתה צריך לצאת ולבלות כמה שיותר
שלא תמצא את עצמך אפילו רגע אחד לבד בבית חושב על הכל כמו שקורה עכשיו... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אחי, אני מבין אותך
אבל תדע שדווקא בזמנים כאלה אתה צריך לצאת ולבלות כמה שיותר
שלא תמצא את עצמך אפילו רגע אחד לבד בבית חושב על הכל כמו שקורה עכשיו... |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחח איזה יציאה רונן... אחת החזקות :)
אמרו לי באמת צוק היה אחלה...
גם שקוף אמרו לי היה סבבה שבוע שעבר
אני מחכה בעקרון לתשובה מחבר שלי מהצבא
אם הוא יכול לארגן משהו אני איתו בצוף...
אם לא אז אני עם חברים שלי במקום אחר... אולי בשקוף הזה או משהו
ומחר אולי לסלף או משהו... נראה |
|
|
| eXeTik |
אם אתה נסגר על הצוף היום תשאיר לי את הפלאפון שלך ב
PM |
|
|
| TranceGiant |
I need ALLLLLL the parties that take place in the month of August. From Prog, to House to Psy, from beach parties to TLV 23+ ones.
P.S.: YOU're pussies for drinking tequila with sprite :stongue: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
P.S.: YOU're pussies for drinking tequila with sprite :stongue: |
זה סתם לפוזה של "אני שיכור"
מי שבאמת רוצה לדפוק את הראש הולך על איכות... הולך על אבסנט'! |
|
|
|
|