|
מסיבות ..... כנסו (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by LA©
ורונן
חברה שלי, הייתה בחופשה... היא מקנדה
אין לה מחויבויות לשום בחור
אז היה רצתה קצת להנות... ההחלטה שלה..
היא עשתה חיים משוגעים בישראל!
:D
|
את זורעת מלח על הפצעים...
איך אומרים
Pics or stfu! :D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זה סתם לפוזה של "אני שיכור"
מי שבאמת רוצה לדפוק את הראש הולך על איכות... הולך על אבסנט'! |
מאיפה בדיוק אתה יודע על אבסנט :) בעיקרון כפי הידוע לי לא ניתן לרכוש אותו בארץ אלא אם כן אתם מכירים מקומות מחתרתיים :)
קראתי עליו - הוא נחשב הכי חזק היום אפילו יותר חזק מווודקה ושותים אותו בעיקר מי באמת יודע לשתות אחרת הראש מקבל שריטה :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
את זורעת מלח על הפצעים...
איך אומרים
Pics or stfu! :D |
מחזק את דבריך :)
:LAו
בקשה קטנה רק לפעם הבאה לא לשכוח להתקשר לפני שחברה שלך מקנדה תבוא לארץ ותצא איתך למועדונים :rolleyes: :toocool:
תודה מראש :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
מאיפה בדיוק אתה יודע על אבסנט :) בעיקרון כפי הידוע לי לא ניתן לרכוש אותו בארץ אלא אם כן אתם מכירים מקומות מחתרתיים :)
קראתי עליו - הוא נחשב הכי חזק היום אפילו יותר חזק מווודקה ושותים אותו בעיקר מי באמת יודע לשתות אחרת הראש מקבל שריטה :) |
לא אחי- יש כמה סוגי אבסנט
60%
70%
ו-80% אלכוהול
בארץ רק ה-60% חוקי
אפשר לקנות אותו בלי בעיה, אפילו במסיבות אתה שם 25 שקל ומקבל שוט
הליגה זה לשתות את ה-70% וה-80% שזה כבר באמת ברמה של סמים!
רק לפני שבועיים סיימתי את הבקבוק 60% שהיה לי בבית :\
בת ששותה אבסנט = :eyespop: |
|
|
| eXeTik |

קבלו בצד שמאל- רשום על התווית
"אזהרה: חזק במיוחד" :D |
|
|
| KrazyDJs |
הייתי ב Orange Play & Music
שהיה בחוף הסטודנטים \ כאמל \ דדו..
איך שלא תרצו..
באתי לעשות את ה Wazoo
הזה..עם עוד ידידה..
אבל בסוף לא יכלתי בגלל שלא היה לי את ה SMS הזה מאורנג' אנאערף..
קיצר למרות שאני לא הכי אוהב רוק..
נהנתי משייגעצ שעשו הפתעה ובאו ל4-5 שירים לא מתכוננים..
אח"כ אבי מסיקה היה סבבה, רוב הערסים התחילו לזרום..
אח"כ עלה מוקי וחתכנו לנשום קצת אוויר..
ואז חצי ממי שהיה שם הלך לראות את אביב גפן, וגם אנחנו..
די סבלתי אבל לא נורא..ז"א פסדר, יהיה טוב.
אח"כ DJ Yahel הנקניק המנוקנק הזה עלה..
ינעל אמא שלו..
עלה כולה ל 30 דקות...
לפני 12 זה כבר נגמר כל החרא הזה
שם נראה לי איזה 3 פעמים את intelligent life
לפחות 2 ידידות שלי התחילו לרקוד כמו לסביות ואז אנשים בני 20 ניסו להתחיל איתן בזמן שאני רוקד לידן כמו מסומם..
זה היה מצחיק :wtf: :stongue:
יאללה..ליל"ט |
|
|
| taltul |
| quote: | לפחות 2 ידידות שלי התחילו לרקוד כמו לסביות ואז אנשים בני 20 ניסו להתחיל איתן בזמן שאני רוקד לידן כמו מסומם..
זה היה מצחיק |
אחי סורי אבל אני חייב לציין ש:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחח
:D
נקרעתי עכשיו...:)
וואי איזה השתחררות...משהו טוב... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik

קבלו בצד שמאל- רשום על התווית
"אזהרה: חזק במיוחד" :D |
אחרי שסיימת את הבקבוק הלכת וקיבלת את ה 25 אגורות שמגיעות לך עליו? ;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחרי שסיימת את הבקבוק הלכת וקיבלת את ה 25 אגורות שמגיעות לך עליו? ;) |
לבקבוק יש ערך סנטימנטלי... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לבקבוק יש ערך סנטימנטלי... |
מכיר...
כמו שבאיה נאפה שרוקנו את שני בקבוקי האפטר שוק שקנינו ורציתי לקחת אותם הביתה איתי והמנקה של החדר הבת זונה הזאת ראתה שהבקבוקים ריקים וזרק אותם לפח :whip:
אנחנו כזה חוזרים לחדר ואני רואה אין בקבוקים!! ביאס לי את התחת
קיצר... איזה מסיבה היום? |
|
|
| Sniper |
או שקוף או שכרגיל ב
E |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
או שקוף או שכרגיל ב
E |
נראה לי אני מתלבט בין הפלג ל אי
בכל אופן... שלחו לי הודעה שיש ב אי יגר חינם עד 1 או משהו כזה
לא יודע |
|
|
|
|