return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 121)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אני היחיד שחושב שהיא לא משהו בכלל?


לא, גם אני חושב ככה
לא משהו בכלל זה קטן מידי להגיד בנידון
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by cluBBer
מישהו בא היום ל
WHITE PARTY
ב
DOME?

חייבים ללבוש לבן

יהיו צ'יקו
ויק

כרגיל ניו יורק האוס , משהו טוב
כמו שכולנו אוהבים :D


אוסי לא יהיה?

אז לא שווה........
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
וביגלל זה אני הולך לפגסוס
כמו שבוע שעבר
חח


ידידה שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא לשם
מה יהיה שם?!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ידידה שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא לשם
מה יהיה שם?!?


קבל ביטול.... על הזין שלי הפגאסוס :D

דיברתי עם חבר שלי שהוא סלקטור בתל יצחק חיילים היום והוא אמר שהוא יארגן שאני יכנס למרות שאין לי חוגר
אז יש מצב אני שם

יהיה שם אפטר עם אינפקטד משרום!!!!!!!!!
cluBBer
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אוסי לא יהיה?

אז לא שווה........


כנראה שלא
אף פעם לא שמעתי לב מי יותר טוב
יהיה שם צ'יקו התותך , הוא באמת טוב בדוק


אבל גם אני לא יהיה שם
חברים לא רוצים לבוא כי אין להם לבן ללבוש
Hell_Copter
חזרתי לא מזמן מתל יצחק חיילים...
מסיבת סגירה שלהם

וואלק היה בסט של מסיבה!!!!
ממש נהניתי!!

פגשתי שם את טי טי מאן ואת ריפקורל...
והיה מאוד נחמד... חבל שלא היו עוד מהפורום


בכל אופן... מאוד אהבתי את מה שהלך שם והכל...
וגם היה את אינפקטד משרום בערך ב 4 עד 6 ככה...
שהם היו מאוד נחמדים

בקיצר... בואו מחר לדום :D
Gil Shwarts


זה אני מהיום (יום שישי) בפקטור קיץ...


ושימו לב עד כמה ענק הפורום (האולם)!!! אני פשוט חולה על המקום הזה שדרך אגב לא רואה את הטי אל וי ממטר!!

Sniper
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


זה אני מהיום (יום שישי) בפקטור קיץ...


ושימו לב עד כמה ענק הפורום (האולם)!!! אני פשוט חולה על המקום הזה שדרך אגב לא רואה את הטי אל וי ממטר!!



חחח אחי אתה כל הזמן מתאפר?!@$

ניראה בן זונה הפורום..


--------------------------------------------------------------------
אני אתמול הייתי בפאגסוס היתה מוזיקה בת בת בת בת זונההה
בהתחלה כמו כל המסיבות הרגילות ככה עד 2 היה ראפ\ישראלי\רוק וכו'

ואז עלה איזה אחד שאני מכיר עומרי קוראים לו
הוא היה פעם ב
BMI
ועכשיו לא יודע איפה הוא הבן אדם הזה תותח!!!


התחיל עם פרוגרסיב מטורףףףף יואוו זה היה פשוט ענקק
איזה חפירות הביאו שם ניגנבתי דברים הבסט שבבסט היה כולה רובי רווירה 1 וגם זה של דרטי דאנסינג קיצר היו דברים ליגה!!
בן השאר שאני זוכר היה את
Yahel - U Feel
ליגה!!!!!!!!!! וואקלים מאלפים

קיצר אחרי איזה שעה של חפירות מטורפות
היה שעתיים שלמות של רק טראקים של סקוט! אך ורק סקוט סקוט סקוט זה היה טוב!!!
אחרי זה לא יודע מה היה כי בערך ב4 חתכתי הביתה

קיצר מסיבה בת זונה
עוד מעט תיראו תמונות ב
www.vipic.co.il
Gil Shwarts
אני מתאפר רק באירועים מיוחדים
הייתי אמור להתאפר גם לטי אל וי אבל לא היה זמן בגרוש...

בעיקרון רק ימי חמישי ושישי אני מתאפר כשהדרגות איפור עולות בימי שישי


יום חמישי רק צלליות על העיניים

יום שישי, טרייבלים, נצנצים וכל הבלאגן
חבל שאי אפשר לראות בתמונות את מה שהיה לי על הידיים :)
TTman
quote:
Originally posted by Sniper
אני אתמול הייתי בפאגסוס היתה מוזיקה בת בת בת בת זונההה
בהתחלה כמו כל המסיבות הרגילות ככה עד 2 היה ראפ\ישראלי\רוק וכו'

ואז עלה איזה אחד שאני מכיר עומרי קוראים לו
הוא היה פעם ב
BMI
ועכשיו לא יודע איפה הוא הבן אדם הזה תותח!!!


התחיל עם פרוגרסיב מטורףףףף יואוו זה היה פשוט ענקק
איזה חפירות הביאו שם ניגנבתי דברים הבסט שבבסט היה כולה רובי רווירה 1 וגם זה של דרטי דאנסינג קיצר היו דברים ליגה!!
בן השאר שאני זוכר היה את
Yahel - U Feel
ליגה!!!!!!!!!! וואקלים מאלפים

קיצר אחרי איזה שעה של חפירות מטורפות
היה שעתיים שלמות של רק טראקים של סקוט! אך ורק סקוט סקוט סקוט זה היה טוב!!!
אחרי זה לא יודע מה היה כי בערך ב4 חתכתי הביתה

קיצר מסיבה בת זונה
עוד מעט תיראו תמונות ב
www.vipic.co.il


??????? מה סקוטטטטטטטט
Scot Project !!!!!
OMFG !!!!
זיןןןןןןן הוא שם את סקוט

יוווווווווו אני מת פה עוד שניה
מי זה הדיג'יי ואיפה היית
ספר הכללללל

Hell_Copter
quote:
Originally posted by TTman
??????? מה סקוטטטטטטטט
Scot Project !!!!!
OMFG !!!!
זיןןןןןןן הוא שם את סקוט

יוווווווווו אני מת פה עוד שניה
מי זה הדיג'יי ואיפה היית
ספר הכללללל


אתה שרוט?!
אתה רוצה להגיד לי שלא נהנת בתל יצחק?!
היה בן של זונה שם!!!!
TTman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה שרוט?!
אתה רוצה להגיד לי שלא נהנת בתל יצחק?!
היה בן של זונה שם!!!!



???למה שרוט

בטח שנהנתי, היה בנז
פשוט סוףףףףףף, איןןןן עוד לפני שדובדב עלה, רונן לביא נתן בראש...
איןןןןן הטראקים באו אחד אחרי השני, משהו ליגההההה
כאילו ממש פצצה
לא עצרתי דקההההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement