|
מסיבות ..... כנסו (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אני היחיד שחושב שהיא לא משהו בכלל? |
לא, גם אני חושב ככה
לא משהו בכלל זה קטן מידי להגיד בנידון |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מישהו בא היום ל
WHITE PARTY
ב
DOME?
חייבים ללבוש לבן
יהיו צ'יקו
ויק
כרגיל ניו יורק האוס , משהו טוב
כמו שכולנו אוהבים :D |
אוסי לא יהיה?
אז לא שווה........ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
וביגלל זה אני הולך לפגסוס
כמו שבוע שעבר
חח |
ידידה שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא לשם
מה יהיה שם?!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ידידה שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא לשם
מה יהיה שם?!? |
קבל ביטול.... על הזין שלי הפגאסוס :D
דיברתי עם חבר שלי שהוא סלקטור בתל יצחק חיילים היום והוא אמר שהוא יארגן שאני יכנס למרות שאין לי חוגר
אז יש מצב אני שם
יהיה שם אפטר עם אינפקטד משרום!!!!!!!!! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אוסי לא יהיה?
אז לא שווה........ |
כנראה שלא
אף פעם לא שמעתי לב מי יותר טוב
יהיה שם צ'יקו התותך , הוא באמת טוב בדוק
אבל גם אני לא יהיה שם
חברים לא רוצים לבוא כי אין להם לבן ללבוש |
|
|
| Hell_Copter |
חזרתי לא מזמן מתל יצחק חיילים...
מסיבת סגירה שלהם
וואלק היה בסט של מסיבה!!!!
ממש נהניתי!!
פגשתי שם את טי טי מאן ואת ריפקורל...
והיה מאוד נחמד... חבל שלא היו עוד מהפורום
בכל אופן... מאוד אהבתי את מה שהלך שם והכל...
וגם היה את אינפקטד משרום בערך ב 4 עד 6 ככה...
שהם היו מאוד נחמדים
בקיצר... בואו מחר לדום :D |
|
|
| Gil Shwarts |
זה אני מהיום (יום שישי) בפקטור קיץ...
ושימו לב עד כמה ענק הפורום (האולם)!!! אני פשוט חולה על המקום הזה שדרך אגב לא רואה את הטי אל וי ממטר!!
 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה אני מהיום (יום שישי) בפקטור קיץ...
ושימו לב עד כמה ענק הפורום (האולם)!!! אני פשוט חולה על המקום הזה שדרך אגב לא רואה את הטי אל וי ממטר!!
|
חחח אחי אתה כל הזמן מתאפר?!@$
ניראה בן זונה הפורום..
--------------------------------------------------------------------
אני אתמול הייתי בפאגסוס היתה מוזיקה בת בת בת בת זונההה
בהתחלה כמו כל המסיבות הרגילות ככה עד 2 היה ראפ\ישראלי\רוק וכו'
ואז עלה איזה אחד שאני מכיר עומרי קוראים לו
הוא היה פעם ב
BMI
ועכשיו לא יודע איפה הוא הבן אדם הזה תותח!!!
התחיל עם פרוגרסיב מטורףףףף יואוו זה היה פשוט ענקק
איזה חפירות הביאו שם ניגנבתי דברים הבסט שבבסט היה כולה רובי רווירה 1 וגם זה של דרטי דאנסינג קיצר היו דברים ליגה!!
בן השאר שאני זוכר היה את
Yahel - U Feel
ליגה!!!!!!!!!! וואקלים מאלפים
קיצר אחרי איזה שעה של חפירות מטורפות
היה שעתיים שלמות של רק טראקים של סקוט! אך ורק סקוט סקוט סקוט זה היה טוב!!!
אחרי זה לא יודע מה היה כי בערך ב4 חתכתי הביתה
קיצר מסיבה בת זונה
עוד מעט תיראו תמונות ב
www.vipic.co.il |
|
|
| Gil Shwarts |
אני מתאפר רק באירועים מיוחדים
הייתי אמור להתאפר גם לטי אל וי אבל לא היה זמן בגרוש...
בעיקרון רק ימי חמישי ושישי אני מתאפר כשהדרגות איפור עולות בימי שישי
יום חמישי רק צלליות על העיניים
יום שישי, טרייבלים, נצנצים וכל הבלאגן
חבל שאי אפשר לראות בתמונות את מה שהיה לי על הידיים :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני אתמול הייתי בפאגסוס היתה מוזיקה בת בת בת בת זונההה
בהתחלה כמו כל המסיבות הרגילות ככה עד 2 היה ראפ\ישראלי\רוק וכו'
ואז עלה איזה אחד שאני מכיר עומרי קוראים לו
הוא היה פעם ב
BMI
ועכשיו לא יודע איפה הוא הבן אדם הזה תותח!!!
התחיל עם פרוגרסיב מטורףףףף יואוו זה היה פשוט ענקק
איזה חפירות הביאו שם ניגנבתי דברים הבסט שבבסט היה כולה רובי רווירה 1 וגם זה של דרטי דאנסינג קיצר היו דברים ליגה!!
בן השאר שאני זוכר היה את
Yahel - U Feel
ליגה!!!!!!!!!! וואקלים מאלפים
קיצר אחרי איזה שעה של חפירות מטורפות
היה שעתיים שלמות של רק טראקים של סקוט! אך ורק סקוט סקוט סקוט זה היה טוב!!!
אחרי זה לא יודע מה היה כי בערך ב4 חתכתי הביתה
קיצר מסיבה בת זונה
עוד מעט תיראו תמונות ב
www.vipic.co.il |
??????? מה סקוטטטטטטטט
Scot Project !!!!!
OMFG !!!!
זיןןןןןןן הוא שם את סקוט
יוווווווווו אני מת פה עוד שניה
מי זה הדיג'יי ואיפה היית
ספר הכללללל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
??????? מה סקוטטטטטטטט
Scot Project !!!!!
OMFG !!!!
זיןןןןןןן הוא שם את סקוט
יוווווווווו אני מת פה עוד שניה
מי זה הדיג'יי ואיפה היית
ספר הכללללל |
אתה שרוט?!
אתה רוצה להגיד לי שלא נהנת בתל יצחק?!
היה בן של זונה שם!!!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה שרוט?!
אתה רוצה להגיד לי שלא נהנת בתל יצחק?!
היה בן של זונה שם!!!! |
???למה שרוט
בטח שנהנתי, היה בנז
פשוט סוףףףףףף, איןןןן עוד לפני שדובדב עלה, רונן לביא נתן בראש...
איןןןןן הטראקים באו אחד אחרי השני, משהו ליגההההה
כאילו ממש פצצה
לא עצרתי דקההההה |
|
|
|
|