return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 111)
View this Thread in Original format
warpedd_
משהו יודע איזה מסיבות יש בוים העצמאות?

הבנתי שיש מסיבה בגני התערוכה עם דידי
ויש איזה מסיבה באיזה וילה בהרצליה..
Sniper
אני הבנתי שדי די
מגיעה לדום..:]

מממממ גם ויקטור קלדרון יהיה בארץ
אני רק לא ידוע איפה

בכל אופן אני ניראה לי ילך לוינגיט
או
לגעש

לא יודע עדיין
KrazyDJs
http://www.mesibot.net/magazine/ind...&type=news&id=9
כתבה על המסיבה בהרצליה...
מסיבה בת זונה לפי מה שקראתי...
LioR
quote:
Originally posted by KrazyDJs
http://www.mesibot.net/magazine/ind...&type=news&id=9
כתבה על המסיבה בהרצליה...
מסיבה בת זונה לפי מה שקראתי...

בעעעע רציתי ללכת אבל זה רק עם הצגת תעודת זהות ומעל 18 :whip:
בכל מקרה בהזמנה שחלקו אצלנו בבית ספר מראים את הוילה איזהההה ענקית עם בריכות ו....יווו
Hell_Copter
בגני התערוכה אמרו לי ילדים קטנים בטירוף
אשכרה פול טטניקים יהיו שם!!!
קיצר לא ממש מומלץ ללכת...

הוילה גם לא חושב יהיה משהו כי בעבר שעשו בוילה זה היה די נפילה....

ואמור להיות בחוף רוזלינדה מסיבה טובה למרות שאמרו לי שזה פחות או יותר יהיה בדבוש...
יש שם ליין אפ טוב מאוד שהרבה יאהבו...
יש מצב אני יהיה שם
DJ-Kreing^^
ממה ששמעתי אז גם ברטז מגיעה לארץ לא?
והוא יהיה ביום האצמעות בבאר שבע במסיבה באצטדיון כדורגל שם
לא בטוח אבל שזה נכון כי שמעתי על זה ממקורות לא אמינים
:wtf:
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
בכל אופן אני ניראה לי ילך לוינגיט
או
לגעש

אם בגעש עסקינן, אקמבנך כיאות
:)
דבר איתי
Sniper
quote:
Originally posted by oDrori
אם בגעש עסקינן, אקמבנך כיאות
:)
דבר איתי


ואללה אחי???
פנאני אני ידבר איתך


ממממ
רועי אל תתקרב לרוזילנדה~!!@#$_@#$)_@#$)@
לפני שנתיים הייתי והיה נפילהאחושששש פוללללל ערסים גועל נפש
וגםם ילדים מכיתה ט אצלי בביצפר מיחצנים לשם!
אזתבין מה יהיה שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ממממ
רועי אל תתקרב לרוזילנדה~!!@#$_@#$)_@#$)@
לפני שנתיים הייתי והיה נפילהאחושששש פוללללל ערסים גועל נפש
וגםם ילדים מכיתה ט אצלי בביצפר מיחצנים לשם!
אזתבין מה יהיה שם


OFER NISIM
SHLOMI ZIDAN
INFECTED MUSHROOM
OREN KUK
ROEI HASSON
ASAF BALCONY
DORON D

אלה הדי ג'יים שיהיו שם... ליין אפ די מטורף לא?!
התקשרו אליי היום מזה...
אמרו לי 4 מתחמים...
אחד של האוס עם עופר שלומי ואינפקטד...
אחד דאנס כזה
אחד אלטרנטיב בטח
ואחד שאנטי...
ויש לי חינם...
מה יכול להיות יותר טוב?
Sniper
אתה מדבר על הוילה שיהיו ילדים קטנים ואתה הולך לרוזילנדה?!@#
אחי אני מסביר לך ילדדים בכיתה ט אצלי בביצפר מיחצנים!!! לא הולכים אלה מיחצנים פוללללללללללללללללללל קטינים

בקיצר!!
אני יגיד לך ככה זה הירידה לחוף פנאני ואז יש יענתו פאב כזה וזה מתחם אחד כאילו הוא בוא נגיד 9 מטר על 10 ככה

אחרי זה אתה ממשיך קצת ישר יש לך שירותים
וירידה למטה וזה המתחם השני שהוא הרבה יותר גדול אבל הוא ממוקם על החוף כאילו יש במה על החוף ואם אתה יורד קצת מהבמה אתה מתמלא בחולות ים אחרי זה יש לך שמאלה למתחם שנטי וזהו בעיקרון

מקווה שתהנה אחי

וחוץ מזה אינפקטד מנגנים בוינגט...
תבדוק אפילו באתר שלהם
יכל להיות שהם עושים סבב

MASTERsplinter
quote:
Originally posted by oDrori
אם בגעש עסקינן, אקמבנך כיאות
:)
דבר איתי


אפשר גם?
פליז...
יש לי חולצה של במבה אדומה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
וחוץ מזה אינפקטד מנגנים בוינגט...
תבדוק אפילו באתר שלהם
יכל להיות שהם עושים סבב


הגיוני מאוד
וינגייט זה 10 דקות נסיעה בלחץ מדבוש...

ולא סגור בכלל שאנחנו הולכים לדיסקוטק לפי מה שהבנתי היום
יאללה קיבינימאט... אם דיסקוטק אז רק כזה שאני נכנס אליו חינם :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement