|
מסיבות ..... כנסו (pg. 111)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
משהו יודע איזה מסיבות יש בוים העצמאות?
הבנתי שיש מסיבה בגני התערוכה עם דידי
ויש איזה מסיבה באיזה וילה בהרצליה.. |
|
|
| Sniper |
אני הבנתי שדי די
מגיעה לדום..:]
מממממ גם ויקטור קלדרון יהיה בארץ
אני רק לא ידוע איפה
בכל אופן אני ניראה לי ילך לוינגיט
או
לגעש
לא יודע עדיין |
|
|
| LioR |
בעעעע רציתי ללכת אבל זה רק עם הצגת תעודת זהות ומעל 18 :whip:
בכל מקרה בהזמנה שחלקו אצלנו בבית ספר מראים את הוילה איזהההה ענקית עם בריכות ו....יווו |
|
|
| Hell_Copter |
בגני התערוכה אמרו לי ילדים קטנים בטירוף
אשכרה פול טטניקים יהיו שם!!!
קיצר לא ממש מומלץ ללכת...
הוילה גם לא חושב יהיה משהו כי בעבר שעשו בוילה זה היה די נפילה....
ואמור להיות בחוף רוזלינדה מסיבה טובה למרות שאמרו לי שזה פחות או יותר יהיה בדבוש...
יש שם ליין אפ טוב מאוד שהרבה יאהבו...
יש מצב אני יהיה שם |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ממה ששמעתי אז גם ברטז מגיעה לארץ לא?
והוא יהיה ביום האצמעות בבאר שבע במסיבה באצטדיון כדורגל שם
לא בטוח אבל שזה נכון כי שמעתי על זה ממקורות לא אמינים
:wtf: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
בכל אופן אני ניראה לי ילך לוינגיט
או
לגעש
|
אם בגעש עסקינן, אקמבנך כיאות
:)
דבר איתי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
אם בגעש עסקינן, אקמבנך כיאות
:)
דבר איתי |
ואללה אחי???
פנאני אני ידבר איתך
ממממ
רועי אל תתקרב לרוזילנדה~!!@#$_@#$)_@#$)@
לפני שנתיים הייתי והיה נפילהאחושששש פוללללל ערסים גועל נפש
וגםם ילדים מכיתה ט אצלי בביצפר מיחצנים לשם!
אזתבין מה יהיה שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממ
רועי אל תתקרב לרוזילנדה~!!@#$_@#$)_@#$)@
לפני שנתיים הייתי והיה נפילהאחושששש פוללללל ערסים גועל נפש
וגםם ילדים מכיתה ט אצלי בביצפר מיחצנים לשם!
אזתבין מה יהיה שם |
OFER NISIM
SHLOMI ZIDAN
INFECTED MUSHROOM
OREN KUK
ROEI HASSON
ASAF BALCONY
DORON D
אלה הדי ג'יים שיהיו שם... ליין אפ די מטורף לא?!
התקשרו אליי היום מזה...
אמרו לי 4 מתחמים...
אחד של האוס עם עופר שלומי ואינפקטד...
אחד דאנס כזה
אחד אלטרנטיב בטח
ואחד שאנטי...
ויש לי חינם...
מה יכול להיות יותר טוב? |
|
|
| Sniper |
אתה מדבר על הוילה שיהיו ילדים קטנים ואתה הולך לרוזילנדה?!@#
אחי אני מסביר לך ילדדים בכיתה ט אצלי בביצפר מיחצנים!!! לא הולכים אלה מיחצנים פוללללללללללללללללללל קטינים
בקיצר!!
אני יגיד לך ככה זה הירידה לחוף פנאני ואז יש יענתו פאב כזה וזה מתחם אחד כאילו הוא בוא נגיד 9 מטר על 10 ככה
אחרי זה אתה ממשיך קצת ישר יש לך שירותים
וירידה למטה וזה המתחם השני שהוא הרבה יותר גדול אבל הוא ממוקם על החוף כאילו יש במה על החוף ואם אתה יורד קצת מהבמה אתה מתמלא בחולות ים אחרי זה יש לך שמאלה למתחם שנטי וזהו בעיקרון
מקווה שתהנה אחי
וחוץ מזה אינפקטד מנגנים בוינגט...
תבדוק אפילו באתר שלהם
יכל להיות שהם עושים סבב |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אם בגעש עסקינן, אקמבנך כיאות
:)
דבר איתי |
אפשר גם?
פליז...
יש לי חולצה של במבה אדומה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
וחוץ מזה אינפקטד מנגנים בוינגט...
תבדוק אפילו באתר שלהם
יכל להיות שהם עושים סבב |
הגיוני מאוד
וינגייט זה 10 דקות נסיעה בלחץ מדבוש...
ולא סגור בכלל שאנחנו הולכים לדיסקוטק לפי מה שהבנתי היום
יאללה קיבינימאט... אם דיסקוטק אז רק כזה שאני נכנס אליו חינם :D |
|
|
|
|