| Sm0keMachine |
הייתי בחממה..
..היינו 3 מכוניות
במכונית שבה אני נסעתי היינו 4 בנים ונכנסנו בלי בעיות..נראה לי בגלל שבאנו מוקדם אז פשוט רצו למלא את המקום
אחרי זה יבשו אותי איזה 40 דקות עד שהכניסו אותי בכניסה הראשית, היה שם איזה סלקטור נאצי #@%# שפשוט לא הכניס אף אחד.. למזלי ראיתי מישהי שהייתה איתי בקורס אב"כ שעשיתי פעם אז היא הכניסה את חברים שלה ,אני נופפתי לה והיא קלטה אותי אז היא הצביעה עלי שיכניסו אותי גם.. :)
אבל חפיף, אחרי שנכנסתי למועדון כבר שכחתי הכל..יצאתי החוצה והתפרקתי על הוודקה דנזקה המשובחת שהבאתי מהבית יחד עם 2 רדבולים :D
משם אני לא זוכר הרבה...... |
|
|