return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 162)
View this Thread in Original format
Sniper
סבבה אחי בכיף
DjChook
אחחחחח נהנתי לתת בראש עם תומר

רועי כרגיל היה שפוך אבל עדיין אופטימי

אחחח חן חוזר לחפור ....
Hell_Copter
הייתה בסוף מסיבה טובה אה :)

הייתי באמת די הפוך... אבל בשליטה (נראה לי ככה לפחות)1
אבל חן רק בקשה אחת... פעם הבאה תבואו יותר מוקדם כדי שאני לא יצטרך להתייבש בכניסה עד שיכניסו אתכם
ראית שאין לי בעיה להכניס אתכם... רק הסרט הוא שהסלקטור עשה לחבר שלי סרטים סתם
DjChook
בכייף אחי אל תדאג

להגיד לך שזה לא באשמתי ושהחבר שלי שנהג איחר זה תירוץ אמיתי אבל לא משהו :/

אבל סבבה... אל דאג :)
Sm0keMachine
הייתי בחממה..
..היינו 3 מכוניות
במכונית שבה אני נסעתי היינו 4 בנים ונכנסנו בלי בעיות..נראה לי בגלל שבאנו מוקדם אז פשוט רצו למלא את המקום

אחרי זה יבשו אותי איזה 40 דקות עד שהכניסו אותי בכניסה הראשית, היה שם איזה סלקטור נאצי #@%# שפשוט לא הכניס אף אחד.. למזלי ראיתי מישהי שהייתה איתי בקורס אב"כ שעשיתי פעם אז היא הכניסה את חברים שלה ,אני נופפתי לה והיא קלטה אותי אז היא הצביעה עלי שיכניסו אותי גם.. :)

אבל חפיף, אחרי שנכנסתי למועדון כבר שכחתי הכל..יצאתי החוצה והתפרקתי על הוודקה דנזקה המשובחת שהבאתי מהבית יחד עם 2 רדבולים :D
משם אני לא זוכר הרבה......
-CosmicFire-
בסוף בפורים אני נוסע ל
TLV
coby
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בסוף בפורים אני נוסע ל
TLV



כן גם אני ויוב נהייה שם

אסטריד ורוברט שגעת :)
warpedd_
מסיבה טובה מחר לחוגרים?
יש חיה כזאת?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
מסיבה טובה מחר לחוגרים?
יש חיה כזאת?


כן כן... 4 חיה כזאת...

נראה לי סוגרים על פראנויה וזהו...
סך הכל היה טוב שבוע שעבר
ובפורים זאת מצווה לשתות!! :)
KosmiK-G8
ממ
מישהו בא היום לטי אל וי.?

יש היום תליין של ימי חמישי 24+
אני כנראה יכנס למרות גילי הקט-21

קיצר אם מישהו בא שירשום פה...

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by coby
כן גם אני ויוב נהייה שם

אסטריד ורוברט שגעת :)




סמק אני צריך להדפק בחחמה עם ליין מסריח בגלל שהחברים המפגרים שלי הולכים לחממה ואני מת ללכת ל
TLV
DjChook
אתה לא בן 15 ? מה אתה עושה בחממה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement