| Sniper |
אני ב
E
מישהו מצטרף??
*******************************
טוב אז ככה, הגעתי למסיבה היה פקק אחושלינג!!! כי היה את הפתיחה של הקיץ, והרוב הלכו לשם
הגענו למסיבה
בכניסה היה איזה 50 אנשים, חבר שלי היחצן אמר לנו שלא כ"כ שווה להיכנס
אבל אם אנחנו רוצים יש חינמים בדיוק 3, כמה שהיינו
אז אמרנו, יאללה אין מה להפסיד ניכנסו
בפנים היה אנשים
מתוך 60 ככה היה 40 בנות, כמה ניראות באמת טוב
סתם ישבנו בזולה שם שתינו בירה עד שהתחילו לבוא אנשים וניהיה קצת יותר שמייח
פלינר ניגן - כרגיל שחורה וכל המסחרי
אח"כ עלה יובל לוין שהפתיע אותי לטובה
הוא פתח עם
Love Comes Again
שעשה לי את כל המסיבה!!!!
אח"כ
ATRC - AVB Remix
שביכללללללללללל פיצץ ת'מוח
ואז כל השטויות המסחריות
אבל מה שכן עשה לי טובה על הלב זה שהוא ניגן את
Love Comes Again
אנשים פשוט התחרפנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
כולם קפצו והשתללו כאילו לא יודע מה
אתם בטח שאולים למה זה עשה לי טוב??
ביגלל שאף אחד לא הכיר את זה שם!!
כולם שאלו מהה זה בלה בלה בלה
קיצר לפי מה שראיתי במסיבה היום אם מכניסים פה ושם קטעים טובים ואיכותיים יחסית אנשים לאט לאט ילמדו לאהוב את זה!!
אחרי זה פלינר עלה שוב עם פסיכדאלי ואחרי
Dipley Disturb
חתכתי הבייתה, הייתי ממש עיף:]
בסה"כ מסיבה נחמדת
לא משהו משוגע, נהנתי רק ביגלל שתי הקטעים האלה שפרטתי פה
7.5\10 |
|
|