|
מסיבות ..... כנסו (pg. 205)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
בעלך באמת בא עם חוטיני מנומר ?????? שרוטיייייייייייייייייייים |
:crazy:
לההההההההההההההה נראה לך?
למרות שהוא אמר שאם ייתנו לו לעלות לבמה עם הרקדניות [שאגב שבוע שעבר נתנו מופע סאדו מזו משהו לא נורמאלי]
הוא מוכן ללבוש חוטיני מנומר;) |
|
|
| FederalBI |
איזה גילאים המסיבה הזאת?
אם אני רוסי יש פריבילגיות?
נשמע מעניין |
|
|
| eXeTik |
תקשיבו- משהו מ-מ-ש נדפק בסלקציה של הצוף
פעם הם היו נאצים- אבל לפחות היה להם היגיון
חברים שלי נכנסו 5 בנים באוטו
ואני באתי עם 2 ידידות פאקינג כוסיות ולא ועברנו רק בבדיקה ה-4!!!!!!
כמה צחקנו על זה, ואם זה עוד לא מספיק- בדקו לנו את התא מטען לראות שאנחנו לא מחביאים שם אף אחד :eyes: :whip:
סיפרתי את זה לחברים שלי שמייחצנים שם הם בכלל נשפכו...
בכל מקרה- צחוקים...
אני קולט באמצע המסיבה איזה אחד הולך בזיגזגים, נתקע באנשים
איך לא............................. רועי! :stongue: |
|
|
| FederalBI |
exetic ,
תשנה את הכיתוב ב
מתחת ל
avatar
ל
betrayed by tul alliance |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תקשיבו- משהו מ-מ-ש נדפק בסלקציה של הצוף
פעם הם היו נאצים- אבל לפחות היה להם היגיון
חברים שלי נכנסו 5 בנים באוטו
ואני באתי עם 2 ידידות פאקינג כוסיות ולא ועברנו רק בבדיקה ה-4!!!!!!
כמה צחקנו על זה, ואם זה עוד לא מספיק- בדקו לנו את התא מטען לראות שאנחנו לא מחביאים שם אף אחד :eyes: :whip:
סיפרתי את זה לחברים שלי שמייחצנים שם הם בכלל נשפכו...
בכל מקרה- צחוקים...
אני קולט באמצע המסיבה איזה אחד הולך בזיגזגים, נתקע באנשים
איך לא............................. רועי! :stongue: |
וואי רק עכשיו אני נזכר שבאמת ראיתי אותך!!!
אתה לא יודע איזה כיף זה לגלות שראית איזה אלף אנשים במסיבה ופשוט לא לזכור אף אחד מהם ;)
ואנחנו גם עברנו סלקציה 4 בנים באוטו... |
|
|
| taltul |
יש מצב מישהו מסביר לי מה קטע של הסלקציה כשעוד יושבים באוטו לבן האדם היוצא באיזור תל אביב ולא למועדוני השרון וכאלה...
:conf: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
יש מצב מישהו מסביר לי מה קטע של הסלקציה כשעוד יושבים באוטו לבן האדם היוצא באיזור תל אביב ולא למועדוני השרון וכאלה...
:conf: |
צוף זה מקום עם סלקציה ערסית (ובזמן האחרון בכלל לא מובנת)
בעיקרון- במקום ליצור פקק בסלקציה של הכניסה אז הם מתחילים כבר במכוניות
היה להם גם רעיון די טוב האמת- במקום שיהיו איזה 50 בנים על כל בת במסיבה הם יצרו יחס של 1:1
יענו חצי בנים וחצי בנות
מה שזה אומר בתאכלס זה שאתה לא תכנס אלא אם כן יש לך בנות באוטו, או שיש כבר די הרבה בנות בפנים
שזה זין אם אתה רוצה לבוא רק עם חברים, אבל בתאכלס- זה מעלה את הכיף במסיבות שיש מלאאאא בנות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
צוף זה מקום עם סלקציה ערסית (ובזמן האחרון בכלל לא מובנת)
בעיקרון- במקום ליצור פקק בסלקציה של הכניסה אז הם מתחילים כבר במכוניות
היה להם גם רעיון די טוב האמת- במקום שיהיו איזה 50 בנים על כל בת במסיבה הם יצרו יחס של 1:1
יענו חצי בנים וחצי בנות
מה שזה אומר בתאכלס זה שאתה לא תכנס אלא אם כן יש לך בנות באוטו, או שיש כבר די הרבה בנות בפנים
שזה זין אם אתה רוצה לבוא רק עם חברים, אבל בתאכלס- זה מעלה את הכיף במסיבות שיש מלאאאא בנות |
וחשוב לציין שאם אתה שחור למוות אז כנראה שגם לא תכנס...
אלק הם עושים תמיד להוריד שרשראות... למה אתה שואל... סכנת חניקה...
רק שם יכול לקרות... :rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וחשוב לציין שאם אתה שחור למוות אז כנראה שגם לא תכנס...
אלק הם עושים תמיד להוריד שרשראות... למה אתה שואל... סכנת חניקה...
רק שם יכול לקרות... :rolleyes: |
ראסמי עוד נקודה שאף פעם לא הבנתי אצלהם... |
|
|
| princess cc |
מישהו מגיע ברביעי 6/10 למסיבה של נקסט בקו מילניום?
הלפרין סולו 6 שעות, יסגור ת'ערב דיג'יי אסטריקס
www.nxt.co.il
:) |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יותר טוב? |
כןןןןןןןןןןןן
:-) |
|
|
|
|