|
מסיבות ..... כנסו (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
טוב
אני בסוף הולך ללהבות חביבה
מסיבה 50 שקל
זולות בלאגן
אין לי מושג מה הולך לשם
מזיז לי גם תזין
הכל יהיה מגעיל בחג, אבל נקווה שייצא סביר
יאללה ביי לכם אחים
תהנו, אם במקרה מישהו בא ללהבות חביבה, שיתקשר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
? |
אח שלו !!!
מה המצב ?
איך בצבא עד כה? יש חוויות ?
ויש היום חממה אחי אבל לא נראה לי שנלך ...
כאילו יכול להיות אבל לא נראה לי
אם אני יהיה שם אני יסדר שיכניסו אותכם
אבל לי מה שנראה לי מחר נלך לדיסקוטק והיום נשב באיזה פאב
בת"א ... בעיקר כי רוב החברים עושים שבת אנחנו כולה 5-6 חבר'ה ...
אבל לא יודע נראה ...
אם אתה רוצה יש לי כניסה חינם לתל-יצחק אני יכול להעביר לך אותה
שמעתי הגדילו את המקום והחליפו בעלים שבוע שעבר
זה כבר לא מוני מה"אייס" ... מענין איך זה יהיה עכשיו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אבל לא יודע נראה ...
אם אתה רוצה יש לי כניסה חינם לתל-יצחק אני יכול להעביר לך אותה
שמעתי הגדילו את המקום והחליפו בעלים שבוע שעבר
זה כבר לא מוני מה"אייס" ... מענין איך זה יהיה עכשיו |
זה לא שהגדילו את המקום בצורה רצינית...
פתחו יענו עוד רחבה קטנה משמאל לבר...
רחבה ממש קטנה... אבל יש מיזוג בסט שם |
|
|
| Sniper |
מורן הבעלים של תל יצחק זה חבר של ידידה שלי
הוא וחבר שלו ואני כ"כ שונא אותם אין לך מושג כמה
הם משחקים אותה חבל על הזמן ומממ הם לא הכי משקיעים שם...
לא זוכר מי אמר לי שהמסיבה שבוע שעבר היתה גרועה.. |
|
|
| Sniper |
טוב חברס אני לא יוצא כי
א) אין אוטו בלאט
ב) יש התראה חמה של שני מחבלים שחדרו לנתניה כוס אמא שלהם
ג) כואב קצת הראש
ד) אין מצב רוחח כבר לעשות שום דברר מחפשים איזה עקיצה עכשיו |
|
|
| yahel222 |
מורן אני כנראה מחר בטיאלוי בקילומבווווווווו
אז אם אתה שם תרים צלצול ותביא איתך 16 ו18 ג'י חחחחח |
|
|
| eXeTik |
איזה זין
וואי... איזה סרט רע היה לי היום
נסענו 5 חברים, בהתחלה לסוהו... כמה כוסיות אלוהים!!!
אבל בגלל שחלק מהחברים שלי לא ילידי 83 לא נתנו להכנס
גם כן הייתה סלקטורית מאעפנה, אתם רואים איזה חמולה של אנשים עומדים בכניסה, לא נותנים לאף אחד להכנס ומסתלבטים עליה... לא משנה היה מצחיק :)
אחרי זה אמרנו אם כבר אז ננסה בתל-יצחק, למה לא היה לנו כוח להסתובב יותר מדי... אקיצר לא נתנו להכנס אלא אם כן באת עם בנות, למה הכל היה בנים שם :/
אמרנו נזרום לגעש, אבל גיא הכחם פנה לעיוון ההפוך בכביש החוף והגענו בסוף לחדרה!!!! למה בכביש המסריח הזה אין פרסה וכל המחלפים נעלמו פתאום... בסוף הגענו לטנטורה!!!!
לא משנה- אחרי שהבנו איפה אנחנו עשינו סיבוב עצבני והגענו לגשע, באים להכנס וההיא בכניסה עוד עושה שבגלל שהגענו מאוחר יעלה לנו 65 במקום 80 ועם עוד שתיה חינם...
אמרנו כזה סבבה, מתחילים להכנס, כבר משלמים... שמים חותמות פתאום אנחנו קולטים אחד שחך תעודת זהות
עכשיו אנחנו כבר נכנסנו 4 אנשים ורק לאחד אין ת.ז
אקיצר- בסופו של דבר לא וויתרו, אז עוד למזלנו החזירו לנו את הכסף
אהה- ועד שחזרנו כבר הכיפה הייתה זגורה, איזה ז-י-ן!
מה יש היום (שבת)?!
אני חייב מסיבה טובה... |
|
|
| MasterP |
יאאאאאאאאאאאאאא רונן אחי איזה סרט
לא נורא תחזיר היום על אתמול |
|
|
| Sniper |
איזה סרט רעעע יראבקקקק איך אני שונא שכלום פיתאום לא מיסתדרר
מממ היום יש הרבה מסיבות אחיי
כנס ללילה
תיבדוק |
|
|
| eXeTik |
יש לי כבר טראומה מלילה... הגילאים שהם כותבים משגע אותי למה זה אף פעם לא נכון
מה שהם כותבים זה תמיד כמה שנים מעל רף הכניסה האמיתי
אז כותבים לך
20+
או
19+
ואתה לא יודע אם תוכל להכנס או לא... זה זין רציני
מישהו יודע על איזה מסיבות טובות היום מהזמנות שהוא קיבל? |
|
|
| MoSH_MaN |
יוווווווווו איזהההההההההההההההה זיןןןןןןןןןןן
סעמק ערס |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
מורן אני כנראה מחר בטיאלוי בקילומבווווווווו
אז אם אתה שם תרים צלצול ותביא איתך 16 ו18 ג'י חחחחח |
וואי וואי יהיה חזק.....
אסטריד שם היום!
ומחר גם |
|
|
|
|