| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by clubber@work
יש מצב אותי - במסיבה אחרונה לפני גיוס
הפעם החברה שלי יהיו חייבים לצאת לאן שאני ארצה ולא לתל-יצחק המעפן הזה כמו כל שבוע! |
אחי אני לא הייתי ממליץ לך..
כמו שמורן אמר יש שם סלקציה קשה בחממה..ואתה בן 18 וחצי ואין לך חוגר אפילו....אז יש סיכוי שלא יכניסו אותך ואז זה יבאס לך את היום שישי קצת..
אני לא הייתי מסתכן...
אבל..אתה יכול לצאת יותר מוקדם ואז אם לא תכנסו תוכלו לחתוך למסיבה אחרת.. |
|
|