|
מסיבות ..... כנסו (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אהבתי את הסברס
בחיים שלכם לא ראיתם שתיה כזאת (בחינם :)
בננה באנשי
אורגזמה
מה לא...
והכל מוכן כמו שצריך...
ועל זה תוסיפו עוד מקום פצצתי ומסיבת מים :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אהבתי את הסברס
בחיים שלכם לא ראיתם שתיה כזאת (בחינם :)
בננה באנשי
אורגזמה
מה לא...
והכל מוכן כמו שצריך...
ועל זה תוסיפו עוד מקום פצצתי ומסיבת מים :D |
היינו שם שבוע שעבר אבל בסוף לא נכנסנו...
נראה מבחוץ ממש מעפן...
גם המקום שהוא פתוח והסאונד על הפנים וגם האנשים שם לא היו משהו...
אבל אם זה ככה... אולי נבדוק את זה בהזדמנות... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אהבתי את הסברס
בחיים שלכם לא ראיתם שתיה כזאת (בחינם :)
בננה באנשי
אורגזמה
מה לא...
והכל מוכן כמו שצריך...
ועל זה תוסיפו עוד מקום פצצתי ומסיבת מים :D |
פיייי הייתי אמור ללכת לשם
חבר שלי ברמן שם
אז ככה שיש קומבינות
הסברס זה היה פעם הזברה
???נכון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
הסברס זה היה פעם הזברה
???נכון |
זה ההפקה של הזברה...
גם חבר של אריאל מקומבן רצח שם
הציע לקמבן אותי ואת צח אז שנסענו לים... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TTman
פיייי הייתי אמור ללכת לשם
חבר שלי ברמן שם
אז ככה שיש קומבינות
הסברס זה היה פעם הזברה
???נכון |
בערך, רק שזה החלק הפתוח של הזברה
בכל אופן כמו שאמרתי הייתי בפגסוס זה בסביבות חדרה משו כזה
הדי גי היה עומרי קומושוב
אח של רן קומושוב צלם לילה
מכיר את שניהם טוב
קיצר אחלה מוזיקה
אבל אהבתי יותר תפרוגסיב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
בערך, רק שזה החלק הפתוח של הזברה
|
לא בדיוק...
הסברס זה בבית ברל...
והזברה או בשמו האחר ניר אליהו הוא בקיבוץ ניר אליהו שהוא צמוד אליו אבל לא אותו מקום...
הסברס זה ממש בתוך בית ברל!!
והזברה זה בתוך הקיבינימאט של הקיבינימאט של הקיבוץ... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא בדיוק...
הסברס זה בבית ברל...
והזברה או בשמו האחר ניר אליהו הוא בקיבוץ ניר אליהו שהוא צמוד אליו אבל לא אותו מקום...
הסברס זה ממש בתוך בית ברל!!
והזברה זה בתוך הקיבינימאט של הקיבינימאט של הקיבוץ... |
לא אחי... הזברה זה בדיוק איפה שהסברס, אין שום קשר לניר אליהו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא אחי... הזברה זה בדיוק איפה שהסברס, אין שום קשר לניר אליהו |
זברה = ניר אליהו
שים לב שאתה עולה במדרגות לכיוון הקופות סתכל למעלה יש תפלקט של הזברה
אם לא הורידו אותו |
|
|
| MASTERsplinter |
אני הייתי במסיבת טראנס (בערך) ברמות פוריה
בגלל שזה היה מסיבה של חבר'ה
אז עד 3 ככה גיא ברנס תיקלט האוס
קלטתי שם דווקא כמה טראקים מאוד חדשים
ומשלוש חפירות על
לילה קודר ואפלולי
וזריחה מדהימה בבוקר
היה בסט
חבל שעבדתי ולא יכולתי לחפור יותר זמן
ופעם ראשונה שעשיתי בלון גז צחוק
היה מצחיק.. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני מתאפר רק באירועים מיוחדים
הייתי אמור להתאפר גם לטי אל וי אבל לא היה זמן בגרוש...
בעיקרון רק ימי חמישי ושישי אני מתאפר כשהדרגות איפור עולות בימי שישי
יום חמישי רק צלליות על העיניים
יום שישי, טרייבלים, נצנצים וכל הבלאגן
חבל שאי אפשר לראות בתמונות את מה שהיה לי על הידיים :) |
קטלני השניץ בעין :p
איך עשית? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא אחי... הזברה זה בדיוק איפה שהסברס, אין שום קשר לניר אליהו |
זברה זה בניר אליהו כמו שאלעד אמר
עם המדרגות והכל
סברס זה בתוך בית ברל
ת'אמת... קוראים למקום ניר אליהו
זברה זה ההפקה!!
והמקום שאתה היית בו הוא הסברס שההפקה היא זברה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זברה זה ההפקה!!
והמקום שאתה היית בו הוא הסברס שההפקה היא זברה |
צודק...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זברה זה בניר אליהו כמו שאלעד אמר
עם המדרגות והכל
סברס זה בתוך בית ברל
ת'אמת... קוראים למקום ניר אליהו
|
הזברה זה ליד קיבוץ ניר אליהו, לא בתוך
והדיסקוטק בניר אליהו והזברה זה שני דברים שונים |
|
|
|
|