| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי אתה בן 14 ומשהו לא??
אם כן לא נראה לי אני יהיה בהאנגר
אני לא מתכוון ללכת למסיבה עם ילדים ב-ח' ו-ט'... סעמק!! |
אווווווווו
לא לרמה של רועי הא...
:whip:
אני אישית גם עוד מעט בן 15...
ואני לא מבין מה הבעיה של אנשים
כאילו מה אנחנו מפריעים לכם לרקוד או משהו
הורסים לכם ת'מצב רוח?
באים אליכם ומתחילים איתכם מכות?
לא....
כאילו אני אישית לא רואה את עצמי כל כמו שאר הילדים שיקפצו לך לסקוטר ומלט טו דה אוושן אבל זה לא קשור עכשיו
אולי תסביר מה הבעיה שלך שיש טטניקים במסיבה..??
חוצמזה שאמרו שהמסיבה בהאנגר זה לתיכוניסטים.. ו ט' זה כבר תיכון.. |
|
|