|
מסיבות ..... כנסו (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| יאללה שמישהו יעבור בגעש בדרך ליאלוי :) אני מת להגיעעעעעעע |
|
|
| MoSH_MaN |
אהההההההה אני מתתתתתתתתתתת
טוב אני יספר מחר
אגב פגשתי לשנייה את איתמר
נמרוד ורון....
אנג'לללללללללללללללללללללללללללללללל
TA TA TA TA TATATATA
היה מפוצץץץץץץץץ |
|
|
| oDrori |
אלעד יש מצב תסדר לי משהו ב-
Kivaga?
עם הבעלים וכל זה...
והחבר'ה של אסטריד, פרטוווווווו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
אלעד יש מצב תסדר לי משהו ב-
Kivaga?
עם הבעלים וכל זה...
והחבר'ה של אסטריד, פרטוווווווו |
שאתה אומר משו אתה מתכוון לכניסה או לתקלט
???
אם לתקלט אז שכח מזהה אין מצב וכניסה אני יכול לנסות לסדר משו אבל לא מבטיח כלום |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
aliens infected us................ until we infected them!!!!!!!!!!1 |
דוגרי אחי אינפקטד אפילו אם אתה לא משוגע על פסיכודאלי
ב
bust a move
אין הורג אותך |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
שאתה אומר משו אתה מתכוון לכניסה או לתקלט
???
אם לתקלט אז שכח מזהה אין מצב וכניסה אני יכול לנסות לסדר משו אבל לא מבטיח כלום |
חחח, האמת בהתחלה חשבתי כניסה ואז כתבתי מה שכתבתי... ואז אמרתי רגע, אולי הוא יתפוס את זה כאילו אני שואל אם הוא יכול לסדר לי משהו בתיקלוט, אז נתקן את זה שיהיה יותר ברור... ואז אמרתי לעצמי...
רגע, יכול להיות שהוא יתפוס את זה כאילו אני שואל אם הוא יכול לסדר לי משהו בתיקלוט, אז נשאיר את זה ככה שיענה כבר משני ההיבטים :)
כל מקרה, בעקרון קיוויתי לכניסה, אז מה שתצליח תצליח אחי,
no pressure.
ובנימה שונה:::
מי הולך לטיאסטו בחוות היען יום רביעי? |
|
|
| Sniper |
חח עודד סיבכת אותי תקולט שאני קורא את זה אני מתחיל להיתבלבל וחושב לעצמי
"מה הוא רוצה לעזעזל"
בכל אופן אני ינסה לארגן איזה משו אבל לא מבטיח כלום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ובנימה שונה:::
מי הולך לטיאסטו בחוות היען יום רביעי? |
יש מצב שאני!
צריך לברר קצת פרטים
ונראה |
|
|
| MoSH_MaN |
| איזה יש לי מבחן ביום חמישי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה יש לי מבחן ביום חמישי |
אל תקח אישית אבל אין מצב היו מכניסים אותך בחיים
אותי עוד יש סיכוי גם כי אני לא נראה בן 6 וגם כי אם אני הולך זה עם חברים שלי שיש להם מעל 18
אבל אני חייב פרטים
the sooner the better!! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן אחי... באמת תודה
למרות שבסוף הלכנו לטיאלווי כי הייתה לנו קומבינה שם
היינו 3 חברים, כניסה עלתה 80
השגנו שם 2 כרטיסים של 50 ואחד של 70...
איזה מצחיק זה היה, אנחנו באים ליחצן ומדברים איתו... עכשיו הקומבינה שלנו הייתה אחותו של גיא
אקיצר אנחנו באים וזורקים לו את השם שלה, בשניה אחת הוא דופק כזה חיוך עצבני ואומר
"אההההה.... זאתי עם השדיים" :stongue: |
בוא נתחיל בזה שתגיד תודה על זה שקיבלת הנחה ו-2 אל תהיה מפגר ואתה יודע טוב מאוד שהוא לא אמר את זה על אחותי אז תעשה טובה ותרגיע עם זה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אל תקח אישית אבל אין מצב היו מכניסים אותך בחיים
אותי עוד יש סיכוי גם כי אני לא נראה בן 6 וגם כי אם אני הולך זה עם חברים שלי שיש להם מעל 18
אבל אני חייב פרטים
the sooner the better!! |
כן זה בסדר שכחתי להוסיף את הסיימלי
:p
ומה אתה מתלהב יא גמד
:D |
|
|
|
|